SF Trade hà rializatu u scopu strategicu di crescita in i prudutti di pelle è tessili

SF Trade hà rializatu u scopu strategicu di crescita in i prudutti di pelle è tessili
SF Trade hà rializatu u scopu strategicu di crescita in i prudutti di pelle è tessili

SF Trade, chì furnisce servizii cù una larga gamma di prudutti di pelle è tessili in Gaziemir Aegean Free Zone, cuntinueghja a so crescita in i mercati di destinazione cù novi prudutti è investimenti.

Dichjarà chì anu superatu i so obiettivi di crescita in u primu trimestre di l'annu, u General Manager Aylin Gözay hà dichjaratu chì anu ottenutu una crescita di 20 per centu cumparatu cù u primu trimestre di l'annu passatu aumentendu a so capacità di produzzione.

Aylin Gözay hà dettu: "Mentre avemu destinatu una crescita di 3% in u primu trimestre, avemu ottenutu questu aumentendu a nostra capacità di produzzione à u 2022% in 20. Avemu u scopu di chjude l'annu senza rallentà stu momentu di crescita per u restu di l'annu. A nostra strategia per a crescita è a pruduzzione innovativa, chì avemu determinatu à u principiu di l'annu, hà avutu un grande impattu in stu successu. Inoltre, u posizionamentu currettu di a forza di travagliu è una squadra chì mira à sta strategia sò i nostri più grandi benefici cum'è una cumpagnia. "A perdita di vantaghju di u Far East per via di i costi di logistica hà ancu supportatu l'orientazione di e marche europee à Turchia", disse.

CONTINUA A CRESCE IN L'EUROPA DEL NORD

Dichjarà chì anu cuminciatu à pruduce prudutti orientati à l'assemblea in u gruppu di i prudutti di i zitelli, Gözay hà cuntinuatu: "L'Europa di u Nordu cuntinueghja à esse unu di i mercati in quale cresce. Passemu à una strategia di vendita più aggressiva in gruppi di prudutti medichi è gruppi di prudutti esterni. Avemu pensatu à aumentà i nostri investimenti in prudutti innovatori in questi gruppi. Producemu cun un sistema focu annantu à a qualità, l'ambiente è e persone. Attachemu ancu impurtanza à R&D è P&D per migliurà a diversità è a qualità di i prudutti. Avemu chjusu u primu trimestre cù una crescita sopra e nostre aspettative, è cum'è una cumpagnia, avemu avà determinatu pulitiche più attive è tracciabili nantu à l'Ecunumia Circulare è a Sostenibilità. Travagliemu nantu à sta questione cù più obiettivi pianificati è strategichi quist'annu. "Avemu dumandatu à i Vouchers Circular 2.0, chì hè unu di i prughjetti di u Bancu Mundiale di Sviluppu in u scopu di a participazione à l'Ecunumia Circular".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*