A Cerimonia di Trasferimentu tenuta in TURKSOY

A Cerimonia di Trasferimentu tenuta in TURKSOY
A Cerimonia di Trasferimentu tenuta in TURKSOY

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà assistitu à a "Cerimonia di Trasferimentu di u Segretariatu Generale" tenuta à a Sala di Cunferenza di u Segretariatu Generale di TURKSOY cù u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì l'unità è a sulidarità creata attraversu l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY) hè assai preziosa è hà dettu: "L'impurtante hè di trasfiriri a cultura turca à i nostri populi, à e generazioni future". disse.

Dichjarà chì assiste à a cirimonia cù dui ministri hè una espressione di u valore chì attachenu à TURKSOY, Ersoy hà dettu chì TURKSOY, chì hè statu stabilitu per prutege a cultura turca è prumove in u mondu, hà pigliatu passi assai impurtanti per diventà un grande platanu.

Ersoy hà ringraziatu Dusen Kaseinov, chì hà datu u so duvere per i so recenti avanzati è i so servizii durante u so mandatu di 14 anni, è hà dettu: "A sinergia, l'unità è a sulidarità chì avemu creatu attraversu sta urganizazione sò assai preziosi. In u futuru, e nostre attività culturali ci ispiraranu versu più sinergie è opere più grandi. L'impurtante hè di trasfiriri a cultura turca à e generazioni future, à i nostri populi, in permanenza. Questi sò ancu assai preziosi per noi ". disse.

Nutendu chì anu fattu un travagliu impurtante cum'è e cumunità turche, Ersoy hà dettu chì u novu Sicritariu Generale hà duveri assai impurtanti è crede chì Sultan Raev portarà a bandiera più in là.

Ersoy hà dettu chì, cum'è Turchia, stanu à fiancu à TURKSOY in ogni campu chì hà bisognu è cunfidanu u Sicritariu Generale di TURKSOY Raev per elevà a barra ancu più altu.

Cù a cirimonia di trasmissioni dopu à u discorsu, Kaseinov hà datu u postu di Sicritariu Generale di TURKSOY à Sultan Raev.

Sultan Raev, chì hà ancu servitu cum'è Vice Sicritariu Generale di u Ministeru di a Cultura è Turismu di Kirghizistan è l'Organizazione di i Stati Turchi, hè statu elettu Sicritariu Generale di TURKSOY per u novu mandatu cù a decisione unanime di u Cunsigliu Permanente di TURKSOY.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*