Routes World 2023 serà ospitatu da İGA

L'aeroportu IGA d'Istanbul diventa l'ospite ufficiale di Routes World
Routes World 2023 serà ospitatu da İGA

Rinfurzà a so pusizioni cum'è u centru globale più impurtante di a regione cù a so infrastruttura, a tecnulugia è l'esperienza di viaghju di altu livellu, IGA Istanbul Airport, in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, a Direzzione Generale di a Promozione è a Turkish Airlines; Hè diventatu l'ospite ufficiale di Routes World in 2023. Grazie à Routes World, una di l'urganisazioni più prestigiose in l'industria di l'aviazione mundiale, quasi 4 dirigenti di l'industria globale di l'aviazione sò previsti per visità Istanbul.

L'aeroportu IGA d'Istanbul, a porta d'entrata di Turchia à u mondu, era ufficialmente intitulatu à accoglie Routes World in 2023 cù a cooperazione di a Direzzione Generale di Promozione di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu Turcu è Turkish Airlines. L'avvenimenti di Routes, induve i principali aeroporti è destinazioni di u mondu sò stati attraversu una dura cumpetizione per l'ospitu da quandu si sò tenuti per a prima volta in u 1995, sò cunsiderate una di l'urganisazioni più prestigiose in l'industria di l'aviazione internaziunale. Attività; Fornisce un centru di riunioni per e compagnie aeree, aeroporti è destinazioni per pianificà è negoziate i so servizii futuri.

Routes World 2023, chì hè un ospite impurtante per a storia di l'aviazione turca è a prumuzione di Istanbul inseme cù a Turchia in l'arena internaziunale, si distingue cum'è u primu avvenimentu Routes World à grande scala in u prucessu Covid-19. Questa riunione impurtante, chì si terrà per a 2023a volta in 28, hè prevista di ghjucà un rolu impurtante in u prucessu di ricuperazione di l'industria di l'aviazione. Oltre à esse un hub glubale, Istanbul offre l'uppurtunità di diventà una destinazione diretta è attruisce in particulare e compagnie aeree low-cost.

U direttore generale di l'Agenzia di Promozione è Sviluppu di Turchia (TGA), Yalçın Lokmanhekim, hà dettu: "Ùn ci hè dubbitu chì una urganizazione cusì impurtante farà una cuntribuzione positiva à a prumuzione di Istanbul è dunque Turchia. Serà enormu ", disse. Sottulineendu chì TGA face un grande sforzu per prumove a Turchia à l'esteru, Lokmanhekim hà dettu: "Oghje, Turchia porta attività di prumuzione intensiva in 2023 paesi di u mondu attraversu TGA. In novu, in 140, TGA hà accoltu un totale di 2021 persone in Turchia, cumprese membri di stampa straniera, influenzatori, capi d'opinione è agenzie di viaghju. In u risultatu di a spartera in linea è offline dopu à queste ospitalità, circa 3.770 miliardi di accessi sò stati ottenuti solu nantu à e social media. Prumuvemu u nostru paese, destinazioni è prudutti turistici in 1.1 lingue diverse via a nostra piattaforma digitale, goturkiye ".

Cummentendu l'avvenimentu, u Direttore Generale (CEO) di Turkish Airlines, Bilal Ekşi, hà dettu: "Com'è Turkish Airlines, fieru di esse u trasportatore di bandiera naziunale di Turchia per quasi 90 anni, simu felici d'ospitu l'eventu Routes World 2023, chì hà da esse fattu. à u centenariu di a nostra Republica. In cunfurmità cù a nostra visione di custruisce ponti trà i cuntinenti, e culture è e persone, è cù a nostra rete di rotte sempre crescente, cuntinuemu à rinfurzà a nostra pusizione di punta in u trasportu aereu globale. L'avvenimentu Routes World 2023, chì aghjunghje valore à a nostra basa di casa, a posizione geografica unica di Istanbul è un putenziale significativu in u turismu mundiale, serà un ospite impurtante per noi.

"Sarà un ospite degnu per i 100 anni di a nostra Republica"

Dicendu chì esse sceltu cum'è l'ospite di l'avvenimentu hè una fonte di orgoglio sia per l'İGA Istanbul Airport sia per l'aviazione turca, u CEO di İGA Istanbul Airport Kadri Samsunlu hà dettu: "Semu felici di esse un ospite degnu à l'avvenimentu Routes World 2023, degnu di i 100 anni di a fundazione di a nostra Republica. Cum'è İGA Istanbul Airport, rinforzemu a nostra pusizioni cum'è playmaker in l'industria di l'aviazione ogni ghjornu chì passa. Sta strada l'avemu cuperta in pocu tempu è i nostri travaglii pionieri guadagnanu l'apprezzazione di l'urganisazioni rispettate di u settore. In a seconda mità di u 2023, ghjunghjeremu u numeru di passageri in u 2019, è u nostru prossimu scopu hè di ghjunghje à 2026 milioni di passageri à l'annu da 100 à u più tardi. Routes World hè un avvenimentu chì aumenterà questa apprezzazione è purterà İGA ancu più altu in u so viaghju per diventà una marca globale. Cù Routes World, chì riunisce ogni annu millaie di rapprisentanti di l'aviazione da u mondu sanu è sparte i punti di vista di l'autorità di l'aviazione, quasi 2023 4 dirigenti di l'industria di l'aviazione globale visitanu a nostra cità in XNUMX. Aspittemu di rinfurzà a pusizione di l'IGA Istanbul Airport cum'è un hub glubale è di dimustrà stu grande potenziale di u nostru paese cù questa riunione impurtante, chì revelà a storia, a cultura, i gemme nascosti di Istanbul è u so potenziale per esse u puntu focale di i turisti stranieri ".

"Un rolu criticu cade nantu à u trasportu aereu"

U CEO di Routes, Steven Small, hà dichjaratu chì u trasportu aereu ghjucà un rolu criticu in a ripresa di l'economia glubale dopu a pandemia di Covid-19, aghjustendu: "Aumentu di e cunnessione aeree; Fà cuntributi ecunomichi significativi à e destinazioni prumove u cummerciu, u turismu, l'investimentu, l'offerta di travagliu è l'efficienza di u mercatu ". Small hà dettu: "A strategia attuale di ghjunghje à 2026 milioni di passageri per u 100 mostra chì IGA Istanbul Airport hè pronta à trasfurmà a capacità di traslassi in un novu aeroportu in un vantaghju. Ospitendu l'urganizazione Routes World 2023, avarà tramindui l'uppurtunità di mostrà e opportunità di sviluppu notevuli chì pò furnisce à e cumpagnie aeree straniere è rinfurzà a pusizione di Turkish Airlines ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*