Quale hè Safak Pavey? Cumu hè cambiatu a so vita dopu à u terribili accidente di trenu ?

Quale hè Safak Pavey? Cumu hè cambiatu a so vita dopu à u terribili accidente di trenu ?
Quale hè Safak Pavey? Cumu hè cambiatu a so vita dopu à u terribili accidente di trenu ?

Şafak Pavey hè natu u 10 di lugliu di u 1976 in Ankara. A so cità nativa hè Erzurum. U so babbu si chjama Şahin. A so mamma hè a ghjurnalista Ayşe Önal. Pavey hà maritatu cù u musicista inglese Paul Pavey, chì hà travagliatu cum'è artista invitatu in l'Opera è u Ballet Statale di Ankara, chì hà cunnisciutu in Ankara quandu avia 17 anni, in Istanbul in u 1995. Hà campatu per un tempu in Svizzera. Quì hà studiatu u cinema è a televisione è ballò in u Gruppu di Teatru è Danza Cuntempuraneu di Zurich.

Hà persu u bracciu è a gamba manca per via di un accidente di trenu in Svizzera u 24 di maghju di u 1996. Hà cullatu e so sperienze in un libru chjamatu "Plane 13". Hè diventatu u sughjettu di a tesi à l'Hospital universitariu di Zurich, induve hà campatu u so accidentu è dopu. Stu travagliu hè statu publicatu cum'è un libru. Hè graduatu da l'Università di Londra Westminster, Dipartimentu di Relazioni Internaziunali. Hà finitu u so maestru in a London School of Economics.

Dopu à l'orribile Crash Train in Zurich

Hà travagliatu cù Reha Muhtar in u prugramma Line of Fire in TRT è era in modu di diventà una bona persunalità di TV. Mentre a vita curria à piena velocità, s'innamora di u musicista Paul Pavey chì vive in Zurich. Hè maritata cù l'omu chì amava à una età assai ghjovana. Rinunciò à tuttu è seguita a so moglia è hà cuminciatu à campà in Svizzera è à studià l'arte à l'Università di Ginevra. Pienu d'amore è d'arte, campava forse i ghjorni più rosati di a so vita.

Dawn Pavey Zurich Peron

Miroslav Hess, un cittadinu cecu, chì era sia cullega è amicu di u so maritu, hà cuminciatu à esse trattatu cù un diagnosticu di tumore cerebrale è hè statu cunsigliatu di vede un oncologu in Ginevra. Hess, chì hè ghjuntu à Zurich è stava in a casa di i Pavey per una notte, hà decisu di andà in Ginevra da a stazione principale di Zurigo in trenu à 09.03:XNUMX u ghjornu dopu. A causa di a so grave cundizione di salute, Şafak hà prupostu d'accumpagnallu. U ghjornu dopu si n'andò inseme à a stazione di Zurich. Siccomu Hess caminava pianu pianu, Dawn li disse d'andà à a piattaforma è piglià u trenu, è ch'ellu cumprà i biglietti è vene cun ellu. U box office era affollatu, a ghjovana era in ritarda. U trenu cuminciò à marchjà, è Hess tena aperta a porta di l'ultimu carru, aspittendu l'alba. Ancu s'ellu ùn pò micca cullà, Şafak, chì curria cum'è un corridore olimpico cù u pensamentu chì aghju da almenu u bigliettu di Hess, cascò trà a piattaforma è u trenu quandu ghjunse à u livellu di Hess.

Discriverà quelli mumenti dopu cù queste parolle: "Eru cumplitamenti me stessu à u mumentu di l'accidentu. U trenu avia passatu sopra à mè, circava à tirà à latu. Significa chì a ghjente ùn pò micca sente nunda in e cose momentanee. Pensu chì nunda era accadutu, ma eru assai paura. Aghju vistu di colpu a mo gamba mozzata, eru cuscente, eru cuscente ch’avia persu a gamba. U mo bracciu era cumplettamente andatu, i vini è i nervi eranu cusì sfracciati. Sò andatu à l'uspidale parlendu è parlendu. Ancu i pulizzeri sò stati sorpresi ".

