Sümeyye Boyacı hà ottenutu u megliu diploma in Europa in natazione paralimpica

Sümeyye Boyacı hà ottenutu u megliu diploma in Europa in natazione paralimpica
Sümeyye Boyacı hà ottenutu u megliu diploma in Europa in natazione paralimpica

Sümeyye Boyacı, un natatore naziunale di Eskişehir, hà fattu u megliu in Europa in a sfida di quota di u Campionatu Mundiale Paralimpicu tenuta in Berlinu.

L'orgogliu di Eskişehir Sümeyye Boyacı hè vinutu prima in i 29 metri dorso cù 4 seconde in i cuncorsi di quote di u Campionatu Mundiale tenuti in Berlinu, a capitale di Germania, trà u 50 di marzu è u 41.41 d'aprile. Sümeyye Boyacı, chì hà fattu u megliu gradu in Auropa durante stu periodu, hà tornatu u so paese fieru. Facendu una dichjarazione dopu à a corsa, Boyacı hà dettu: "Sò fieru è felice d'avè adattatu l'addestramentu chì aghju fattu a matina è a notte, i mumenti ch'e aghju resistitu à ùn svenissi da a fatigue, e ferite chì aghju avutu, è più impurtante, i sforzi spesi per mè, cù a mo medaglia d'oru cù una valutazione di 41,41 ! Eru assai felice di batte u record europeu, è ancu a mo propria carriera, in Turchia, purtendu u mo 42,09 natatu à 41,41 seconde in ferraghju. Vogliu ringrazià a mo federazione, u mo club Eskişehir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, in particulare a mo famiglia è u mo entrenamentu, chì ùn m'hà micca risparmiatu per un mumentu, è u nostru Sindaco Metropolitanu Prof. Dr. Vogliu ringrazià Yılmaz Büyükerşen à tutti quelli chì aghju travagliatu è guidatu ". Intantu, in e lotte di quota di a Squadra Naziunale di Natazione Paralimpica Turca, in quale atleti 12 anu participatu, Baran Doruk Şimşek, un atleta di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, hà ancu riesciutu à esse u primu in u so gruppu d'età in i metri 50. dorsu.

Quale hè Sümeyye Boyacı?

Sümeyye Boyacı (natu u 5 di ferraghju 2003, Eskişehir) hè un nuotatore turcu. In a classe S5 disabilitatu; Cumpete in freestyle, backstroke è rami di farfalla. Pittore chì cumpete in i Ghjochi Paralimpichi d'estate 2016; Hà vintu una medaglia d'argentu in a categuria 2019 m backstroke S50 à i Campionati Mundiali Paralimpichi di Natazione 5, è una medaglia d'oru in a listessa categuria à i Campionati Europei Paralimpici di Natazione 2018.

Sümeyye Boyacı; Hè natu u 5 di ferraghju 2003 in Eskişehir cum'è u primu figliolu di a so mamma Semra Boyacı è u babbu İsmail Boyacı. Boyacı, chì ùn avia micca dui braccia da a so nascita, hè ancu natu cù dislocazione di l'anca.

Hà cuminciatu à natà in u 2008, "impressionatu da u fattu chì i pesci ch'ellu hà vistu in un aquarium ch'ellu si n'andò pudianu natà senza braccia", secondu e so dichjarazioni. In 2013, hà cuminciatu à travaglià cù u coach Mehmet Bayrak. In u ghjugnu di u 2016, hà participatu à u 30th Campionatu Internaziunale di Germania, a prima corsa internaziunale di a so carriera, tenuta in Berlinu Boyacı, chì hà vintu a medaglia d'oru in a categuria 50 m backstroke junior B S5; Hè statu eliminatu in a serie in e categurie 100 m rana S6, 50 m stile libero S5 è 50 m farfalla S5. Hè piazzatu 2016th in a categuria 50m backstroke S5 à i Ghjochi Paralimpichi d'estate 8 tenuti in Rio de Janeiro. L'annu dopu, vince a medaglia di bronzu in a categuria 50 m dorsu S1-5 à i Ghjochi Paralimpichi Europei di a Ghjuventù ospitati da a Liguria, è hà finitu 50u in a categuria 1 m freestyle S5-4. In dicembre di u stessu annu, hà cumpetitu in quattru categurie diverse à u Campionatu Mundiale Paralimpicu di Natazione in a Città di Messico. Pittore; Finì 50u in a categuria 5m dorsu S4, 50u in a categuria 5m farfalla S6, è 50e in e categurie 5m stile S200 è 1m stile S5-7.

In Aostu 2018, hà vintu a medaglia d'oru in a categuria di 50 m backstroke S5 à i Campionati Europei Paralimpichi di Natazione ospitati da Dublinu. À i Campionati Mundiali Paralimpichi di Natationi tenuti in Londra in settembre di l'annu dopu, hà vintu a medaglia d'argentu cù un tempu di 50 in a categuria 5m backstroke S44.74.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*