U 40u Vagone di Piattaforma di Tippu Sgrms Produttu à TÜRASAŞ hè statu consegnatu

Pearl Sgrms Type Carro Platforma Produttu da TURASAS hè statu consegnatu
U 40u Vagone di Piattaforma di Tippu Sgrms Produttu à TÜRASAŞ hè statu consegnatu

U quarantesimu di un totale di 100 vagoni di piattaforma di tippu Sgrms fabbricati da a Direzzione Regionale TÜRASAŞ Sivas per a nostra Direzzione Generale hè stata consegnata. Una cerimonia hè stata tenuta in Sivas per a consegna di i carri. U Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük, u Direttore Generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar, u Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş è l'impiegati di TÜRASAŞ anu assistitu à a cerimonia.

Parlendu à a ceremonia, u General Manager di TCDD Transportation, Hasan Pezük, hà dettu chì una quantità significativa d'investimentu hè stata fatta in ferrovie in l'ultimi 20 anni, è per via di questi investimenti, i record sò stati battuti constantemente in u trasportu di passageri è di merci. In e dichjarazioni di u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, Pezuk hà dettu chì l'investimenti fatti in a ferrovia attraversavanu l'autostrada è hà dettu: "Semu seguitu u Pianu Maestru di Trasportu annunziatu da u nostru Ministru. In cunfurmità cù questa pianificazione, questi 40 vagoni, u primu batch di quale aghjunghjemu à a nostra flotta di veiculi, cuntribuiscenu à l'aumentu di u nostru trasportu è aghjunghjenu forza à a nostra flotta. Un totale di 60 vagoni, inseme cù i 100 vagoni chì riceveremu in u futuru, ci permetteranu di risponde à a dumanda di vagoni di trasportu di container. Inoltre, videndu questi vagoni, chì sò cumpletamente cuncepiti è pruduciuti in u paese, sottu carica nantu à e strade, ci darà un orgogliu speciale. TÜRASAŞ hè sempre statu un cumpagnu di suluzione per a nostra industria, è continueremu à aumentà a nostra cooperazione, chì avemu realizatu cun successu finu à avà. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu à sti veiculi, è felicitamu in anticipu per e vacanze di Ramadan.

U direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, hà dichjaratu chì e Ferrovie Turche anu una storia arradicata di 166 anni, chì e fabbriche chì travaglianu sottu nomi differenti per stu settore sò stati uniti sottu u stessu tettu cum'è TÜRASAŞ, è chì pruduceranu per u settore da avà cum'è anu fattu finu à avà. U Direttore Generale Scrittore hà continuatu e so parolle cusì: "I vagoni di containeru chì avemu consegnatu à a Direzzione Generale di TCDD Transportation portanu a carica di Turchia. Hè una fonte separata di orgogliu per noi chì pruduciamu sti carru cù i mezi completamente domestici è naziunali. Cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte in modu chì pudemu vede più veiculi di produzzione domestica è naziunale nantu à i rails per u sviluppu di l'industria ferroviaria. Chì e strade di i nostri carri sò aperte è portanu abbundanza è benedizioni à u nostru paese è u nostru populu ".

I vagoni di tippu Sgrms, chì sò pruduciuti in TÜRASAŞ è partenu, anu una capacità di trasportu di 2 45 'containers è sò trà i carri di merci più populari, in particulare in Europa. I carri, chì sò pruduciuti cù tara alleggerita è rinfurzata, anu una tara di 25.700 109.300 Kg è una capacità di trasportu di XNUMX XNUMX Kg.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*