2027 Sottomarini di novu tipu per unisce à a Marina Turca da u 6

Sottumarini di novu tipu per unisce à a marina turca finu à l'annu
2027 Sottomarini di novu tipu per unisce à a Marina Turca da u 6

U presidente Erdogan: "Mentre u rolu vitale chì ghjucemu in l'OTAN è in altre urganisazioni internaziunali di quale simu membri hè evidenti, parlemu sempre di alzà e sanzioni cù alcuni di i nostri alleati, in particulare ùn pudemu micca abbandunà e sanzioni attuali contr'à noi da a Svezia. " disse. Erdoğan, in u so discorsu à a Prima Cerimonia di Saldatura di i Sottomarini Hızırreis è Selmanreis à u Cummandu di u Cantieru Navale di Gölcük, hà dettu: "Pianificamu di mette in serviziu u nostru sottumarinu Hızırreis in 2023 è Selmanreis in 2027. A partesi da questu annu, averemu unu di i nostri sottumarini in serviziu ogni annu, è aghjunghjemu 2027 sottumarini di novu tipu à a nostra marina finu à u 6 ". usatu e frasi.

Commemorando e stelle polari di a marina marittima turca Captain-i Derya Hızır Reis Barbaros Hayrettin Pasha è Selman Reis cù misericòrdia, u presidente Erdoğan hà ancu espresu a so misericordia è gratitudine à tutti l'eroi chì sò stati martirizzati mentre luttavanu per l'indipendenza di a patria, a sicurità è a pace di a nazione, in terra, in aria è in mare, hà dumandatu u pirdunu.

Vulendu successu à i suldati chì servenu disinteressatamente à l'internu è fora di e fruntiere, u presidente Erdoğan hà dettu chì Hızırreis, u sicondu sottumarinu di u prughjettu di u novu tipu di sottumarinu, serà sparatu in a piscina è a prima saldatura di u 6u sottumarinu, Selmanreis, serà. compiu.

Esprimendu chì u novu tipu di sottumarini sò impressiunanti in quantu à e so caratteristiche tecniche, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Pesendu 1856 tunnellate sopra l'acqua è 2 mila 42 tunnellate quandu sò sottumessi, i nostri sottumarini ponu andà à prufundità di più di 300 metri. I nostri sottumarini, chì ponu serve sottu à l'acqua per 3 ghjorni, ponu stà in l'acqua per 12 simane senza supply. Dotati d'armi efficaci contr'à i miri sottumarini, di a superficia è di a terra, i sottumarini anu a capacità di sparà diversi tipi di torpedo, missili è mine. Integremu u nostru torpedo naziunale Akya è u nostru missile naziunale anti-nave Atmaca à i nostri sottumarini cù capacità di propulsione indipendente da l'aria. In u nostru novu tipu di prughjettu sottumarinu, avemu u scopu di furnisce u primu sottumarinu Pirireis à u nostru Comandante di e Forze Navali questu annu. Avemu pianificatu di mette in serviziu u sottumarinu Hızırreis in u 2023 è u Selmanreis in u 2027, chì spartemu in a piscina oghje. A partesi da questu annu, averemu unu di i nostri sottumarini in serviziu ogni annu, è aghjunghjemu 2027 sottumarini di novu tipu à a nostra marina finu à u 6 ".

U presidente Erdoğan hà nutatu chì in stu prughjettu criticu, circa 30 cumpagnie lucali assunsenu rispunsabilità cù i so disinni è pruduzzione per a piattaforma sottumarina è a tecnulugia sottumarina.

Inoltre, affirmannu chì parechje cumpagnie cuntribuiscenu à u prucessu di pruduzzione di sottumarini cum'è subcontrattori, u presidente Erdoğan hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di sti sottumarini chì rinfurzà u putere in i mari.

"Avemu principiatu a custruzzione di MILDEN in 2025 à Gölcük Shipyard"

U presidente Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu cura di sti rializazioni, chì ùn eranu mancu sunniati 15-20 anni fà, ma ùn li cunsideremu micca abbastanza. Cerchemu di maximizà i nostri tassi di localizazione in ogni tappa di i prudutti di difesa, da u disignu à a fabricazione. Avemu principiatu attività di ricerca è sviluppu per u sviluppu è l'usu di sistemi esistenti in i sottumarini di classi Reis. Demu priurità à u sviluppu di pile di carburanti domestici è naziunali, mutori elettrici principali, batterie è diversi tipi di sonar. Cum'è in i nostri altri movimenti di l'industria di difesa, u nostru scopu hè di rializà u nostru prughjettu di sottumarinu naziunale. I nostri preparativi per u nostru sottumarinu naziunale MİLDEN, chì serà di designu naziunale è pesu di sistemi naziunali, cuntinueghjanu à piena velocità. Speremu, cumminciaremu a custruzzione di MILDEN in 2025 à u cantiere navale di Gölcük.

