6 Milioni Lire Support à i Produttori cù Mera İzmir

Milioni di Lire Support à i Produttori cù Mera Izmir
6 Milioni Lire Support à i Produttori cù Mera İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, in u scopu di u prughjettu Pasture İzmir, chì hè statu implementatu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", hà apertu e porte di i pascoli per a liberazione di l'animali à l'altipiano tradiziunale in Bergama Çamavlu Village. Dichjarà chì u sustegnu di 6 milioni di lire hè statu furnitu à u pruduttore in dui mesi cù Mera İzmir, Soyer hà dettu: "Producemu pulitiche chì alimentaranu u picculu pruduttore in u locu induve sò nati".

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà preparatu a prima mappa di pastore di Turchia è offre una garanzia di compra è vendita à u pruduttore, per sviluppà è sustene l'allevamentu rurale in u scopu di u prugettu Mera İzmir. Tunç Soyerhà participatu à u festival tradiziunale di liberazione di l'animali in Çamavlu Village di Bergama.

I pruduttori di Çamavlu Village anu iniziatu l'avvenimentu di liberazione di l'animali à pasture cun grande entusiasmu questu annu. U presidente hà assistitu à a ceremonia organizata da a Cooperativa di Sviluppu Rurale Çamavlu. Tunç Soyer è u presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer è u so cunsigliu di direzzione, u sindaco di Dikili Adil Kırgöz, u presidente di u distrettu di CHP Bergama Mehmet Ecevit Canbaz, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, u direttore generale di İZSU Aysel Özkan, u presidente di a cooperativa Çamavlu Çamavlu. A moglia Sakine Kocataş, i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i capi, i capi di cooperative, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i pruduttori, a ghjente lucali è i paisani Çamavlu anu participatu.

I porti di a pastura sò stati aperti per l'avventura di l'estiu

Incontrandu l'intensu interessu di i pruduttori in Çamavlu, u sindaco Soyer hà inspeccionatu l'area di pasture di 500 decare, chì hè stata prima migliurata da a Municipalità Metropolitana di Izmir. U presidente Soyer, chì hà cullatu à a cima di a pastura è beie l'acqua da a surgente naturale, hà apertu a porta di i pasture cù i pastori. Un totale di 12 mila animali, cumprese 4 mila ovini è 16 XNUMX bovini, partenu da Çamavlu Village à Kuzguncuk plateau per a so avventura d'estate. L'animali chì pasceranu nantu à a pastura durante l'estiu elimineranu u costu di input di u pruduttori cum'è l'acqua è l'alimentazione, è offrenu l'uppurtunità di respira in e cundizioni ecunomiche difficili di Turchia.

L'antica cultura pastore hè mantenuta viva

U presidente Soyer, chì era pastore di pecuri è capre accumpagnati da i pruduttori, hà visitatu l'attelle è e tende tradiziunali stallate in a zona di l'avvenimenti. Cù a ghjente di u paese intornu à u focu di pastori in u locu di a festa sohbet Soyer hà intesu à e dumande di i pruduttori. Soyer, chì hà participatu à u ballu halay accumpagnatu da canti folklori, hà ancu datu carte di rapportu à i zitelli.

"Avemu intesu u gridu di u fabricatore"

Parlendu à u festival, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì u prughjettu di Pasture İzmir hè essenziale per l'esistenza di u pruduttore, è hà dettu: "35 per centu di a terra di Turchia hè pastura. Ma hè inattivu. Perchè sò applicati pulitiche agriculi sbagliati. L'allevamentu hè in una situazione assai difficiule. Sfurtunatamente, u citadinu hà rinunciatu à pruduce. Macella i so animali perchè u latti ùn costa micca soldi. Andemu versu un impoverimentu veramente grande. Avemu intesu ancu quellu chianciu. Stu griddu ci hà fattu avè à seguità cù e dumande di u fabricatore cù a nostra ànima. Avemu fattu un inventariu di i nostri pastori impegnati in a zootecnia in Izmir. Avemu determinatu quantu tempu ogni pastore hà fattu stu travagliu, quantu latti pruduce è induve u vende. Avemu pruvatu à scopre cumu pudemu pruduce una suluzione cù e dati chì avemu ottenutu. Avemu vistu chì hè pussibule di valutà più u latti di pecura è di capra. Mentre chì u latti d'ovinu hè statu vindutu per 8 lire, avemu compru per 11 lire. Mentre chì u latti di capra era vindutu per 6 lire, avemu compru per 10 lire. Avemu fattu pagamenti anticipati nantu à questi. Pruvaremu di chjappà cù tutti i pastori. Perchè stabilimu una pianta di latti in Bayındır. Pruceremu i prudutti di latti di pecura è di capra direttamente quì, senza mischjà.

"Producemu pulitiche chì alimentaranu u picculu pruduttore induve hè natu"

U presidente Soyer hà dettu: "Cerchemu di dimustrà chì una altra pulitica agricula hè pussibule cù tuttu u travagliu chì facemu. Mostramu micca solu à u pruduttore quì, ma ancu à tutti Izmir, à tuttu Turchia. Vulemu dimustrà chì tali terreni fertili, una tale ricchezza di spazii verdi esistenu. Una agricultura assai megliu pò esse fatta. U nome di l'Egeu vene da u caprettu. Egeu significa veramente capra. In u passatu, sta regione era una regione duminata da capre è pruduciutu intensivamente. Tandu l'avemu purtatu à u puntu di l'estinzione cù e scelte di pulitica agricula è d'allevamentu sbagliate. Avà circatemu di rinviviscia. D'una banda, nantu à a basa di a lotta contr'à a siccità è da l'altra, pruduciamu pulitiche chì alimentaranu u picculu pruduttori in u locu duv'ellu hè natu. U picculu pruduttore deve esse capace di guadagnà abbastanza per campà per chì l'equilibriu trà a cità è u paese si pò mantene. Riducemu a nostra dipendenza straniera per ch'ella sia abbastanza per alimentà e persone chì campanu in terre fertili è a suvranità alimentaria serà priservata.

Mera İzmir lutte à la fois contre la pauvreté et la sécheresse

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerMera İzmir, chì hè stata iniziata cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" è hè u primu prughjettu cumpletu di sustegnu di l'allevamentu di pasture in Turchia, svolge e so attività per sustene i pastori è e cooperative di picculi pruduttori chì alimentanu i so animali pascendu nantu à u pascu. In u prugettu, chì incuraghjenu i pastori chì compranu latti è carne à utilizà l'alimenti pruduciuti da e sementi di u patrimoniu nativu è senza acqua, u prugettu cumbatte à tempu a miseria è a siccità in a campagna.

6 milioni di lire sò stati pagati à u pruduttori

Firmatu un accordu di compra di latte cù 258 pastori di Bergama è Kınık in u scopu di a prima fase di u prughjettu "Mera İzmir", a Municipalità Metropolitana di İzmir hà allargatu u prugettu includendu i pruduttori in Seferihisar, Urla, Güzelbahçe è Çeşme. In u scopu di u prugettu, chì hà righjuntu un totale di 535 pastori, 22 tunnellati di compra sò stati ottenuti per ghjornu. In u periodu di dui mesi da u principiu di u prugettu à aprile, 510 mila litri di latti sò stati acquistati è un totale di 6 milioni di lire hè statu pagatu à u pruduttore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*