Un primu in Turchia, "U Lavu Iznik riceve a Bandiera Blu"

Un primu gol di Iznik in Turchia riceve a Bandiera Blu
Un primu in Turchia, "U Lavu Iznik riceve a Bandiera Blu"

A municipalità metropolitana di Bursa, chì hà fattu e spiagge di a costa di u mare di Bursa di circa 115 chilometri è e spiagge di a riva di u lavu di 180 chilometri pronte per i turisti domestici è stranieri, cuntinueghja i so sforzi per appiccà a "Bandiera Blu" nantu à a spiaggia publica di İnciraltı in Iznik. distrittu.

Cuntinuendu u so travagliu per mette in risaltu l'identità di a cità custiera di Bursa è per assicurà chì riceve a parte chì merita da u turismu d'estate, a Municipalità Metropolitana cuntinua a so preparazione per a nova stagione. U scopu di rende tutta a costa pronta per l'usu, a Municipalità Metropolitana hà u scopu di sventà a Bandiera Blu nantu à e spiagge per chì tutti ponu natà in i mari scintillanti durante i mesi d'estate. In questu cuntestu, a municipalità metropolitana, chì hà cuminciatu à travaglià in uttrovi di l'annu passatu per plantà a Bandiera Blu in a spiaggia publica di İnciraltı in u distrittu di Iznik, hà rispunse à a maiò parte di i criteri.

Cambia nantu à e spiagge

A Fundazione Turca di Educazione Ambientale (TÜRÇEV) u Coordinatore di Pruvince di l'Egeu di u Nordu, Doğan Karataş, hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, è hà datu infurmazioni nantu à u prucessu. U presidente Alinur Aktaş, chì hà dettu chì anu fattu grandi sforzi in a pulizia di mucillagini l'annu passatu, hà dichjaratu chì i boni sviluppi seranu sperimentati cù l'arrangiamenti da esse fatti nantu à e spiagge quist'annu. Esprimendu chì anu dumandatu l'annu passatu per a spiaggia publica di İnciraltı per riceve a Bandiera Blu, u sindaco Aktaş hà dettu: "TÜRÇEV implementa u prughjettu di a Bandiera Blu. Circa 500 fiducia, utilizable, Blue Bayraklı Avemu spiagge pubbliche. Vulemu chì a nostra Iznik İnciraltı Public Beach hà ancu sta bandiera. İnciraltı Public Beach serà una spiaggia chì a ghjente di Iznik, i residenti di Bursa è altri turisti puderanu aduprà in modu sicuru è tranquillu.

"etichetta ecologica"

TÜRÇEV U Coordinatore di Pruvince di l'Egeu Nordu, Doğan Karataş, hà dichjaratu chì seria u primu in Turchia per u Lago Iznik à riceve a Bandiera Blu. Ricordendu chì una di l'applicazioni di "etichetta ecologica" più cunnisciuta in u mondu hè u prughjettu di a Bandiera Blu, Karataş hà dettu: "Ci importa chì a Municipalità Metropolitana di Bursa sia sensibile à l'ambiente. Li ringraziu dinù pè u valore ch’elli dannu à u prugettu Bandiera Blu è i so sforzi. Speremu, onderemu a bandiera nantu à un lagu per a prima volta in Turchia in ghjugnu. Credu chì Bursa hà da ottene a prima Bandiera Blu in a so storia. Bella Bursa hè pronta à riceve stu premiu ".

À a fine di a visita, a simbolica Bandiera Blu hè stata consegnata à u presidente Alinur Aktaş da Doğan Karataş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*