Avvisu di digiunu per i malati di Parkinson

Avvisu di digiunu per i malati di Parkinson
Avvisu di digiunu per i malati di Parkinson

I sperti dichjaranu chì a malatia di Parkinson, chì hè definita cum'è "una malatia progressiva carattarizata da prublemi cum'è rallentamentu in i movimenti, tremori, disruption di andatura è caduta", principia insidiosu è unilateralmente, è per quessa hè difficiule di nutà. Nutendu chì quandu u duttore hè statu cunsultatu, hè statu determinatu chì a malatia avia principiatu 1-2 anni fà, i sperti enfatizà chì u digiunu in a malatia di Parkinson hè medically inconveniente per l'usu di droghe. I sperti indicanu chì u digiunu pò purtà à un statu d'inattività chjamatu "congelamentu" è l'uspidale in u paziente.

L'11 d'aprile hè celebratu cum'è u ghjornu mundiale di a malatia di Parkinson ogni annu per creà una cuscenza suciale è sensibilizà.

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini, in a so dichjarazione in u quadru di a Giornata Mondiale di a Malattia di Parkinson, hà toccu i tipi, i sintomi, i prucessi di diagnosi è trattamentu di a malatia, è ancu i svantaghji di u digiunu durante u Ramadan è hà spartutu cunsiglii impurtanti.

Quandu a malatia hè nutata, 1-2 anni sò passati.

Dichjarà chì a malatia di Parkinson hè una malatia assai vechja è chjamata dopu à a persona chì l'hà trovu, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Hè una malatia progressiva, chì hè generalmente carattarizata da prublemi cum'è rallentamentu di i movimenti, tremori, disturbazione di a caminata è caduta. Accumincia insidiosu è unilaterale in prima, hè difficiule di nutà. Quandu u paci hè digià cunsultatu u duttore, a malatia principia 1-2 anni fà. In u risultatu di una carenza in a struttura di neurotransmitter in u cervellu o u dannu chì si trova durante sta strada, u Parkinson principia in a persona ". disse.

Ci hè 2 tipi di Parkinson classicu

Esprimendu chì ci sò 2 tipi diffirenti di Parkinson, rigidu akineticu è tremore dominante, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Pò esse definitu cum'è Parkinson chì avanza lentamente è Parkinson chì avanza cù tremori in muvimentu. Calchì volta sti dui Parkinson pò principià à u stessu tempu, ma questu hè raru. Indipendentemente da u tipu, sia l'agitazione sia a rallentazione cumincianu unilateralmente. Dopu un pocu tempu, si move à l'altru latu è diventa à dui lati. Hè pussibule di ottene una risposta à u trattamentu in u Parkinson, chì và cù a rallentazione. In u Parkinson cù tremore, hè un pocu più difficiule di piantà u tremore è esige dosi più altu di medicazione. Di sicuru, in più di tremuli, disordini cum'è l'oblio, certi prublemi è l'amincissement di u cervellu ponu accade in tappe avanzate. Questi sò a malatia di Parkinson classica ". disse.

Poker Attenti à l'espressione facciale...

Dichjarà chì Parkinson hà sindromi supplementari chjamati Parkinson Plus, in più di rigidità akinetica è tremore dominante, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Salçini cuntinuò e so parolle cusì:

"A caratteristica generale di questi disordini hè chì ùn sò micca cusì sorridenti cum'è Parkinson. U trattamentu di a malatia hè difficiule, ùn sò più rispunsevuli à a droga, u so cursu hè più severu è avanza più veloce. Ùn cuntinueghjanu micca solu cù i risultati di Parkinson. In più di i sintomi di Parkinson, sintomi cum'è disordine di u sistema autonomu, limitazione di u sguardu ascendente, prublemi di usu di e mani, convulsioni, sbilanciamentu, diminuzione di u cerebellum, è a diminuzione di a capa crustal in u cervellu pò esse vistu in u periodu iniziale. Quandu vedemu i pazienti cù sta malatia di Parkinson, scontru alcuni sintomi. Prima di tuttu, anu una espressione sorda nantu à a so faccia. L'usu di mimici hè drasticamente diminuitu. Hè chjamatu "espressione faciale di poker" in i libri. U paziente hà una diminuzione di u numeru di lampi. Ci sò ferite è crosta nantu à a pelle faciale. Di solitu camminanu in picculi passi, inclinendu in avanti. Hanu squilibri è ci hè risicu di cascà ".

A medicazione hè usata per cunfirmà u diagnosticu.

