Corsa Enduro Mountain Bike Sky To Sea Cumpleta

Corsa Enduro Mountain Bike Sky To Sea Cumpleta
Corsa Enduro Mountain Bike Sky To Sea Cumpleta

A Sky To Sea Enduro Mountain Bike Race, a prima corsa di mountain bike enduro in Turchia chì scende da a cima nevosa à u livellu di u mare, hè stata cumpletata.

U guvernatore di Kemer Yücel Gemici, u sindaco di Kemer Necati Topaloğlu, u sindaco di Kemer Emin Gül, u direttore generale di l'Olympos Teleferik Haydar Gümrükçü anu assistitu à l'iniziu di a corsa, chì hè stata patrocinata da a municipalità di Kemer è inclusa in u calendariu di attività di a Federazione Turca di Ciclismo.

A corsa hà iniziatu cù u sindaco Topaloğlu, u vice sindaco Gül è u direttore generale di l'Olympos Cable Car Gümrükçü chì agitava a bandiera a scacchi nantu à a muntagna Tahtalı à una altitudine di 2 metri.

In a corsa, in quale circa 14 atleti, 150 di i quali eranu stranieri, anu participatu, l'atleti pedalavanu nantu à a pista di 34 chilometri.

In più di i passi di muntagna nevicata nantu à u palcuscenicu, l'atleti scendenu à u livellu di u mari attraversendu i scoglii di u Monte Olympos, i letti di i corsi è i camini difficili in a furesta.

Mentre chì l'atleti chì saltavanu da a rampa di salto stallata da u mare era a scena di l'imaghjini culuriti, parechji invitati domestici è stranieri chì venenu à fighjà a corsa pigliò ritratti cù i so telefunini.

Surprise da atleti stranieri

Alcuni di l'atleti stranieri chì participanu à a corsa, purtendu camicie turche in e so t-shirt. Bayraklı Decidiu di cumpete cù t-shirts.

U guvernatore di u distrettu Yücel Gemici è u sindaco Topaloğlu si tolvanu i so vestiti di corsa è Bayraklı Felicita è applaude à l'atleti chì vulianu cumpete in T-shirts.

Pigliate a vostra bicicletta è venite à Kemer

U sindaco di Kemer, Necati Topaloğlu, hà dettu in una dichjarazione chì a Sky To Sea Enduro Mountain Bike Race hà iniziatu da a cima di a muntagna Tahtalı è hè finita à u livellu di u mari.

Spieghendu chì a corsa hè di grande impurtanza perchè hè l'unica corsa in u mondu chì parte da una cima nevosa è finisce à u livellu di u mare, u sindaco Topaloğlu hà dettu: "À a fine di a pista, l'atleti saltavanu in mare cù e so biciclette. . Era una urganizazione assai bona. Ci sarà più da vene dopu à questu. Farà una grande cuntribuzione à Kemer in quantu à a prumuzione. Avemu u scopu di fà di Kemer una destinazione di bicicletta. Dopu quì, ci sarà un avvenimentu in bicicletta di strada. "Dicemu di piglià a vostra bicicletta è venite à Kemer". Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à a cumpetizione ". disse.

U più chjucu hà 14 anni, u più vechju hè 54 anni

Cevat Nejatkan, u più ghjovanu atleta di 14 anni chì hà participatu à a corsa da Manisa, hà dettu ch'ellu hè in bicicletta dapoi l'età di 4 anni è hà participatu à l'enduro dapoi dui anni.

Spieghendu ch'ellu hà cumpetitu in una tappa di muntagna difficiule per a prima volta, Nejatkan hà dettu: "A tappa nevosa sfida a tartaruga. L'altri atleti in a corsa sò più vechji di mè, ma forse possu esse 8th. Hè difficiuli di cullà nantu à u podium, ma esce prestu. Sò ancu felice di esse in Kemer ". disse.

Selim Şenok, 54, l'atleta più anziano di a corsa, hà nutatu chì hà cuminciatu à u ciclismu à l'età di 41 anni è hà participatu à e gare da l'età di 44.

Nutendu chì hè l'età di u babbu di parechji atleti in a corsa, Şenok hà dettu: "Malgradu tuttu, seraghju in una lotta feroce. Aghju un crack in u to pede, ma u mo scopu hè di compie a corsa è vede u podium prima. Sò in competizione in Kemer per a seconda volta. Aghju participatu prima à i Down Olympos Races. Era una di e razze chì mi piaceva assai. Questa pista in Kemer hè a prossima pista sfida per i corridori dopu a pista più dura di u mondu in Argentina. Andemu per sta strada difficiule. Sò sicuru chì serà una bona corsa ". disse.

L'atleta di Kemerli Mustafa Arif Tunç hà dichjaratu chì a pista era assai bella è hà dettu chì hà avutu un tempu assai difficiule in u primu locu.

Dichjarà chì a terza tappa era assai divertente, Tunç hà dettu: "A terza tappa era assai rocciosa. Era una tappa unica à Kemer. Hè stata una bona sperienza per noi di cumpete cù atleti stranieri. L'enduro mountain bike hè un sport in sviluppu in Turchia. Pensu chì farà una grande cuntribuzione à Kemer è u turismu in bicicletta. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu à a corsa ". disse.

Dopu à a corsa, i vincitori anu datu i so premii in a ceremonia à l'atleti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*