Decisione di Suspende l'Esecuzione di u Prughjettu URAYSİM

Decisione di Stop Implementà u Prughjettu URAYSIM
Decisione di Suspende l'Esecuzione di u Prughjettu URAYSİM

In u casu presentatu à a Corte Amministrativa Regiunale contr'à u Prughjettu Naziunale di Test Center di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì hè previstu di esse stabilitu in i terreni agriculi fertili di Eskişehir Alpu Plain, u tribunale hà suspesu l'esekzione per motivi chì "ùn ci hè micca. interessu publicu ", tenendu in contu u rapportu di l'espertu preparatu da u cumitatu di esperti di 7 persone. hà pigliatu a decisione.

Mentre l'agricultori di a regione anu reagitu à l'espropriazione di terreni agriculi fertili mettendu circa 100 chilometri di rotaie in l'area chì copre i paesi di Bozan, Çardakbaşı è Yeşildon per l'area di prova URAYSİM prevista per esse implementata in u distrittu di Alpu, CHP's Eskişehir Municipality Metropolitan Municipality, Alpu è i residenti di a regione anu presentatu una demanda à a Corte Amministrativa.

"A municipalità metropolitana di Eskişehir è a municipalità di Alpu anu purtatu l'affare in tribunale"

Sözcüdi à a nutizia Sicondu u rapportu, Alpu-Bozan, Odunpazarı-Karahüyük, Tepebaşı-Gündüzler, Tepebaşı-Margı, Tepebaşı-Sepetçi è Tepebaşı-Yakakayı sò stati previsti per a custruzzione di e strade di prova di u prughjettu URAYSİM, chì hè stata cuminciata à esse custruitu in cooperazione. cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è Eskişehir Anadolu University cun un budgetu stimatu di 504 milioni di lire.Una zona di espropriazione hè stata determinata per una zona di 6 milioni di metri quadrati situata trà.

A municipalità metropolitana di Eskişehir è a municipalità di l'Alpu di CHP, è ancu i residenti lucali è i agricultori, anu purtatu a questione in tribunale per i motivi chì sta espropriazione era "contra l'interessu publicu".

"Ùn hè micca in l'interessu publicu"

In u casu presentatu à a Corte Amministrativa Regiunale di Eskişehir, u cumitatu di sperti furmatu da a corte hà finitu u so rapportu u mese passatu. U cumitatu di esperti di 5 persone, custituitu da 7 accademichi di l'università, un ingegnere geologicu è un topografi, hà cunclusu in un rapportu di 77 pagine chì u prughjettu URAYSİM in a so forma attuale "ùn hè micca adattatu per l'interessu publicu".

"U prugettu disturberà l'integrità di i terreni agriculi più produttivi di a regione".

I seguenti risultati sò stati inclusi in u rapportu di u pannellu di esperti:

"L'area di 6 milioni di metri quadrati chì deve esse espropriatu per e strade di prova copre i terreni agriculi fertili, è ancu l'area di pasture, u cunfini di l'area di irrigazione DSI, u pipeline di gas naturale, a zona industriale, a residenziale esistente. zona, u cunfini di a pianura inundabile di Porsuk è l'Area Protetta.

Quì, a cunsulidazione di a terra hè stata realizata è rimessa à i pruduttori, è i prughjetti di l'infrastruttura di irrigazione sò stati cumpletati. Cù u prugettu, l'integrità di i terreni agriculi più pruduttivi di a regione serà disturbata. U cambiamentu di e caratteristiche di a terra agricula è l'utilizanu per altri scopi pruvucarà danni irreversibili. Ùn hè legale per aduprà per qualsiasi scopu altru ch'è l'agricultura.

"Nisuna opinione hè stata ricevuta da DSI è AFAD"

DSI ùn hà micca ricevutu una opinione nantu à se e strade di prova sò in a zona di prutezzione di l'inundazioni. Ci sò difetti attivi vicinu à u situ di u prugettu, ma hè statu determinatu chì nisuna opinione istituzionale hè stata ricevuta da l'AFAD nantu à questu tema. I risichi pussibuli per esse scontri in u futuru in termini di terra è di disastru sò stati ignorati. I terreni induve saranu posti i rails di prova ùn sò micca stati valutati in a disciplina di pianificazione è a ghjerarchia.

"Puderia pruvucà a distruzzione di beni culturali"

Siccomu ci sò assai beni culturali immubiliarii cum'è monti, insediamenti piani è necropoli in a piaghja induve u prugettu serà realizatu, u prugettu pò causà danni irreparabile.

L'interessu publicu eccezziunale di u prughjettu hè sbulicatu da u fattu chì hè densamente populatu è si trova nantu à a pussibuli strada culturale "Grande Caravan Road". "L'espropriazione ùn saria micca in l'interessu publicu in quantu à i beni culturali".

Decisione di a tribunale per suspende l'esecuzione

U pannellu di esperti hà cunclusu chì "U Prughjettu URAYSİM ùn hè micca adattatu per l'interessu publicu per i motivi spiegati".

In u casu presentatu in quantu à u prughjettu URAYSİM, a Corte Amministrativa hà decisu di "stà l'esekzione", tenendu in contu u rapportu di l'espertu preparatu da un cumitatu di esperti di 5 persone cumpostu da 7 accademichi di l'università, un ingegnere geologicu è un ingegnere topograficu.

In l'ultima parte di a decisione motivata, hè statu dichjaratu chì "Siccomu l'implementazione di l'azzione in questione, chì hè chjaramente illegale per i motivi indicati in u rapportu di l'espertu, pò causà danni irreparabile, hè statu decisu di suspende l'esekzione finu à chì a fine di u casu senza ottene una guaranzia in cunfurmità cù l'articulu 2577 di a Legge N ° 27 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*