TCDD hà tenutu a riunione di e misure di primavera in i Ferroviari

A riunione di e misure di primavera hè stata tenuta in TCDD Railways
TCDD hà tenutu a riunione di e misure di primavera in i Ferroviari

U Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà tenutu una riunione di videoconferenza cù i direttori generali diputati, 8 direttori regiunali, i capi di dipartimenti è i dirigenti di TCDD Taşımacılık AŞ per un trasportu ferroviariu sicuru.

Akbaş hà dettu: "Avemu avutu una stagione invernale dura. Avemu affruntatu a nevicata più pesante in l'ultimi anni. Queste piogge significanu abbundanza per u nostru paese. Da u nostru puntu di vista, mantene e ferrovie aperte significa trasportu sicuru. Tutti i nostri amichi anu travagliatu duru è cun grande devozione senza stop. Avemu passatu l'inguernu senza prublemi. Grazie à tutti i ferroviari ". disse.

À a riunione, u Capu di u Dipartimentu di Mantenimentu Ferroviariu, Ersoy Ankara, hà fattu una presentazione è spiegò e misure da piglià contr'à eventuali inundazioni è inundazioni per via di a fusione di neve.

U Direttore Generale Akbaş hà dichjaratu chì hè necessariu esse attentu à l'avvenimenti naturali è piglià ogni tipu di precauzioni, "Tuttu u persunale deve esse avvisatu per avvenimenti cum'è cascate di petra è frane. U persunale di u trenu deve esse attentu è limità a vitezza in e zone risicate. Avemu da cuntinuà à travaglià in piena coordinazione mentre i cuntrolli pionieri sò realizati ". disse.

Hè statu decisu chì i gestori regiunale anu da rivisione e zone risicate in e so regioni è informà à u persunale di novu nantu à cumu agisce in casu di risicu è crisa.

I piani di cumunicazione inter-regionale è di assistenza à l'equipa sò stati riveduti rinforzendu e squadre, se ne necessariu, per piglià misure di precauzione per seguità i dati meteorologichi momentu per mumentu, pulendu è cuntrullà i culverts.

Dopu à a riunione, u Direttore Generale Metin Akbaş hà felicitatu tutti l'impiegati di a ferrovia in u mese di Ramadan è hà dettu: "U ferroviare hè diligente, autosacrificiu è autosacrificiu. Ringraziu tutti è ognunu di elli. Vogliu chì Ramadan sia una benedizzione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*