Turkey Cycling Tour Istanbul Stage annullatu per via di e cundizioni climatichi

Turkey Cycling Tour Istanbul Stage annullatu per via di e cundizioni climatichi
Turkey Cycling Tour Istanbul Stage annullatu per via di e cundizioni climatichi

Mentre a tappa Istanbul-Istanbul hè stata annullata per via di e cundizioni climatichi in l'57u è l'ultimu ghjornu di u 8th Presidential Cycling Tour di Turchia, u New Zealander Patrick Bevin hà cumpletu l'urganizazione cum'è u capu di classificazione generale.

L'57u è l'ultimu ghjornu di u 8th Presidential Cycling Tour di Turchia (Tour of Turkey), a tappa Istanbul-Istanbul hè stata annullata per via di e cundizioni climatichi.

U New Zealander Patrick Bevin da a squadra Israel-Premier Tech hà cumpletu l'urganizazione cum'è u capu in a classificazione generale è diventa u campionu.

A corsa hà cuminciatu davanti à u Centru Culturale Atatürk in Taksim in u 8u ghjornu di l'urganizazione urganizata da a Federazione Turca di Ciclismo sottu l'auspici di a Presidenza. Dopu à l'accidenti accaduti per via di a strada scivolosa in Kuzguncuk nantu à u Latu Anatolianu, i coordinatori di a squadra anu dumandatu chì a corsa sia cunsiderata invalida. Cù l'annullamentu di a tappa Istanbul-Istanbul, u neozelandese Patrick Bevin, chì hà finitu a tappa Gallipoli-Tekirdağ in u primu locu eri è hà pigliatu a dirigenza di a classificazione generale, hà finitu l'urganizazione in u primu locu.

L'Australian Jay Vine da a squadra Alpecin-Fenix ​​hè stata seconda, mentre chì l'Argentina Eduardo Sepulveda da a squadra italiana Drone Hopper-Androni Giocattoli hè stata terza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*