A Fundazione di a 3a è a 4a tappa di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Örnekköy hè stata posta

A Fundazione di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy è e Fasi sò state stabilite
A Fundazione di a 3a è a 4a tappa di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Örnekköy hè stata posta

A fundazione di a terza è a quarta tappa di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Örnekköy hè stata fatta cù una ceremonia. U Segretariu Generale CHP Selin Sayek Böke è u Vicepresidente CHP Oğuz Kaan Salıcı anu assistitu ancu à a cerimonia di inaugurazione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer "Stabbiliscemu quartieri resistenti à u terrimotu, novi è verdi di a nostra cità, sottu u garanti di a nostra municipalità, senza sacrificà i diritti di nimu à l'affittu, senza purtà i nostri citadini è cuntratturi in faccia. A trasfurmazioni hà iniziatu in Izmir ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane, in linea cù a visione di a cità resistente di .

Presidente Tunç SoyerU Segretariu Generale di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Selin Sayek Böke, Vicepresidente CHP Oğuz Kaan Salıcı, Membru di l'Assemblea di Partitu CHP (PM) Hakkı Süha Okay, CHP İzmir Deputati Tacettin Bayır, Özcan Purçu, Kani Beko, CHP İzmir Ycel, Presidente Provinciale İzmir. Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Bugra Gokce, Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Sindaco di Konak Abdul Batur, Sindaco di Bornova Mustafa İduğ, Bayraklı Sindaco Serdar Sandal, Sindaco Narlıdere Ali Engin, Sindaco Gaziemir Halil Arda, Sindaco Güzelbahçe Mustafa İnce, Sindaco Ödemiş Mehmet Eriş, SS Business World Housing Construction Cooperative President Cihangir Lübiç, SS Business People Ornekköy Housing Construction Cooperative President Şenol Arslanoğlu, General Manager Heslanoğlu Kaya, capi di distrittu CHP, membri di u cunsigliu municipale, burocrati, rapprisentanti di partiti pulitichi è di u mondu cummerciale, è citadini anu assistitu.

"Vacanze per noi"

U presidente Soyer, chì hà iniziatu e so parolle dicendu: "Hè un ghjornu di festa per noi", hà dettu: "Stamu i fundamenti di 584 residenze è 27 posti di travagliu in a terza fase di u prughjettu di Trasfurmazione Urbana di Örnekköy. Averemu implementatu una zona di vita di 252 mila 76 metri quadrati in u scopu di a terza tappa, cù un costu di 741 milioni di lire. Di novu, oghje, avemu principiatu i travaglii di a quarta fase nantu à una superficie di 167 mila 380 metri quadrati, chì copre 27 residenze è 54 posti di travagliu, cù un costu di 635 milioni di lire. In breve, averemu purtatu 419 novi residenze è 3 posti di travagliu in İzmir cù i nostri 4 è 964 tappe cù un costu tutale di 54 milioni di lire.

"U sole ùn hè micca impastatu di fangu"

U sindaco Soyer hà dichjaratu chì hà guardatu i cumenti nantu à l'opere di trasfurmazioni urbane di a municipalità metropolitana di Izmir cù stupore è hà dettu: "Quelli chì facenu queste critiche o ùn campanu micca in Izmir o ùn parlanu micca a stessa lingua cum'è noi o ùn volenu micca a verità. per esse vistu o intesu. Ma u sole ùn hè micca stufatu cù fangu. U nostru Dipartimentu di Trasformazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a nostra sucetà municipale İZBETON anu apertu una nova pagina in l'avventura di trasfurmazioni urbane di a nostra cità. Fighjate à sta pagina pulita in trè anni, avemu principiatu a trasfurmazioni in 6 regioni: Gaziemir, Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe è Örnekköy, è cuntinuemu. A custruzzione di 3 mila 958 unità indipendenti cuntinueghja, è avemu fattu 2 mila 500 unità indipendenti pronte per l'offerta di custruzzione. A marzu, avemu firmatu quattru cuntratti diffirenti in un cortu periodu di trè mesi. Ci sò millaie di più daretu, continueremu à fà quelli millaie di novu cù a cooperazione ", disse.

