U museu Gazhane ospita una mostra NFT intitulata "Parallax"

Muze Gazhane ospita una mostra NFT intitulata "Parallax"
U museu Gazhane ospita una mostra NFT intitulata "Parallax"

Una sperienza unica per quelli chì sò curiosi di NFT (Token Immutable) è ùn anu micca scontru ancu, principia da Müze Gazhane, u centru culturale è di vita di a cità. L'opere digitale di 15 artisti si riuniscenu in a mostra NFT intitulata "Parallax". A mostra, chì purterà implicazioni filosofiche, culturali è suciali da l'ambiente digitale à l'ambiente fisicu, pò esse visitata gratuitamente trà u 20 d'aprile è u 20 di maghju di u 2022.

U Museu Gazhane, purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cù u so prughjettu di risturazione versatile, ospita a mostra NFT. Opere d'arte digitale di 15 artisti si incontranu in un quadru metaforicu, filosoficu, culturale è suciale in "Parallax" (Shift of Perspective).

Derya Yücel hè u curatore di a mostra, chì si terrà cù u sustegnu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale IMM, u Museu Gazhane è u sponsor di a tecnulugia Arçelik. A mostra, chì aprirà e so porte u 20 d'aprile à u Museu Gazhane C Gallery, serà aperta à i visitori trà 09.00-18.00 in a settimana eccettu u luni, è trà 10.00-18.00 u weekend.

REALTÀ E METAVERSE

In l'esposizione "Parallax" NFT, chì si cuncentra nantu à e pussibulità di a realità multi-probabile, l'artisti; Opere di Aviz, Selçuk Artut, Kerim Atlığ, Backtopoints, Büşra Çeğil, Aslı Dinç, Ahmet Rüstem Ekici, Çağatay Güçlü, Ahmet Said Kaplan, Balkan Karişman, Hamza Kırbaş, Osman Koç, Ecem Sor Sipaarhi. L'opere aprenu a porta à a riformulazione di cuncetti contr'à l'altri scuntrendu a percepzione di a realità è u metaversu di l'arti digitale da diverse frames.

À propositu di PARALLAX

Parallax, chì hà una contraparte in a fotografia in una larga gamma conceptuale, hè utilizatu per spressione una situazione chjamata errore. Errore Parallax brevemente; Hè u fattu chì e duie imaghjini ùn deviate micca trà quella chì si vede quandu guardemu à traversu u visore nantu à a camera è l'imaghjini pigliati da a lente quandu u buttone di l'otturatore hè pressatu. U cuncettu di parallax hè discrittu micca solu cum'è una sperienza ottica, ma ancu cum'è una questione sugettu-oggettu. Se u cambiamentu in u sfondate hè dipendente di u sughjettu, induve u sguardu cambia, un inseme illimitatu di pussibulità chì ùn anu micca priorità l'una di l'altru è ùn ponu esse cuntatu cum'è "sbaglii".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*