Prestate attenzione à questi per avè un Ramadan sanu!

Prestate attenzione à questi per un Ramadan sano
Prestate attenzione à questi per avè un Ramadan sanu!

U dietista specialista Melike Çetintaş hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. Ramadan, u sultanu di 11 mesi, hè ghjuntu. Una dieta curretta hè impurtante sia per quelli chì volenu perdiri pesu sia per quelli chì volenu manghjà sano durante u Ramadan. Manghjendu eccessivu di grassu è di zuccaru face chì e persone si sentenu fami assai rapidamente durante u ghjornu, è à sperienze prublemi cum'è debule, mal di testa, vertigini è stitichezza. Pudete digiunate assai facilmente per stà pienu, rinfurzà a vostra immunità, è ancu perde u pesu.

Possibile pèrdite o guadagnà pesu

In questu prucessu, certi persone dicenu chì anu persu assai pesu durante u Ramadan, mentri àutri dicenu chì anu guadagnatu assai pesu. In fatti, u digiunu longu disturba l'equilibriu di u zuccheru in sangue è u corpu hè stressatu. U corpu stressatu tende à perdiri l'acqua o musculu è almacenà i magazzini di grassu. I contra chì vede nantu à a scala pò esse solu a perdita d'acqua. Allora appena u Ramadan hè finitu, pudete ritruvà rapidamente è in abbundanza. Manghjendu bè, hè pussibile è abbastanza faciule per perdiri pesu pèrdite grassu, cum'è in a vostra dieta normale, durante stu periodu.

Ùn digiunate micca prima di alzà per sahur!

U digiunu longu disturba l'equilibriu di zuccaru in sangue. Allargà u periodu di digiunu per ùn avè micca alzatu per u sahur pò causà a ghjente per almacenà u grassu, cusì hè una scelta assai megliu per e persone chì volenu perdiri pesu per alzà per sahur. Inoltre, in quantu à a salute, i prublemi di stomacu è intestinali sò più cumuni in e persone chì ùn anu micca sahur. E persone chì volenu manghjà è dorme ponu ancu cunsumà u sahur meal, ancu s'ellu hè tardi à a notte. In particulare piglià a proteina à u sahur ci aiuta à stà più pienu durante u ghjornu. U furmagliu, l'ova, u pane tostu, l'alivi, i frutti secchi, i noci, u pane marrone è u pepino sò boni scelte per u sahur. Se cunsumu zuccheru è calori in u sahur, pudete fà fame assai rapidamente durante u ghjornu.

A diversità hè impurtante in iftar

Sì avete datti secchi o prublemi di stitichezza mentre apre u vostru veloce, pudete manghjà albicocche secche è beie acqua calda sopra. Assicuratevi di beie zuppa, ancu s'ellu hè una meza ciotola, per fà un principiu senza stancu u stomacu. Allora, per rimpiazzà l'energia chì spendemu durante u ghjornu, pianificate un alimentu chì cuntene proteini per evità a perdita di musculu. Pudete cunsumà polpette di carne, pollo, entrecote di vacca, ligumi cù carne macinata o legumi cù carne macinata. Cunsumà 2 fette di pani marroni (granu integrale, segale, granu integrale) invece di risu pilaf serà una scelta megliu per u vostru equilibriu di zuccaru in sangue è stomacu. A ghjente vegetariana, invece, pò preferite macaroni cù furmagliu o menemen cù ova per iftar. L'alimenti fritti, pasticceria è fast food manghjatu à l'iftar ponu dannà u stomacu chì hè statu famu per un bellu pezzu, è pruvucarà u corpu, chì hè stressatu per a fame, per almacenà immediatamente u vostru alimentu.

Ùn fate micca eserciziu mentre avete fame

Ancu s'ellu si pensava chì fà sportu quandu a fame in a matina era megliu per a salute è a perdita di pisu in u passatu, tutti i studii recenti mostranu chì ùn hè micca benefica per fà sportu quandu i magazzini di glucogenu sò vioti. In listessu modu, e persone di digiunu ùn deve micca fà sportu in queste ore, postu chì i so magazzini di glucogenu seranu vioti versu a mità di u ghjornu è l'ora di a sera. U megliu tempu per fà sport hè 1 ora dopu l'iftar. E persone chì volenu esercite durante u ghjornu ponu ancu pianificà esercizii ligeri o caminari in i primi ore di a matina, chì ùn li farà micca sete prima di l'effetti di ciò chì si manghja à u sahur pass. Camminà per 1 minuti, 3 ghjorni à settimana, 30 ora dopu l'iftar hè assai benefica per a salute è l'intestini.

A stitichezza è l'edema aumentanu

In particulare in questu prucessu, i prublemi più grande vistu sò stinziazione, gonfiore è edema. U prublema di stitichezza per via di una mala nutrizione pò esse attivatu. Per riparà questu, pudete rompe u vostru veloce cù albicocca secca è acqua calda. Camminà dopu à l'iftar face u travagliu di u vostru intestinu. Pudete aghjunghje frutti secchi (prugna, ficu, albicocca) à u sahur. U cunsumu di iogurtu probioticu o kefir dopu l'iftar accelera ancu e vostre attività intestinali. Deveru aghjunghje una insalata à a carne manghjata à l'iftar è aghjunghje un pocu d'oliu d'aliva.U prublema di l'edema aumenta ancu cù l'acqua insufficiente è u cunsumu di liquidu. Attenti à beie 2 litri d'acqua trà iftar è sahur. Sè pussibule, ùn beie micca più di mezzo litru d'acqua à una volta, pruvate di cunsumà sparghjendu trà iftar è sahur. Se ùn reducemu micca a quantità di sali in l'alimenti chì manghjemu in sahur è iftar, pudemu cullà l'edema di novu. In particulare ùn cunsumà micca l'alimenti cù un altu cuntenutu di sali cum'è pickles, sumac, chili peppers, pasta di tomate, salsiccia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*