Modi di prutezzione di a salute di a spina in u Ramadan

Modi di prutezzione di a salute di a spina in u Ramadan
Modi di prutezzione di a salute di a spina in u Ramadan

U prufissore assuciatu in Terapia Fisica è Riabilitazione, Ahmet İnanır, hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. U digiunu hè a guariscenza è a purificazione di u corpu è di a mente ... Ùn ci vole micca trascuratà a nostra salute fisica durante u digiunu per un periudu di mesi 1. I punti per esse cunsideratu durante u mese di Ramadan per quelli chì anu malati spine è scheletali è quelli chì piglianu cura di prutezzione di a so salute di a spina sò i seguenti;

L'acqua hè di grande impurtanza per u nostru corpu, lassendu u corpu disidratatu causa assai prublemi di u corpu. Assicuratevi di cunsumà a quantità approprita d'acqua per a vostra massa di corpu trà iftar è sahur!

U pesu hè u criteriu più impurtante per a prutezzione di a nostra salute di a spina! I discu, articuli, ligamenti è musculi chì furnisce a flessibilità di a spina sò esposti à a sobrecarga per a pressione di l'excedente di pesu è ponu esse deformati è causanu herniate discu. Inoltre, pò preparà a terra per i slips di cintura cambiendu u centru di gravità di u corpu. Pudete riduce u risicu di l'hernia di discu perdendu u pesu eccessivu.

Mentre entremu a nostra ànima durante u ghjornu, cuntinuemu questu à l'ora di iftar è evitemu pasti esagerati.

Inseme cù u prucessu pandemicu è u digiunu, l'inattività hè u più grande nemicu di u sistema scheletricu. Ùn trascurate micca l'esercizii di ritmu ligeru durante u ghjornu, senza aumentà a freccia di u core troppu, cum'è a vostra fame permette. Ancu s'ellu ùn pudete micca fà. durante u ghjornu, postu chì ci sò tempi pruibiti trà l'iftar è u sahur, una caminata ligera in un locu fissu in casa è prima Pruvate di fà l'esercizii di salute di a spina chì aghju spartutu.

Prestate attenzione à u vostru mudellu di sonnu, a nostra salute mentale è fisica, a forte immunità hè attraversu u sonnu regulare. Ùn vi scurdate micca chì u sonnu regulare è di qualità riduce a rata di malati.

Assicuratevi di utilizà supplimenti cum'è a vitamina D è a vitamina C chì duvete piglià durante u digiunu o chì rinfurzà u vostru sistema scheletru dopu l'iftar. Assicuratevi di fà spaziu per l'alimenti chì cuntenenu vitamina C nantu à a vostra tavula. Inoltre, cunsuma regularmente ova, legumi è latticini Reduce u cunsumu di carbuidrati è grassu quantu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*