Dichjarà chì l'esame serà abbastanza per diagnosticà u Parkinson, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "À questu puntu, hè impurtante chì l'esame sia fattu bè. Ottene aiutu da i dispositi di imaging è uttene supportu da i testi di sangue in u listessu modu sò di grande impurtanza. Vulemu escludiri tutti. Perchè u Parkinson pò ancu causà un coagulu bruscu in u cervellu. Puderà ancu guidà à a furmazione di certi sustanzi, cum'è a deposizione di cobre. Dunque, l'imaghjini di u paci seranu necessarii per u diagnosticu differenziale. In a malatia di Parkinson, a medicazione hè cuminciata per cunfirmà u diagnosticu. Se a medicina funziona, hè sicuramente Parkinson. Se a medicina ùn funziona micca, a malatia hè Parkinson plus o una malatia diversa. Sta cundizione hè chjamata test therapeutic, chì hè un termu francese. In altri palori, u duttore pò volte passa da a medicina à u diagnosticu. Sicondu studii recenti, l'iniziu di medicazione prima di u diagnosticu di a malatia di Parkinson ùn hà micca effettu in a vita di u paci. Diagnosticamu u paziente. Di sicuru, u diagnosticu precoce hè impurtante, perchè u paci deve sapè chì tipu di malatie hà. Ma ancu cù un diagnosticu precoce, ritardemu u trattamentu di droga ". disse.

Aumentà a qualità di vita cù i medicazione

Dichjarà chì u trattamentu di Parkinson ùn hè micca pussibule, ma i droghe datu aumentanu a qualità di vita di u paziente, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini, "I medicini almenu impediscenu à u paziente di tremà è rallentà. Cusì, u paziente pò cuntinuà a so vita nurmale per un bellu pezzu. A strategia seguita quì hè: Quandu u trattamentu di droga hè cuminciatu à u paziente, a dosa hè cuminciata u più bassu pussibule è a dosa hè aumentata in linea cù i bisogni di u paci. Perchè sti droghe anu effetti latu. Sti effetti latu sò dosi-related è dipende di u tempu. In altri palori, più alta hè a dosa è più un paziente usa medicazione à alta dose, più altu hè u potenziale per l'effetti secundari. disse.

U digiunu hè inconveniente per i malati di Parkinson.

Nutendu chì in a malatia di Parkinson, pò esse necessariu di amministrari droghe trè o più volte à ghjornu, à volte ancu cù intervalli di 3-4 ore, Specialist in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Hè medicalmente inconveniente di digiunu, soprattuttu in queste situazioni. L'interruzione brusca di droghe o a riduzzione di a dosa provoca i movimenti di u paci à rallentà o tremuli per aumentà troppu. Questa rallentazione pò a volte affettà a deglutizione è fà chì u paci ùn resta immobile, chì chjamemu "congelazione" in lingua medica, è pò esse bisognu di l'uspidale. disse.

A predisposizione genetica dipende da parechji fatturi

Dichjarà chì una piccula parte di a malatia di Parkinson hè ereditata, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Questu Parkinson familiale hè causatu da i membri di a famiglia è principia à una ghjovana età. Hè amparatu à traversu testi genetichi, chì sò ancu dispunibili in Turchia. Hà a malatia di Parkinson, chì principia à l'età di 45 anni. Di sicuru, u prognosi hè male perchè hè geneticu. I medicazione sò un pocu menu rispunsevuli, ma furtunatamente rari. Per d 'altra banda, ci hè ancu una predisposizione genetica. Ùn hè micca sicuru, sicuru, parechji fatturi anu da unisce. Ci hè un sfondate geneticu micca solu per u Parkinson, ma ancu per e malatie cum'è l'Alzheimer chì portanu à a morte di e cellule cerebrali. Tuttavia, a predisposizione genetica ùn hè micca un fattore chì pò esse un fattore solu. Per d 'altra banda, ci sò parechje ipotesi nantu à cumu u so stilu di vita attiva u Parkinson, ma nimu ùn hè chjaru ". usatu e frasi.

I sintomi principali sò rallentati è tremanti.

Ricordendu chì a rallentazione è u tremulu sò i sintomi principali di Parkinson, u Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Qualchissia chì hà tremuli in manu duverebbe definitivamente vene à l'esame. In ogni casu, in u bracciu è a gamba, ci hè una situazione chì chjamemu muvimentu asociale, è l'incapacità di spustà un membru è micca l'altru. In questa malatia, ci hè ancu una rallentazione in a mente. I tremuli ponu avè parechje cause. Ùn deve esse micca per via di Parkinson di sicuru. L'esame hè realizatu cù l'aiutu di i dispositi di imaging. Per esse sicuru, l'aiutu pò esse acquistatu da u dispusitivu EMG. Allora u diagnosticu hè fattu è u trattamentu principia ". disse.

U paziente, u duttore è i parenti di i pazienti anu da esse in cumunicazione

Enfatizendu chì hè assai impurtante per u paziente, i parenti di u paci è u duttore per cooperà, Specialista in Neurologia Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Perchè sta malatia ùn pò esse guarita, hè principalmente destinata à aumentà u cunfortu di i pazienti è di i so parenti. Quì, u prucessu di adattazione è a capacità di u duttore per ghjunghje à u paci sò assai impurtanti. Siccomu hè una malatia progressiva, u paci hà bisognu di cunsultà un duttore spessu. Hanu bisognu à esse boni osservatori. Di solitu dumandemu à u paci: "A medicina chì vi demu hà apertu?" dumandemu. In altri palori, a medicina chì demu deve travaglià nantu à u paziente in 30-40 minuti. A dosa hè determinata secondu a risposta di u paziente à a droga. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*