U presidente Erdoğan hà dettu: "Cum'è un paese chì paga un prezzu per l'OTAN, vulemu vede passi concreti piuttostu cà dichjarazioni diplomatiche aperte in quantu à a nostra sicurezza naziunale. Cridemu chì una pulitica di allargamentu in quale e sensibilità basi di sicurezza ùn sò micca osservate ùn farà micca bè per noi o per l'OTAN ". disse.

U presidente Erdoğan hà dettu chì anu da aduprà l'esperienza chì anu acquistatu durante a fase di fabricazione di i sottumarini di classi 6 Reis in u prucessu di produzzione naziunale di sottumarini.

"Avemu pianificatu di furnisce u nostru sottumarinu naziunale à a nostra Marina in 5-6 anni". U presidente Erdoğan hà desideratu successu à e cumpagnie, istituzioni ufficiali, ingegneri è travagliadori implicati in u Prughjettu MİLDEN.

U presidente Erdoğan hà dettu: "Semu una nazione chì hà" passatu per u circhiu di u destinu ", cum'è dicenu l'antichi. In nisun tempu in a nostra storia avemu avutu l'uppurtunità senza sforzu, sforzu è senza pagà un prezzu. Cumpresa a patria chì campemu oghje. Avemu luttatu assai dura per ognunu di i nostri rializazioni. Da Manzikert à Çanakkale è a Lotta Naziunale, in ogni periodu di a storia, avemu triunfatu cù a nostra vita è u sangue contr'à tutti l'attacchi contr'à a nostra indipendenza è u futuru. In questa lotta avemu cuntinuu contru à u terrurismu separatista per l'ultimi 40 anni, avemu intarratu millaie di zitelli di u nostru paese in u primu di a so vita. Malgradu i tradimenti di i paesi cunnisciuti cum'è amici è u tradimentu di l'alliati, in particulare i stati cù quale anu relazioni, avemu successu ". disse.

"Cuntinuemu à fà a storia in l'industria di difesa"

Spieghendu chì anu equipatu i veiculi marittimi custruiti è mudernizzati cù armi, radar, sistemi di cumunicazione è elettronichi, u presidente Erdoğan hà dettu:

"U nostru paese hè attualmente trà i 10 paesi in u mondu chì ponu cuncepisce, custruisce è mantene una nave di guerra naziunale. Tutte queste attività sò realizate cù u travagliu armoniu di a nostra Presidenza di l'Industria di Difesa, u nostru esercitu, i cantieri navali, l'università, u settore privatu è soprattuttu i nostri PMI, chì rinfurzemu cù u nostru sustegnu persunale. Speremu, continueremu à fà a storia in l'industria di a difesa, priservendu sta sinergia è travagliendu in piena armunia trà publicu è privatu. Ùn ci fermemu finu à fà a Turchia unu di i paesi più forti di u mondu in questu campu ".

Vulendu chì i sottumarini sò benefizii per a Turchia è a marina, u presidente Erdoğan hà felicitatu tutte l'istituzioni è i cuntratturi chì anu cuntribuitu.

U presidente Erdoğan hà aghjustatu chì assisterà à u funerale di Sude Naz Akkuş, chì anu fattu l'ultimi passi tecnichi quì è mandatu à l'eternità in Kartepe, in u so ritornu da a ceremonia in Adana oghje.

Note da a cerimonia

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal, Direttore di Comunicazione di a Presidenza Fahrettin Altun, Capu di l'Industria di Difesa di Presidenza İsmail Demir, MHP Kocaeli Deputy Saffet Sancaklı, Gölcükük Admiral Shipıg Admiral hà assistitu cerimonia.

Dopu chì a banda hè ghjunta à u situ di a cerimonia, l'Innu Naziunale hè statu cantatu, è un video di custruzzione sottumarinu hè statu vistutu à a ceremonia.

Dopu u so discorsu, u presidente Erdoğan hà fattu a prima saldatura di u Submarinu Selmanreis. U presidente Erdoğan è u so entourage posanu dopu per una foto di souvenir.

Dopu à l'autorizazione di u presidente Erdoğan, u prucessu di tirò di u Submarinu Hızırreis, per u quale hè statu datu un rapportu prontu, hè statu iniziatu.

Dopu à a ceremonia, un ritrattu è un mudellu di u Submarinu Hızırreis hè statu prisentatu à u presidente Erdoğan.

Prima di lascià l'area di a cerimonia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Cari amichi, tutti i mo fratelli è sorelle chì travaglianu quì, sta nazione ùn scurderà mai i vostri sforzi. Soprattuttu finu à ch'elli fermanu queste opere, vi sarà sempre ricurdatu in i nostri ricordi. In questa occasione, in nome di mè stessu è di a mo nazione, vogliu sprime a mo gratitùdine di novu. Ti affido à Diu ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*