Cù u Sistema di Diagnosi Automaticu di Impronta Digitale, 196 mila 852 perpetratori sò stati rilevati

Perpetratore di Mille Incidenti Rilevati cù u Sistema Automaticu di Rilevazione di Impronte Digitali
Cù u Sistema di Diagnosi Automaticu di Impronta Digitale, 196 mila 852 perpetratori sò stati rilevati

Dopu l'integrazione di u sistema d'identificazione automatica di l'impronta digitale utilizata in a Direzzione Generale di Sicurezza, Dipartimentu Criminale, Comandante Generale di Gendarmeria è istituzioni 2, 196 mila 852 incidenti sò stati clarificati è i perpetratori sò stati identificati.

L'archiviu di impronte digitali, chì hè guardatu grazia à u Sistema d'identificazione automatica di impronte digitali (AFIS) utilizatu da a polizia, hè utilizatu in incidenti di terrurismu, narcotichi è di ordine publicu, è ancu per investigà cadaveri micca identificati, investigazioni criminali di disastru è rileva l'identità reale di e persone. utilizendu ID falsi.

I sistemi di identificazione di impronte digitali sò ancu utilizati in u Cumandante Generale di Gendarmeria, u Dipartimentu Criminale, a Direzzione Generale di a Populazione è a Cittadinanza, è a Direzzione Generale di Gestione di Migrazione.

Dopu l'integrazione di AFIS, chì hè utilizatu da u Dipartimentu Criminale, è u sistema di identificazione di l'impronte digitali di altre istituzioni in 2019, parechji incidenti sò stati rilevati è clarificati in pocu tempu.

Fiducia in Evidenza, Fiducia in u Statu

Nizam Kabar, Direttore di u Laboratoriu di Pulizia Criminale Regionale di Samsun, hà dettu chì travaglianu cum'è u Dipartimentu Criminale di a Direzzione Generale di Sicurezza per mette in luce l'incidenti è identificà i perpetratori di u crimine in pocu tempu.

Dichjarà chì beneficianu di tutte e pussibilità di a tecnulugia cù a cunniscenza di a fiducia in l'evidenza è a fiducia in u statu, Kabar hà dettu: "Femu u nostru megliu per adattà tutte e tecnulugia di novu sviluppu à a nostra struttura. Inoltre, in cunfurmità cù l'urdinamentu di u Ministru Süleyman Soylu, per u scopu di l'integrazione di dati di impronte digitali, integrazione di dati per l'impronte digitali di a Direzzione Generale di u Dipartimentu Criminale di Sicurezza, u Dipartimentu Criminale di Comando Generale di Gendarmeria, a Direzzione Generale di Populazioni è Affari di Cittadinanza. è a Direzzione Generale di Gestione di a Migrazione hè stata furnita.

Nutendu chì, per via di l'integrazione di dati, parechji incidenti sò stati clarificati è i so autori sò stati rivelati in pocu tempu, Kabar hà dettu: "In particulare, 3 mila 430 incidenti per incidenti terroristi, 8 mila 237 incidenti per incidenti narcotici, 149 mila 260. incidenti per incidenti di ordine publicu sò stati clarificati è i perpetratori sò stati identificati.

A clarificazione è l'identificazione di i perpetratori di 196 mila 852 incidenti, inseme cù altri crimini in totale, sò stati realizati grazia à questa integrazione. Inoltre, in u risultatu di i studii di DNA chì avemu fattu nantu à u sangue, saliva è fluidi di u corpu di campioni biologichi chì a so identità ùn hè micca cunnisciuta in a scena di u crimine, è l'integrazione di dati guardati per u listessu scopu in a gendarmeria, avemu cuntribuitu. à a clarificazione di incidenti senza risolve è per assicurà a cunnessione di l'incidentu cù l'altri stabilendu a cunnessione di circa 23 risultati.

Kabar hà aghjustatu chì cù a pruvisione di sti integrazioni di dati, hè pussibule di clarificà l'incidentu in un tempu assai più cortu è identificà i perpetratori in a lotta contru u crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*