"Producemu suluzioni senza ammuccià daretu à scuse"

Enfatizendu chì anu fattu tuttu questu in cundizioni ecunomiche difficili, induve l'industria di a custruzione era senza fiatu, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In un periodu quandu i cuntrattenitori ùn ponu mancu presentà offerte, producemu suluzioni novi è permanenti chì ùn sò mai state implementate. prima, senza piattà daretu à scuse. Stabbilimu partenarii cù u nostru mondu cummerciale è travaglià cù cooperative di custruzione per a trasfurmazioni urbane. In fatti, avemu principiatu avà à aduprà u mudellu cooperativu chì avemu usatu in u sviluppu agriculu, è u mudellu cooperativu avemu usatu in u trasportu cù l 'applicazzioni İZTAŞIT, per trasfurmazioni urbani. A settimana passata, u nostru cumpagnu İZBAN TCDD hà fattu una dichjarazione. Aspittemu a fermata di l'Università Katip Çelebi, chì si trova à 25 chilometri di distanza, per furnisce u locu per a fermata Lale Mahallesi İZBAN. A municipalità metropolitana di İzmir, chì produce parole invece di serviziu, hà dettu: "Cerca di creà una percepzione. Ci hè esattamente 25 chilometri trà. Per dì chì ùn ci hè micca una cunnessione tecnica trà i dui prublemi, una istituzione rispettata di a Republica di Turchia, u nostru cumpagnu legale, pò aduprà un tali stile per a Municipalità Metropolitana di sta cità? O perchè usa un tali stile? Hè impussibile di capiscenu ".

"Vergogna à tè"

I gestori di u Dipartimentu di Trasformazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i dirigenti di İZBETON è l'imprese Gaziemir sò stati accusati di l'accusazioni di "stabilisce una urganizazione di criminalità organizzata per prufittu, operanu senza offerta è opposizione à a lege di l'offerta, negligenza di u duvere, abusu d'uffiziu, stabilisce una transazzione illegale è corruzzione ". Dichjarà chì avia presentatu una denuncia penale à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Chief per i gestori di a Cooperativa di Custruzzione, u sindaco Soyer hà dettu: "Vergogna à voi... Vi pruduciate suluzioni straordinarie in questu ambiente di crisa è voi. cercanu di fà felici i vostri citadini, ma qualchissia ùn importa micca u dannu chì causarà à sta cità per dannà l'altri puliticamenti è persunali. Cuntinuemu a nostra strada senza perda tempu cun elli. Stabbiliscemu quartieri resistenti à i terrimoti, novi è verdi di a nostra cità sottu à u guarantimentu di a nostra cumuna, senza sacrificà i diritti di nimu per u prufittu, senza mette in faccia i nostri citadini è imprenditori. Dopu stu tempu, nè a crisa ecunomica, i costi crescenti nè quelli chì cercanu di fà ombra nantu à sti sforzi altruisti ùn ponu piantà. A trasfurmazioni hà iniziatu in Izmir. Sta trasfurmazioni hà da cuntinuà à cresce cù a cunniscenza di a trasfurmazioni adattata è ghjusta. È spergu chì sta trasfurmazioni serà u principiu di una trasfurmazioni naziunale ", disse.

"Vemu quì a strategia à quattru zampe di u CHP"

U Segretariu Generale di CHP, Selin Sayek Böke, hà dichjaratu chì a speranza per a nova era fiorisce in Turchia è hà dettu: "Questa speranza hè l'ordine chì a Municipalità Metropolitana di Izmir darà vita in modu demucraticu cù l'Alleanza Nazione dumani. CHP descrive una strategia in quattru punti chì supererà a bughjura di l'oghje è l'implementa in i so cumuni. Chjamemu un sistema parlamentariu forte, u statu di dirittu. A demucrazia parlamentaria hè una intesa chì cunsulta, cumprumette è sente a voce di u populu. Oghje, a cunniscenza chì rende u dirittu à a cità, cuncilia cù i citadini, è faci affari cù i so cori, face Örnekköy. Chjamemu un intesu produtivu chì rassicura u so populu, micca per l'affittu. Comu si vede quì, a strada hè avanzata inseme cù e cooperative. Chjamemu un statu suciale forte. Avemu prisentatu un intesu in quale u dirittu hè garantitu è ​​u dirittu di rifuggiu. Chjamemu sustenibilità. Ponemu i fundamenti di a strategia à quattru zampe inseme, micca dividendendu, ma dicendu chì aumenteremu u benessere di tutti in u so locu. Aumenteremu questa illuminazione cù i nostri citadini chì camparanu quì in pace dumani.

"U guvernu hè scomodu cù u travagliu di i nostri sindaci"

U Vicepresidente di CHP, Oğuz Kaan Salıcı, hà dettu: "Avemu dettu prima di l'elezzioni di u 31 di marzu, vutà per i candidati CHP, quandu l'avete eletti, serveranu a ghjente è facenu a faccia di CHP bianca. U guvernu hè statu tantu disturbatu da u travagliu di i nostri merri ch’ellu cerca in permanenza di fà prublemi. Ma malgradu tuttu, i nostri merri cuntinueghjanu à serve.

