Neghendu l'affirmazione chì i dati di e-Government fussinu da l'affari di a pupulazione è di a citadinanza

Negà l'affirmazione chì i dati di e-Government nantu à a pupulazione è a cittadinanza sò stati filtrati
Neghendu l'affirmazione chì i dati di e-Government fussinu da l'affari di a pupulazione è di a citadinanza

A Direzzione Generale di l'Affari di Populazione è Cittadinanza (NVIGM) hà dichjaratu chì l'affirmazioni nantu à e social media chì "i dati di e-Government filtrati, e foto d'identità è l'indirizzi attuali sò trà i dati filtrati" hè una spezia di metudu di phishing è fraudulente, è disse: No difettu hè statu trovu. Inoltre, l'imaghjini di a carta d'identità di foto-chip ùn sò micca inclusi in e basa di dati NVIGM.

In una dichjarazione scritta da a Direzzione Generale di l'Affari di Pupulazione è Cittadinanza, "In a valutazione di l'operazioni realizate da e unità Cyber ​​​​è Intelligenza di a nostra urganizazione di sicurezza 3 mesi fà; Hè vistu chì tali posti sò un metudu di phishing è fraudulente, è i stessi prublemi sò purtati à l'agenda di novu è hè pruvatu à dà l'apparenza di una fuga mettendu foto è infurmazioni persunali di i nostri anziani statali nantu à i chip ID cards. attraversu prugrammi di editazione d'imaghjini è sparte.

U CRIME SERÀ RAPPORTATA

Mentre era statu dichjaratu chì u nostru Ministeru presentarà una denuncia penale contr'à quelli chì sparghjenu nutizie infundate chì incitanu i citadini à u panicu, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in a continuazione di a dichjarazione:

"Central Population Management System (MERNIS) hè un sistema intranet (circuitu chjusu), chjusu à l'ambiente Internet. Per tutti i sistemi, cumpresu MERNIS, chì hè realizatu da a Direzzione Generale di l'Affari di a Populazione è di a Cittadinanza, i testi di penetrazione sò realizati da diverse cumpagnie indipendenti nantu à una basa cuntinua è regulare ogni annu. In u risultatu di e teste realizate, hè statu infurmatu chì i sistemi di sicurezza di NVIGM eranu assai boni, è hè statu determinatu chì ùn ci era micca debule per a fuga di dati. Inoltre, l'imaghjini di a carta d'identità di chip di foto ùn sò micca inclusi in e basa di dati NVIGM. Una denuncia penale serà presentata da a Direzzione Generale di i Servizii Legali di u nostru Ministeru contr'à a persona o persone chì sparghjenu tali nutizie infundate, chì hè destinata à minà a fiducia in l'istituzioni di u statu è à fà panicà i nostri citadini.

E-GOVERNMENT: RECLAMAZIONI DI DATA LEAKAGE NON REFLECT THE REALITY

L'Uffiziu Presidenziale di Trasformazione Digitale e-Government Gateway hà dettu ancu in una dichjarazione annantu à u sughjettu, "L'allegazioni di e-Government Gateway data leaks ùn riflettenu micca a verità". In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'imaghjini di a carta d'identità di i citadini ùn sò micca stati truvati in a Porta di e-Government, "E misure chì ponu esse pigliate per l'individuu, u sughjettu principale di a cibersecurità, formanu a basa di a nostra cibernetica naziunale. sicurità. E misure chì deve esse pigliatu da l'individui in quantu à a privacy di e dati, a password è a sicurità di u dispositivu mentre utilizanu i media digitale sò i metudi di prutezzione più efficaci.

USOM: DECINE DI SITI SONT BLOCCATI MENTRE MOSTRA L'ATTIVITÀ DANNUSA

In a dichjarazione fatta da u National Cyber ​​​​Incidents Response Center (USOM), hè dichjaratu chì i siti chì producenu carte d'identità falsi sò bluccati, è hà dettu: "I siti web chì producenu carte d'identità falsi sò stati rilevati da i nostri squadre USOM prima è accessu à decine di siti web cù attività dannusu simili hè bluccatu. Oltre à questu, hè cunsigliatu chì l'utilizatori sò sempre vigilanti contr'à siti web falsi è software maliziusi utilizati per piglià l'infurmazioni di login di i siti web di l'individui.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*