40 anni di prigiò dumandati per Thodex Faruk Fatih Özer

thodex faruk
thodex faruk

Un inculpamentu hè statu preparatu contr'à u fugitivu Faruk Fatih Özer, chì defrauded centinaie di millaie di persone è fughjenu à l'esteru cù u scambiu di criptu Thodex. In u scopu di l'investigazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di l'Anatolia di Istanbul, Özer hè statu cundannatu à 40 562 anni di prigiò per l'accusazioni di "stabbilimentu è gestione di una urganizazione", "lavaggiu valori di pruprietà derivanti da a criminalità" è "fraude qualificata". ".

S'ellu hè catturatu, serà ghjudicatu per millaie d'anni in prigiò per 5 crimini diffirenti.

In l'accusazione, 21 suspettati sò stati accusati di "Stabbilimentu è Gestione di una Urganizazione per u Scopu di Cummettà un Crimine, Essendu un Membru di una Urganizazione, Frode cù Sistemi d'Informazione, Banche o Istituzioni di Creditu cum'è Strumenti, Frode da Traders o Managers di Cumpagnia è Gestori Cooperativi, è Lavaggiu di i Valori di l'Assi Risultate da a Criminale ". Hè statu dumandatu ch'elli esse puniti cù a prigiò finu à un annu. In novu, Koineks Teknoloji A.Ş. (Thodex) hà ancu dumandatu a confiscazione di tutti i valori di pruprietà ottenuti da questi crimini. In u scopu di l'inchiesta, i novi ditaglii di u dirottamentu sò ancu ghjunti à a luce. U Cunsigliu d'Investigazione di Crimini Finanziari (MASAK), chì scrutinized a basa di dati di l'impresa Thodex, esaminò ogni transazzione una per una. Sicondu u rapportu preparatu da MASAK, a quantità di l'enfasi hè di 40 milioni di lire.

Hè statu determinatu chì a maiò parte di i soldi di e vittime hè stata cunvertita in criptu di soldi è trasferitu à scambii à l'esteru. Hè statu ancu determinatu chì i suspettati anu stabilitu una cumpagnia d'oru nantu à i so parenti. L'oru fisicu hè statu ancu acquistatu attraversu sta cumpagnia, chì ùn hà micca attività. U prucessu di prucessu hà da principià cù l'accettazione di l'accusazione, in quale 356 mila 2 persone anu participatu cum'è denuncianti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*