Cum'è e date dimustranu u 1996 di maghju di u 24, à 09:03, a ghjovana, chì avia solu 19 anni, cù sogni brillanti, lasciò guasi a mità di u so corpu in una stazione di trenu, avia scappatu u periculu di vita. Ma a so moglia, l'omu ch'ella s'hè innamuratu è per quale hà cambiatu u so travagliu, u paese ch'ella campava, ùn hè ancu ghjuntu à l'uspidale. Si divorzianu pocu dopu.

da u libru di safak pavey

Cumu pò una persona suppurtà tantu dulore? Per una persona ordinaria, tali grandi colpi causanu depressione seria, ma per Şafak Pavey hè u cuntrariu. Ùn perde mai a so vulintà di campà, à u cuntrariu, si appiccica à a vita più strettu. A so ànima hè cusì in pace chì cù ogni particella chì compone u mosaicu di a vita, cuntinueghja ancu à purtà u cognome di quellu omu, chì ùn pudia stà vicinu à ellu nè u so amore nè a so fideltà, è Şafak hè cusì straordinariu chì ; Cù un bracciu è una gamba, insegna à milioni di persone cumu superà u dulore di a vita è ciò chì hè a gioia di vive. À l'Hospital Universgspital in Svizzera, impressiona à tutti cù a so determinazione è forza. A so vitalità è a tenacità incredibile sò u sughjettu di a ricerca accademica. Tuttu u so cumpurtamentu hè monitoratu. Una tesi di 500 pagine hè preparata, cumpresu u ghjurnale chì hà tenutu in l'uspidale, in quale a so determinazione di mantene a vita hè spiegata, è sta tesi hè letta à i pazienti in situazioni simili cum'è una parte di u trattamentu.

Hospital Safak Pavey

Mamma Ayşe Önal pò solu superare u scossa di stu disastru avvenimentu cù a forza chì riceve da a so figliola. Ampararà più tardi chì Şafak hà dumandatu à u so duttore, "Pudete salvà?", mustrà u so bracciu smashed è a gamba mozzata, u duttore hà rispostu: "Mi dispiace ma no", è Şafak disse: "Allora duvete salvà ciò chì hè. partì, perchè a mo mamma sarà assai arrabbiata ". A mamma-figlia hà scrittu sta storia tragica inseme quellu annu è l'hà trasfurmatu in un libru chjamatu "Plane 13" è l'immortalisò cum'è "una avventura chì resiste à u dulore".

Şafak Pavey andò à Londra menu di un annu dopu à l'accidentu. Hè graduatu da dui dipartimenti di l'Università di Westminster, vale à dì "Relazioni Internaziunali" è "Politiche UE", è hà finitu u so maestru. Hà scrittu in u ghjurnale Agos. Hà participatu attivamente à numerosi prughjetti. Cum'è u primu secretariu privatu numinatu à u Segretariatu Mundiale di e Nazioni Unite per i diritti di e persone cù disabilità, hà passatu i so anni cù quelli chì campanu in cundizioni difficili in i campi di rifuggiati. In u 2011, hè statu elettu diputatu d'Istanbul di u Partitu Populare Republicanu. In più di l'inglese, l'alemanu, u francese è u talianu, ch'ella parla assai bè, hà amparatu à parlà a lingua di i segni internaziunali fluentemente.

Cù u so ultimu libru intitulatu Where I Go, The Sky Is Mine , in u quale parla di l'esiliati afflitti chì ùn avianu altra scelta chè di rivendicà u celu, cù a so pusizioni valente di "Sò cuntentu di ciò chì mi dai o di ciò chì tù mi dà. pigliate da mè ", cuntinueghja à esse una luce per l'alba, una forza per i codardi, è un specchiu per i soli.

