Cù Phaselis Tunnel, u trasportu à i distretti di Antalya hè diventatu faciule è sicuru

Cù Phaselis Tunnel, l'accessu à i distretti di Antalya hè diventatu faciule è sicuru
Cù Phaselis Tunnel, u trasportu à i distretti di Antalya hè diventatu faciule è sicuru

U Tunnel Phaselis, chì faciliterà u trasportu di a capitale turistica Antalya, hè statu messu in serviziu cù una ceremonia tenuta u sabbatu 16 d'aprile. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, è ancu i Ministri, i deputati, i burocrati è i citadini anu assistitu à a cerimonia di apertura à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu via videoconferenza.

Hè diventatu faciule è sicuru per ghjunghje in i distretti di Antalya.

Vulendu chì u Tunnel Phaselis sia benefiziu per Antalya è u nostru paese, u presidente Erdoğan hà dettu chì u tunnel nantu à a Strada Costiera Mediterranea furnisce una grande comodità in u trasportu cù i distretti occidentali di Antalya. Dichjarà chì cusì, a cunnessione di distretti cum'è Demre, Finike, Kumluca, Kemer, Kaş è Kalkan cù u centru di a cità di Antalya diventerà più veloce è più sicura, Erdoğan hà enfatizatu chì i prudutti urigginati da sta regione, chì hè unu di i più impurtanti di u crescente di verdura. centri di u nostru paese, ponu ghjunghje facilmente à altre cità.

Grazie à u tunnel, 31 milioni di lire seranu salvate

Nutendu chì u tunnel salverà 31 milioni di lire annu per u nostru paese solu risparmiendu tempu è carburante, Erdoğan hà enfatizatu chì una riduzione di 1.800 tunnellate serà ottenuta in l'emissioni di carbonu. Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Grazie à u grande muvimentu di sviluppu di Turchia in l'ultimi 20 anni, ognuna di e nostre cità hà ricevutu 5-10 volte più servizii cà u tutale di ciò chì hè statu fattu in a storia di a Republica. U trasportu hè una di e zone induve l'esempii più cuncreti è fieri di a nostra pulitica di travagliu è di serviziu ponu esse vistu. Avemu equipatu tutti i cantoni di u nostru paese cù strade divise, autostrade, linee di treni è aeroporti. Cù a visione di u Trasportu è e Comunicazioni 2053 chì avemu annunziatu in i ghjorni passati, avemu spartutu cù a nostra nazione u livellu chì aumenteremu u nostru paese in i prossimi 30 anni in tutti questi spazii ".

"Avemu aumentatu a lunghezza di l'autostrada divisa di Antalya da 197 chilometri à 677 chilometri"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa in Antalya da 197 chilometri à 677 chilometri, è chì anu custruitu 21 tunnel cù una lunghezza totale di 473 mila 20 metri è 17 ponti di 753 mila. 154 metri. Karaismailoğlu hà dettu: "In cunfurmità cù u scenariu ambientale chì avemu determinatu in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, quandu ghjunghjemu à 2053, espansione a nostra reta stradale divisa à 38 mila 60 chilometri; Aumenteremu a nostra reta stradale à 8 mila 325 chilometri. U nostru scopu hè chì a Turchia sia u paese di punta trà i primi 10 paesi in u mondu in u sviluppu ". disse.

"Cù u tunelu messu in serviziu, a strada stradale serà ridutta di 2 chilometri è u tempu di viaghju serà ridutta di 10 minuti"

Karaismailoğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à u Tunnel di Phaselis, chì hè statu finitu è ​​messu in serviziu, hà dettu chì u tunnel hè custituitu da un tubu doppiu di corsia 305 × 2 di 2 metri. Nutendu chì anu finitu ancu e strade di cunnessione cù u tunelu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a strada stradale serà accurtata di 2 chilometri è u tempu di viaghju serà ridutta di 10 minuti una volta chì u tunnel hè messu in serviziu.

U tunelu aumenterà u standard di trasportu di a strada esistente, chì hà una struttura soprattuttu muntagnosa.

U Tunnel Phaselis, situatu in a parti uccidintali di a Strada Costiera Mediterranea, chì hè l'asse Est-Ovest chì unisce Antalya à l'Egeu è l'Anatolia Centrale, hè custituitu da un tubu doppiu 1.305 m. U tunnel, chì servirà u trafficu di i veiculi à u standard di 2 × 2 corsia, strada divisa rivestita di mistura calda bituminosa, aumenterà u standard di trasportu di a strada esistente, chì hà una struttura soprattuttu muntagnosa, è offre un trasportu sicuru è còmode à a nostra strada. citadini.

Grazie à u tunnel, i prudutti chì anu un postu impurtante in l'ecunumia regiunale seranu trasportati cunfortu è in pocu tempu à i mercati domestici è stranieri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*