Nisuna "barriera" da Bursa à l'Amore di a Patria

Nisuna Barriera à l'Amore di a Patria da Bursa
Nisuna "barriera" da Bursa à l'Amore di a Patria

L'Assemblea di i Disabili di u Cunsigliu Municipale di Bursa hà urganizatu una notte tradiziunale di henna per i disabili è anziani chì volenu cumpiendu u so duvere patriotticu. I candidati militari, chì sò ghjunti in u campu accumpagnati da a bandiera turca giganti è marching band, detti à e so famiglie mumenti emotivi.

Più di 1 persone chì anu benefiziu di u serviziu militare di 30 ghjornu, chì hè statu iniziatu per chì e persone chì ùn puderanu micca unisce à l'armata, cum'è i so pari, per via di e so disabilità mentali o fisiche, puderanu cumpiendu i so duveri naziunali, sò stati mandati à u militare cù una notte di henna urganizata da l'Assemblea di i Disabili di u Cunsigliu di a cità di Bursa. U vice-sindaco di Bursa Fethi Yıldız, u cumandante centrale di Bursa, u coronellu di trasportu aereu Salih Vatansever, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, u direttore provinciale di a famiglia è i servizii suciali Muhammer Doğan, i vicepresidenti provinciali di u Partitu AK, Kevser Öztürk, si sò uniti à a notte in Merinos Atatürk Congress Culture Center Fairground. è Nurettin Özbağkıran, presidente di l'Assemblea per i Disabili İbrahim Sönmez, militari è famiglie di persone disabili.

L'imaghjini di culore…

I suldati, chì sò intruti in a sala sbandendu a bandiera turca giganti, marchjavanu cù marche di banda. A marchja, in quale e zitelli disabile chì portavanu vassoi di henné, hà finitu cù l'agitazione di a bandiera turca. In u prugramma induve un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale sò stati cantati, i membri di u protokollu applicà l'henné à e mani di i ghjovani. E famiglie chì anu avutu mumenti emotivi anu pigliatu assai ritratti di souvenir cù i so figlioli in uniformi militari.

Dichjarà chì innumerevoli eroi cum'è Nene Hatun, Kara Fatma è Seyit Onbaşı emersi da u senu di sta sucietà, u Vicepresidente Fethi Yıldız hà dettu chì a Nazione Turca, cù i so omi è donne, hà un spiritu militare. Yıldız hà ringraziatu Bursa City Council Disabled People Assembly, chì hà urganizatu u prugramma, è Bursa Garrison Command per u so sustegnu.

U Cumandante Centrale di Bursa, u Colonel di Trasportu Aereu Salih Vatansever, invece, hà dichjaratu chì u serviziu militare rappresentativu di 1 ghjornu hè statu implementatu in una stampa di grande felicità è orgogliu. Dichjarà chì a ghjuventù serà datu una furmazione militare vestendu l'uniforme in a ceremonia, Vatansever hà invitatu tutti i citadini à u ghjornu chì u ghjuramentu di u suldatu serà lettu.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà dichjaratu chì in i costumi è tradizioni di a Nazione Turca, l'henné hè appiicatu à l'agnellu per esse sacrificatu, a sposa per esse è u figliolu chì andarà à l'armata. Dichjarà chì anu vissutu per dà a vita à stu paese, Orhan hà dettu: "Fin chì a bandiera hè alta. Vogliu a misericordia di Diu nantu à i nostri martiri. Abbracciamu i nostri suldati. Si battenu cum'è leoni per chì nimu inch'ellu di sta terra ùn sia dannatu. Preghemu sempre per a nostra patria, a nostra bandiera è i nostri suldati. Sò assai felice è fieru oghje ", disse.

Orhan, affirmannu chì a pratica di u serviziu militare è l'intrattenimentu di l'henné, chì anu fattu tradiziunale, hà datu un esempiu per tutta a Turchia, hà dettu chì dà à e famiglie mumenti di orgogliu.

İbrahim Sönmez, presidente di l'Assemblea di i Disabili, hà ancu espressu chì i disabili sò sempre pronti per u duvere per u paese, micca un ghjornu, è hà ringraziatu tutte l'istituzioni chì li sustenevanu.

Dopu à i discorsi, i ghjovani disabili è e so famiglie anu avutu un bellu tempu cù l'orchestra di a Municipalità Metropolitana. I ghjovani disabili, chì portavanu manuscritti ricamati à manu cù a bandiera turca intornu à u collu, anu pigliatu una foto di souvenir cù e so famiglie.

Per d 'altra banda, una cerimonia simbolica d'addiu per i ghjovani disabili 8 hè stata tenuta in l'avvenimentu urganizatu da a Direzzione di a Branca di Handicap di a Municipalità Metropolitana è a Direzzione di a Branca di i servizii di a ghjuventù in Gemlik Karacaali Camp.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*