Unità di Trattamentu di Cat Sincan è Centru di Riabilitazione Svelatu

Unità di Trattamentu di Cat Sincan è Centru di Riabilitazione Visitatu
Unità di Trattamentu di Cat Sincan è Centru di Riabilitazione Svelatu

In cuuperazione cù u Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana di Ankara, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali anu visitatu l'Unità di Trattamentu di Cat Sincan è u Centru di Riabilitazione, chì hè u primu in Ankara cù una capacità di 400 misgi.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì porta studii estensivi nantu à i diritti di l'animali, cuntinueghja à cooperà cù tutti l'attori è l'amatori di l'animali è rinfurzà u prucessu di dialogu per risolve i prublemi riguardanti l'animali vagabondi.

Sincan Cat Treatment Unit and Rehabilitation Center, chì hà apertu e so porte u 4 d'ottobre, u ghjornu mundiale di a prutezzione di l'animali l'annu passatu è hè u primu in Ankara cù a so capacità di 400 gatti, cuntinueghja à accoglie l'amatori di l'animali vuluntarii, in particulare l'ONG.

A PROPRIETA hè FATTA ANCHE À U CENTRU

Infine, u centru ospitatu da u Dipartimentu di l'Affari di Salute, u Manager di l'Affari Veterinari di Çankaya Emre Demir, u Manager di l'Affari Veterinari di Yenimahalle İlker Çelik, u presidente di a Camera di i Veterinari di a Regione di Ankara Ahmet Baydın, u presidente di u Centru per i diritti di l'animali di l'Associazione Bar di Ankara Atty. İpek Yılmaz, Capu di Ankara N ° 2 Cummissione di i diritti di l'animali di l'Associazione Bar, Atty. Murad Turan è a so delegazione chì l'accumpagna anu visitatu.

In u centru, induve e prucedure di trattamentu è di castrazione sò realizati da i veterinari specialisti, i prucessi di adopzione di l'animali chì u trattamentu hè statu finitu sò ancu realizati, mentre chì a cura di i misgi chì ùn ponu micca campà solu hè fatta.

Seyfettin Aslan, capu di l'Affari di Salute, hà dichjaratu chì l'Unità di Trattamentu è u Centru di Riabilitazione Sincan Cat, stabilitu nantu à una superficie di 721 metri quadrati, hà sale d'esame, sala operatoria, unità di trattamentu di gatti, unità di quarantena è adopzione è unità di riposu per u persunale. Dipartimentu, hà fattu e valutazioni seguenti:

"Cum'è Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana di Ankara, urganizemu alcune attività cù amanti di l'animali vuluntarii in a seconda settimana di ogni mese. Oghje, avemu introduttu a nostra Unità di Trattamentu di Cat Sincan è u Centru di Riabilitazione cù una capacità di 400 gatti à i nostri invitati da e nostre associazioni di bar di Ankara, a Càmera di Veterinari è i nostri cumuni di distrittu. In questu centru, accettemu i misgi chì anu patitu un accidentu o traumu da u Başkent 153. U centru induve i misgi feriti sò trattati ancu serve cum'è un centru di sterilizazione è adopzione ".

NOTA COMPLETA DA STAKEHOLDER À U CENTRU

Rapprisintanti di istituzioni è urganisazione chì visitanu u centru; Hà datu marcati cumpleti à u centru, chì hè furnutu cù l'equipaggiu di punta, induve i misgi stray, traumatizati o feriti sò trattati è sterilizzati.

Rimarchendu chì u centru, chì hè statu stabilitu per a prima volta in a Capitale per i misgi vaganti, hè in u formatu di un ospedale privatu, u presidente di a Camera di Veterinari di a Regione di Ankara Ahmet Baydin hà dettu: "Hè statu un centru veramente bellu è sanu. . Tutti l'articuli è l'apparecchi sò brillanti è novi. Ci hè una grande eccitazione è entusiasmu nantu à e facci di l'amici medichi per utilizà quelli dispusitivi per riabilitatu i misgi. Bona furtuna à u nostru Dipartimentu per l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*