U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu u Centru di Misura è Evaluazione cù 81

Stabbilitatu un Centru di Misura è Evaluazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale
U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu un Centru di Evaluazione è Evaluazione cù 81

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu centri di misurazione è valutazione in 81 pruvince per aiutà l'attività di misurazione è valutazione in e scole. I prufessori, chì anu da travaglià in i centri dotati di infrastrutture cum'è lettori ottici, macchine di stampa, è tecnulugii di cumunicazione di l'infurmazioni, anu finitu a so furmazione è cumincianu à travaglià in e so unità.

I centri di valutazione è valutazione stabiliti in ogni pruvincia seranu attivamente aduprati per coordinà è gestisce i prucessi per a ricerca internaziunale è naziunale di i studienti cum'è PISA è TIMSS. I risultati è i rapporti da i studii di rializazioni di i studienti seranu spartuti cù l'amministrazioni scolastiche è provinciali per migliurà i prucessi.

Inoltre, sti centri anu cuntribuitu significativamente à a produzzione di risorse ausiliarii spartute cù i studienti è i prufessori per sette mesi. 36 milioni di libri di risorse supplementari preparati cù i cuntributi di sti centri sò stati distribuiti à i studienti gratuitamente.

E valutazioni periodiche è valutazioni per i corsi di supportu è di furmazione offerti gratuitamente per cumpensà e carenze di i studienti sò ancu realizati da i centri di valutazione è valutazione in ogni pruvincia.

Un pool di dumande di 150 mila dumande hè statu creatu

Una piattaforma di preparazione di dumande digitale hè stata creata per a prima volta cumminendu centri di valutazione è valutazione in 81 pruvince. Cusì, a capacità di generazione di dumande di i centri in e pruvince hè stata aumentata è hè stata assicurata chì e dumande preparate puderanu esse aduprate in tutte e scole. Finu a ora, un pool di dumande di 150 mila dumande hè statu creatu nantu à sta piattaforma. A furmazione per i prufessori hà cuminciatu à esse datu da i centri di misurazione è di valutazione in e pruvince.

Facendu una valutazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "I nostri centri di misurazione è valutazione, chì avemu stabilitu in 81 pruvince per rinfurzà a capacità di misurazione è valutazione di u nostru Ministeru, è induve risponde à i bisogni di l'infrastruttura è di l'umani. risorse, cuntribuisce attivamente à tutti i nostri prucessi. I nostri centri, chì anu parechje funzioni, da a valutazione lucale è a furmazione di valutazione à u livellu pruvinciale à a realizazione di studii naziunali è internaziunali, cuntribuiscenu attivamente à ognunu di i nostri novi prughjetti. Questi centri anu ancu un sustegnu assai impurtante in a produzzione di pacchetti di supportu di risorse supplementari, chì i nostri prufessori è studienti seguitanu cun interessu. Inoltre, avemu cuminciatu à riceve è aduprà e cuntribuzioni di tutte e pruvince stabilendu una piattaforma di preparazione digitale integrata per a prima volta, chì unisce centri di misurazione è valutazione in 81 pruvince. Finu a ora, 150 mila dumande sò state preparate per u pool di dumande di novu creatu. Cù issi centri, chì a so capacità cresce ghjornu per ghjornu, a capacità di misurazione è di valutazione di u nostru Ministeru diventerà assai più forte. Vogliu ringrazià u mo Vice Ministru Sadri Şensoy, chì hà realizatu cù successu sti prucessi, i so culleghi, è tutti i nostri prufessori chì travaglianu in centri di misurazione è valutazione in 81 pruvince.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*