Tan Urla unisce a vita di u paese di l'Egeu è l'architettura moderna

Tan Urla unisce a vita di a Baia Egea è l'architettura muderna
Tan Urla unisce a vita di u paese di l'Egeu è l'architettura moderna

Nevzat Sayın, l'architettu di u prughjettu Tan Urla realizatu da Tanyer Yapı in Urla Bademler, hà dettu chì implementaranu un prughjettu speciale chì prisentarà una vita di paese veramente autentica, micca solu in slogans. Nutendu chì si mischianu a vita di u paese di l'Egeu cù l'architettura muderna in Tan Urla, Sayın hà dettu: "Offremu una vita muderna, simplice è naturale in un mondu rapidu è flamboyant induve pudete sentu appartene. Grazie à u nostru prughjettu, riunitemu un cuncettu chì ùn hè statu pruvatu prima, cù Izmir, l'Egeu è u mondu ".

A VITA MODERNA DI PAGAGLIA

Dichjarà chì anu creatu disinni speciali chì riflettenu a vita di u paese di l'Egeu in u prugettu, Nevzat Sayın hà dettu: "L'Egeu offre l'uppurtunità di campà da sè stessu, cù un flussu calmu. Avemu pruvatu à fà qualcosa cum'è ciò chì hè statu fattu davanti à noi è sempre pruvate di prisentà qualcosa di sfarente. Cumu creemu a trama di un campusu di u paese di l'Egeu ? Chì duveranu scuntrà i stranieri prima ? Cumu deve esse situate e zone di shopping è cummerciale ? Avemu visitatu 16 paesi in Urla per ricerche dumande cum'è: Avemu fattu un pianu chì coincide cù e fotografie aeree di i paesi veri in u circondu è riflette a vera texture è u spiritu di a regione. L'amanduli eranu più attrattivi per noi perchè eranu davanti à noi geomètricamenti. Bademler Village hà veramente una vita luminosa è exemplariu cù u so teatru, u centru culturale, u museu di i zitelli è u cinema. In fattu, Tan Urla hè una copia mudernizzata di u paese di Bademli ", disse.

U POPLU S'INTEGRARÀ CU A REGIONE

L'architettu Nevzat Sayın, chì hà nutatu chì vulianu chì e persone s'integrissinu cù a regione senza stà daretu à i mura, hà dettu: "Avemu posizionatu u centru cummerciale è bazar vicinu à a strada, micca à mezu à u situ, in modu chì i residenti ponu integrà. cù a regione. Vulemu chì a ghjente circundante sia inclusa in l'atmosfera di stu locu. Offremu un ambiente di paese mudernu veramente vivu. Quì ùn vi sentirete micca in una scatula chjusa daretu à una casetta di guardia è pareti alti. U prughjettu hè nantu à un terrenu aspra per via di a so struttura giugrafica. Ancu s'è e case di u paese parenu simili à u primu sguardu, sò in realtà sfarente quandu esaminate attentamente. Avemu u scopu di riunisce diverse tippi di abitazioni in u stessu locu è aumentà a diversità. Dunque, cum'è in a vita di u paese reale, ogni casa avarà a so pusizioni è a pusizione unica. Urla hè ancu un centru gastronomicu impurtante. Quì, a ghjente puderà prufittà di diverse altirnativa, da u locu induve si pò manghjà cù una riservazione, à i lochi induve si pò gode di caffè, tè è boyoz. Ci sò spazii cumuni è strutture suciale; Semu fieri di rializà un prughjettu speciale chì ùn ferma micca solu in slogans, ma chì offre una opportunità di vita veramente nova ".

AGGIUNGIÀ VALORE À A REGIONE

Dichjarà chì si preparanu à pusà i fundamenti di u prugettu à a fine d'aprile, Tanyer Yapı Presidente di u Cunsigliu Münir Tanyer hà dettu chì anu cumpletu tutti i permessi è e prucedure necessarii è dumandà una licenza.

Tanyer hà datu l'infurmazioni seguenti: "Ùn avemu micca cumprumessi nantu à i principii è i disinni stabiliti da l'architettu Nevzat Sayın à u principiu di u prugettu. Pagamu a stessa attenzione à u disignu interiore di l'edificazioni. Avemu ancu cumpletu l'uffiziu di vendita. À isulana, vuleriamu principià a prima scavatura à a fine d’aprile, principiendu da a trama punente. Tan Urla, nantu à una porta di a penisula, hè assai aperta à u sviluppu in a regione. Semu ancu assai vicinu à l'asse Seferihisar, Sığacık Bay, Azmak Bay, Çeşme è Kuşadası. U prughjettu hà una zona cummerciale di 20 mila metri quadrati. Cridemu chì Tan Urla aghjunghje un novu culore à tutta a regione è diventerà un centru di attrazione. Ci sarà un periudu tutale di custruzzione di 36 mesi, ma pensemu à finisce prima. Cunsegnaremu quasi 300 chjave. Offremu ancu accordi di prestitu cù i banche. Investitori di u paese è di l'esteru anu un grande interessu in u nostru prughjettu ".

ATTRARE L'ATTENZIONE CU U SOU EQUIPAMENT

Enfatizendu chì a gastronomia venerà ancu à u primu pianu in u prugettu, Tanyer hà dettu: "Tan Urla avarà ristoranti di chef, ristoranti chì servenu piatti lucali, un centru di salute è una palestra. Sarà appellu à u situ è ​​a regione in generale. Sarà una piazza di u paese d’eventi suciali, scontri è manifestazioni. Ci saranu ancu buttreghi cum'è un centru di salute, farmacia, artighjanali, sarti, calzolai, vivaio è pet shop per risponde à diverse esigenze. Avemu ancu prestatu una attenzione particulari à i spazii verdi è i giardini di hobby. Decideremu inseme cù u paisaghju è l'ingegneri agriculi è cunsiderà a struttura di a pianta di a regione, è piantà a pianta chì piace à l'insetti, quale l'acelli vulemu vene in a regione. Venirà quellu uccello amatore di insetti. usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*