Sò stati sorteggiati per e residenze di a quarta tappa di Uzundere

Sò stati sorteggiati per e residenze di a quarta tappa di Uzundere
Sò stati sorteggiati per e residenze di a quarta tappa di Uzundere

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à u sorteggio per a quarta tappa, chì include 283 residenze è 24 posti di travagliu in l'Area di Trasformazione Urbana di Uzundere. U sindaco Soyer hà dichjaratu chì anu fattu passi impurtanti per i cosiddetti prublemi insolubili di Izmir è hà dettu: "In questu ambiente di crisa, ùn eramu micca impotenti di fronte à l'impossibilità. Avemu pruduciutu una cura. "Semu determinati à risolve u prublema di trasfurmazioni urbane di Izmir da e so radiche", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane in linea cù a visione di a cità resistente di , hà iniziatu a fase di tiratura di a quarta tappa in l'Area di Trasformazione Urbana di Uzundere. Case cunfortu induve i citadini di Uzundere ponu campà in modu sicuru sò stati determinati in presenza di un nutariu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di sorte di a quarta tappa, chì hè stata tenuta in Fuar Izmir è includeva 283 residenze è 24 posti di travagliu. Tunç Soyer, u sindaco di Karabağlar Muhittin Selvitopu, u direttore generale di İZBETON Heval Savaş Kaya, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Suphi Şahin, i burocrati, i capi è i beneficiari di a municipalità metropolitana di Izmir anu assistitu.

Soyer: "Avemu ripigliatu u nostru ritmu è ùn avemu micca intenzione di rallentà"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer In u so discorsu à a ceremonia, hà dichjaratu chì anu fattu passi impurtanti per risolve tutti i cosiddetti prublemi insolubili di Izmir da u ghjornu chì hà pigliatu u postu è hà dettu: "U prublema di trasfurmazioni urbane di Izmir era unu di i più grandi compiti davanti à noi. Malgradu i grandi difficultà chì hà avutu l'industria di a custruzione, avemu pigliatu a rispunsabilità. Avemu inclusu cooperative di custruzzione stabilite da l'imprese in prughjetti di trasfurmazioni urbane. Cù l'autorità chì avemu datu à a nostra cumpagnia municipale İZBETON, avemu acceleratu i prucessi di trasfurmazioni urbane è e custruzzioni in diverse regioni di Izmir. Avemu più acceleratu u nostru travagliu in l'ultimi sei mesi. Semu decisu di risolve stu prublema di Izmir da e so radiche. Sperimentaremu una trasfurmazione urbana muderna è cunfortu in tuttu Izmir. Ùn importa ciò chì qualcunu dice. In Izmir, a trasfurmazioni urbane hà pigliatu è cuntinueghja. In questu ambiente di crisa, ùn eramu micca impotenti di fronte à l'impossibilità. Avemu pruduciutu una cura. Cuntinueremu à custruì quartieri resistenti à i terrimoti, novi è verdi sottu a guaranzia di a nostra cumuna, senza sacrificà i diritti di nimu à prufittà o imprenditori, senza sbattà i nostri citadini contr'à l'imprenditori. "Avemu ripigliatu u nostru ritmu è ùn avemu micca intenzione di rallentà", disse.

Selvitopu: "Serà a vetrina di Karabağlar"

U sindaco di Karabağlar, Muhittin Selvitopu, hà enfatizatu chì a regione serà a vetrina di Karabağlar è hà dettu: "A ghjente chì vene in u distrittu scontrarà Karabağlar differente è mudernu. "Questu ventu è energia andaranu in u distrittu è dà à tuttu u Karabakh un aspettu mudernu, cuntempuraneu", disse.

Hanu tiratu a sorte

Dopu à u discorsu di u sindaco Soyer, Abidin Nişancı, unu di i beneficiari, è u sindaco di Karabağlar, Muhittin Selvitopu, anu tiratu à sorte per Mehmet Ali Öleki.

Grazie da i residenti

U ritardu in a custruzzione di a quarta tappa in Uzundere, cum'è u risultatu di u settore di a custruzzione chì ùn participanu micca à l'offerta per via di a crisa ecunomica, hà fattu chì i residenti di u quartieru si impacienti. Eray Uslu, unu di i beneficiari in a regione, chì hà spiegatu a situazione à u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu durante u so prugramma in Izmir, hà participatu ancu à u sorte. Esprimendu a so satisfaczione cù l'accelerazione di u prucessu grazia à a suluzione prudutta da a Municipalità Metropolitana, Uslu hà ringraziatu u sindaco Soyer, dicendu: "Tuttu avanza cun grande trasparenza".

Chì hè statu fattu in Uzundere ?

Dopu avè finitu a prima è a seconda fasi in Uzundere, a Municipalità Metropolitana hà consegnatu 744 unità indipendenti, cumprese 73 residenze è 817 posti di travagliu, à i so beneficiari. In a terza tappa, i sforzi di evacuazione di i beneficiari cuntinueghjanu per a custruzzione di circa 422 unità indipendenti. L'offerta per l'Area di Serviziu Municipale, chì serà dispunibule per a ghjente di a regione è cumprendi un nursery, un centru di studiu è una biblioteca, hè stata fatta è i travaglii di custruzzione sò stati iniziati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*