A Ricerca di un Novu Mercatu in u Turismu Cuntinueghja

A ricerca di un novu mercatu in u turismu
A Ricerca di un Novu Mercatu in u Turismu Cuntinueghja

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì cuntinueghja a so ricerca di novi mercati per chì Bursa uttene una parte più grande da u turismu, sta volta hà accoltu operatori turistici di Sri Lanka è rapprisentanti di l'agenzie in Bursa.

U prugramma di promozione di u turismu di Sri Lanka in Bursa urganizatu cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Bursa, l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa, TÜRSAB Southern Marmara Regional Representative Board, (BUSAT) Bursa Health Tourism Association è (GÜMTOB) Southern Marmara Touristic Hoteliers and Operators Association è I prufessiunali di l'Hotel Artic si sò riuniti in Bursa.

In u scopu di u prugramma, chì durò dui ghjorni, i punti focali culturali è turistici di Bursa è l'alternative di destinazione di a cità sò stati spiegati à i prufessiunali di u turismu di Sri Lanka.

U prugramma di promozione di Bursa è a riunione B2B tenuta in l'Artic Hotel, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa è u cunsul onorariu di Bursa di a Republica di Sri Lanka Ahmet Yıldız, capu di u dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu di a municipalità metropolitana di Bursa Abdulkerim Baştürk, Hasan Eker, TÜRSAB, TÜRSAB Headquarters Board Member. U presidente di u Cunsigliu di Rappresentante di a Regione di Güney Marmara Murat Saracoğlu, u presidente di l'Associazione Turistica Salute BUSAT-Bursa Dr. Metin Yurdakoş è GÜMTOB Vicepresidente di u Cunsigliu Buğra Artic.

Aumentà u numeru di destinazione

Parlendu à l'avvenimentu, induve si sò tenuti riunioni B2B trà cumpagnie di Bursa è prufessiunali di u turismu di Sri Lanka, u presidente di TÜRSAB South Marmara BTK, Murat Saraçoğlu, hà dettu chì dopu a pandemia, a ghjente hà cuminciatu à dumandà diverse destinazioni. Esprimendu chì Sri Lanka hè una di queste destinazioni, Saraçoğlu hà dettu: "L'attività turistica trà Turchia è Sri Lanka hè assai bassa. Sicondu i dati di 2019, 2000 persone sò andate in Sri Lanka da Turchia. Circa 1600 persone da Sri Lanka sò ghjunti in u nostru paese. Spergu chì dopu à sta visita, a mobilità in u turisimu riviverà ancu di più.

Abdülkerim Baştürk, Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu di a Municipalità Metropolitana, hà ancu nutatu chì stanu prova à annunzià i valori di Bursa à u mondu sanu cù tali prugrammi chì urganizanu in cuuperazione cù TÜRSAB.

Ahmet Yıldız, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana è Consul Onorariu di a Republica di Sri Lanka in Bursa, hà dichjaratu ch'elli cercanu di mette in risaltu micca solu e bellezze storiche è naturali, ma ancu i vantaghji in campi cum'è l'industria, l'agricultura è a salute. Nutendu chì Bursa hà grandi vantaghji in ogni campu, Yıldız hà dettu: "Avemu recentemente apertu l'uffiziu generale di u Cunsulatu Onorariu di Sri Lanka, chì vedemu cum'è una di e porte di Bursa à u mondu. Cusì, circhemu di stabilisce forti ligami ecunomichi, culturali è suciali trà Sri Lanka è Turchia è soprattuttu Bursa. Vogliu spiegà chì saria benefiziu di fà studii seri trà i prufessiunali di u turismu di Bursa è Sri Lanka per u sviluppu di u turismu in i dui paesi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*