A demanda hè aperta dopu chì l'accidentu di trenu hè statu rifiutatu

Miroslav Hess, chì era un tistimone di prima manu di l'accidentu di trenu chì Şafak Pavey avia, hè mortu à a fine di u 1996 per via di a so malatia, è per quessa ùn pudia esse intesu cum'è tistimone in u tribunale.

U 24.6.1997, una demanda hè stata presentata contr'à e Ferrovie Svizzere à u Tribunale di Zurich Bidayet. Cù a decisione datata 3.11.1998, u tribunale rifiutò u casu. L'appellu contr'à sta decisione à u tribunale di mantenimentu di Zurich hè statu accettatu è u casu hè statu turnatu à u tribunale di Bidayet per a cullizzioni di evidenza è a re-adjudicazione. Dopu una larga gamma di evidenza è valutazione, u Tribunale Bidayet hà ricusatu novu u casu u 31.8.2001. Contra sta decisione, un appellu hè statu fattu à a Corte d'Appello di Zurich. Stu tribunale, di novu, cuncludendu chì l'evidenza hè stata cullata incompletamente, sta volta ùn hà micca mandatu u schedariu torna à u Bidayet Court, è hà dumandatu rapporti di sperti, è i dichjarazioni orali di l'esperti sò stati pigliati. Evaluendu l'evidenza, a Court of Appeal hà ricusatu novu u casu. L'accusazione presentata contr'à sta decisione à a Corte d'Appello di Zurich hè stata rinunziata u 6.05.2005. È infine, u casu d'appellu presentatu à a Corte Federale Svizra hè statu rifiutatu u 13.1.2006.

Cum'è una ghjustificazione in e decisioni di a tribunale, hè statu dichjaratu chì u cumpurtamentu di una ghjovana donna turca hà causatu l'accidentu è rumpiu a relazione causale. 

Dawn Pavey

Hà un master in "Naziunalismu è Etnicità" da a London School of Economics. Parla inglese, tedescu, francese, talianu è un pocu arabu è persicu. Hà travagliatu cum'è Ufficiale di l'ONU per e Relazioni Estere di i Rifugiati è ufficiale di l'aiutu umanitariu à e Nazioni Unite.

Hà fattu u so stage puliticu è di campagna elettorale cù u gruppu di pressione parlamentariu chjamatu Operazione Votu Negru, chì prutege i diritti di votu di i neri è di altre minurità in u Parlamentu Britannicu.

Hà lasciatu u so travagliu cum'è u Sicritariu di i Diritti Umani per e Persone cù Disabilità in e Nazioni Unite, chì hà iniziatu in 1996. Dopu à 15 anni, hè tornatu in Turchia per entre in l'alizzioni di u 12 di ghjugnu 2011 è hè statu elettu cum'è u 1u diputatu ordinariu di u Partitu Populare Republicanu, 5 distrettu di Istanbul.

Hè un membru di u Gruppu di Amicizia Parlamentaria Turchia-Corea di u Sud è u vicepresidentu di u Gruppu d'Amicizia Parlamentaria Turchia-Norvegia.

Hà ricivutu u "2012 International Women of Courage Award" di u Dipartimentu di Statu di i Stati Uniti da e mani di a moglia di Barack Obama Michelle Obama è dopu a Sicritaria di Statu Hillary Clinton.

Hà realizatu prughjetti cumuni cù l'Università di Harvard, l'Academia Reale di l'Arti in Inghilterra è u Cunsigliu di Design Norvegese.

Hè u pruprietariu di 3 premii internaziunali è 5 naziunali. Hà scrittu articuli per u ghjurnale Agos publicatu in Istanbul. Pigliò un rolu attivu in a campagna per a restaurazione di a Chjesa Akdamar in u Lavu Van. In 2012, u deputatu CHP Istanbul Şafak Pavey hè statu elettu cum'è membru di u Cumitatu di i Diritti Umani di l'ONU.

Opere scritte:

  • piattaforma numero 13 (1996)
  • Induv'ellu và, u celu hè mio (2011)
  • Aspittendu Mahdi (2012)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*