SSB İsmail Demir: "I testi di missili Ramjet seranu fatti"

I missili Ramjet SSB Ismail Demir seranu testati
SSB İsmail Demir: "I testi di missili Ramjet seranu fatti"

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà parlatu di l'evoluzione in l'industria di difesa turca in a trasmissione TRT News. Facendu dichjarazioni nantu à i futuri obiettivi di l'Industria di Difesa Turca, Demir hà dettu: "U Sistema di Difesa Aria Portable SUNGUR, Hisar A, Hisar O serà furnitu. Nuvelle teste di Siper seranu fatte. Cù u National Satellite Launch System, avemu da tuccà u spaziu uni pochi di volte è vene. E novi versioni di Akıncı TİHA volaranu. I nostri missili aria-aria guadagneranu diverse capacità. Diversi testi seranu realizati nantu à i nostri missili ramjet. E tappe di localizazione di i nostri missili da crociera continuanu. E novi tappe di i nostri mutori UAV seranu à l'agenda. I testi di u nostru mutore di l'elicotteru seranu cumpletati è a so integrazione in elicotteri principia. E capacità di e nostre diverse cannoniere seranu aumentate. Pruvaremu diverse armi cù i nostri veiculi marittimi senza pilota. Facemu i nostri cannoni anti-tank più capaci. Facemu i nostri razzi d'artiglieria più precisi. ", disse.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. Durante a visita di İsmail Demir à TÜBİTAK SAGE, a prova di accensione di u mutore ramjet hè stata realizata cun successu. A prova realizata da l'infrastruttura TAYFUN Aeroitki di TÜBİTAK SAGE hè stata completata cun successu. In a dichjarazione fatta da TÜBİTAK SAGE, "U nostru presidente SSB Mr. prof. Dr. Cù a visita di İsmail Demir à TÜBİTAK SAGE, avemu avutu l'uppurtunità di presentà i nostri travaglii #MilliSavunmaiMilliArge in situ. Avemu passatu una tappa critica cù a prova di ignizione di u mutore ramjet di successu realizatu in a nostra Infrastruttura TAYFUN Aeroitki ". dichjarazioni sò state incluse.

Durante a visita, Demir hè statu infurmatu nantu à i missili GÖKDOĞAN è BOZDOĞAN, u Prughjettu di Sistema di Difesa Aria Long Range SİPER, i prughjetti di turbojet è ramjet engines è e so adattazioni, mentre Demir hà esaminatu i prughjetti in situ.

Essai à terra di u missile GÖKHAN propulsatu da Ramjet in 2023

L'Esperti di Kaner Kurt SohbetGürcan Okumuş, Direttore di TUBITAK SAGE, chì hà participatu à a trasmissione, hà annunziatu chì i testi di tiru à terra di u missile aria-aria propulsatu à ramjet GÖKHAN eranu destinati à esse realizati in 2023. U nome di GÖKHAN hè statu annunziatu per a prima volta da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar in a ceremonia per a consegna di 3 unità di HGK-1000 à a 82a Direzzione di a Fabbrica di Mantenimentu di l'Air in Etimesgut.

U scopu in l'esportazioni di difesa è aerospaziale hè 4 miliardi di dollari

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia tenuta à u Cantieru Marittimu di Istanbul per a messa in opera di a Nave di Test è Training TCG Ufuk è hà fattu un discorsu. Enfatizendu chì a Turchia deve tutte e mosse richieste da i so interessi naziunali in ogni campu, da a lotta contru u terrurismu à l'operazioni transfrontaliere, malgradu tutti l'embargo impliciti è palesi, à u prugressu chì hà fattu in l'industria di difesa, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu:

"Grazie à Diu, cuncepemu, sviluppemu, fabrichemu è utilizemu sistemi chì avemu bisognu in una larga gamma di spazii, da i veiculi aria-terra-mare senza pilota à l'elicotteri, da l'arme è munizioni à i missili, da i sistemi di difesa aerea à a guerra elettronica. U numeru di paesi chì utilizanu i prudutti di l'industria di difesa turca hè in crescita ogni annu. Esperemu chì e nostre esportazioni di difesa è aerospaziali supere i 4 miliardi di dollari à a fine di questu annu ".

L'esportazioni di difesa è aerospaziale si avvicinavanu à 1 billion dollars in u primu trimestre

Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, u settore di difesa turca è aerospaziale hà esportatu 2022 milioni 326 mila dollari in ferraghju 514 è 2022 milioni 327 mila dollari in marzu 774. Esporta un totale di 2022 milioni 961 mila dollari in i primi dui mesi di u 772, l'esportazioni di u settore di difesa turca è aerospaziale anu aumentatu da 2021 per centu cumparatu cù i primi trè mesi di u 48,6.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*