In riferimentu à a crisa ecunomica, Oğuz Kaan Salıcı hà dettu: "Avemu in crisa da quasi quattru anni. U prezzu di i materiali di custruzione hè aumentatu. Inflazione, gas naturale, elettricità, tuttu hè cunnisciutu. In un ambiente induve u guvernu ùn pò micca investisce, più di 400 milioni di TL hè investitu oghje. In un momentu chì u guvernu ùn si pò muvimenti, i nostri cumune facenu un travagliu novu. A trasfurmazioni chì hà iniziatu quì dumane continuerà in Ankara. Questu hè u so timore. A Municipalità Metropolitana di Izmir riceve un prestitu di 344 milioni di dollari. Ma stu prestitu deve esse appruvatu. Appruvanu ? Ùn appruvanu micca. U statu hà pigliatu in prestitu cù 8.65 per centu in termini di dollari. A municipalità metropolitana di Izmir hà pigliatu in prestito menu di 1 per centu. Sarà un pagamentu spargugliatu nantu à 30 anni. Ma u prestitu ùn hè micca appruvatu ", disse.

"Ringraziemu à Soyer per avè apertu a strada per u prucessu"

Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, invece, hà dettu: "Izmir hè lasciatu solu, Izmir ùn pò micca uttene i so diritti, Izmir hà da piglià cura di sè stessu. In un tempu chì a trasfurmazioni urbane hè stata bluccata, l'imprese hà pigliatu l'iniziativa cù una struttura cooperativa. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà apertu a strada per questu Tunç SoyerU ringraziemu ", disse.

"Metemu i nostri cori è menti sottu à a petra"

Cihangir Lübiç, presidente di SS İş Dünyası Housing Building Cooperative, chì hà parlatu di a so participazione à i travaglii di trasfurmazioni urbane in İzmir, hà dettu: "Avemu abbellitu İzmir cù a trasfurmazioni urbane. Inseme cù altre cooperative, facemu una grande cuntribuzione à a trasfurmazioni urbane di İzmir. Pudemu i nostri cori è menti sottu à a petra, micca e nostre mani. Questu hè cumu andarà. Ministru Tunç Soyer Ùn hà mai persu u so sustegnu, u ringraziu ".

"300 Izmiriani apparsu cum'è 520 Spartani"

Senol Arslanoğlu, presidente di a Cooperativa di Custruzzione di l'Edifiziu Ornekköy di l'Imprese SS, hà dichjaratu chì Izmir mostra esempi di sulidarità in tempi straordinarii, è hà dettu: "Tutti quelli chì respira l'aria di Izmir si uniscenu à a sulidarità induve hè necessariu. Dicenu chì a tarifa dumandata da i citadini è i cuntratturi in a trasfurmazioni urbane ùn currisponde micca. Tuttu u mondu hà ragiò, l'affari restau per anni. Allora a Municipalità Metropolitana di Izmir è İZBETON anu intrutu è mettenu e mani sottu à a petra. Qualchissia hà pigliatu a petra per 10 anni ? Ùn avia micca. Avà risolvemu cù sulidarità. U pruprietariu di a cooperativa ùn faci micca un prufittu, diventa solu un cumpagnu. Più case ci sò, più partenarii hà. Avemu fattu un passu avanti, a ghjente di Izmir hà fiducia in noi. Questa attività hà un totale di 520 partenarii. Cum'è 300 Spartani, apparsu 520 Izmiriani ".

L'ultima situazione in Örnekköy

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà consegnatu 130 residenze è 13 posti di travagliu à i so beneficiari in u scopu di a prima fase in l'Area di Trasformazione Urbana di Ornekköy, cuntinua a custruzzione di a seconda fase, chì include 170 residenze è 20 posti di travagliu. Per inizià i travaglii di custruzzione di a terza fase, u 29 dicembre 2020, a filiale metropolitana İZBETON A.Ş. Metropolitan, chì hà firmatu un protokollu cù a Municipalità Metropolitana, hà finitu l'evacuazione è a demolizione di l'edificazioni è l'opere di infrastruttura in a regione. Un cuntrattu hè statu firmatu cù SS İş Dünyası Konut Yapı Kooperatifi cum'è subappaltatore per inizià a custruzzione u 13 dicembre 2021. Per inizià i travaglii di custruzzione in a quarta tappa, İZBETON, una filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà firmatu un protokollu cù SS Business People Ornekköy Housing Construction Cooperative u 7 di ghjennaghju di u 2022. Cù a fine di l'opere di a terza fase, 584 residenze è 27 posti di travagliu saranu consegnati à i beneficiari. In a quarta fase, un totale di 380 residenze è 27 posti di travagliu seranu custruiti. Quandu u prugettu, chì cuntinueghja in tappe in l'Area di Trasformazione Urbana di Ornekkoy, di 18 ettari, induve circa sei mila citadini, hè cumpletu, un totale di residenze 3 è posti di travagliu 520 seranu custruiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*