Yalova Qualified Employment Center hè implementatu

Yalova Qualified Employment Center hè implementatu
Yalova Qualified Employment Center hè implementatu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì u Centru di Impiegazione Qualificata serà implementatu in Yalova è hà dettu: "Vulemu furnisce furmazione à circa 3 persone in u scopu di stu prughjettu è assicurà chì a maiò parte di elli sò impiegati in a zona industriale organizata. ." disse.

Varank, chì hè ghjuntu à Yalova Governorship, hè statu accoltu da u guvernatore Muammer Erol.

À a cerimonia tenuta in l'edificiu di u Governatore cù a participazione di Varank, u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di l'Est Marmara (MARKA) Mustafa Çöpoğlu è u presidente di a Zona Industriale Organizzata di Yalova Machinery, Direnç Özdemir, anu firmatu u "Progettu di Centru di Impiegazione Qualificata Yalova".

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Varank hà dichjaratu chì anu sviluppatu prughjetti per risponde à i bisogni in e cità cù l'agenzii di sviluppu.

Dichjarà chì anu implementatu i prughjetti cù attori lucali, Varank hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è u ministeru, cuntribuiscemu à u prugettu cù un sustegnu di circa 13 milioni di lire. Formeremu risorse umane qualificate, in particulare i nostri citadini chì saranu impiegati in a Zona Industriale Organizzata Specializzata di Macchine, è furnisce una furmazione chì permetterà à i nostri citadini di avè una professione. Vulemu furnisce una furmazione à circa 3 persone in u scopu di stu prughjettu è assicurà chì a maiò parte di elli sò impiegati in a zona industriale organizata. Cù sta firma, lanciaremu dinò un centru di furmazione cuntinua. "Cumu pudemu educà i nostri citadini chì ùn anu micca ricevutu alcuna educazione formale in a so carriera è chì ùn anu micca sperienza di furmazione prufessiunale in a so carriera, in centri di educazione cuntinua, è includenu in u settore di l'impieghi?" "Avemu implementatu un prughjettu cum'è questu".

U Ministru Varank hà nutatu chì Yalova hè vinutu à u primu postu cum'è una basa di produzzione assai seria in a Regione di Marmara cù l'apertura di u Ponte Osmangazi.

Dichjarà chì a Zona Industriale Organizzata Specializzata di Macchine hè una di e stelle brillanti di Yalova, Varank hà dettu: "Parechje di e nostre cumpagnie anu attualmente fattu e so allocazioni da quì. L'avanzamentu è a custruzzione di e fabbriche cumincianu u più prestu pussibule. "Cù stu prughjettu di centru di furmazione prufessiunali, furniremu u persunale chì e nostre imprese in a Zona Industriale Organizzata Specializzata di Macchine anu bisognu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*