A NASA mostra tracce umane nantu à Marte!

A NASA mostra tracce umane nantu à Marte
A NASA mostra tracce umane nantu à Marte!

A NASA hà imaginatu i resti di u parachute chì hà sbarcatu u veiculu Perseverance in Mars. In a dichjarazione, hè statu informatu chì e parte di u parachute eranu intactu.

L'helicopteru di ricunniscenza di l'Agenzia Aeroespaziale di i Stati Uniti Ingenuity on Mars hà catturatu i resti di u parachute utilizatu durante a discesa di u rover Perseverance à u pianeta rossu.

In una dichjarazione da a NASA, hà sparte l'imaghjini pigliati da l'helicopteru Ingenuity, chì face parte di u veiculu di esplorazione Perseverance.

L'imaghjini mostranu i resti di u parachute utilizatu durante a discesa di u rover Perseverance à Marte. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì e parte di u parachute eranu intactu.

Durante l'atterrissimu in ferraghju 2021, hè statu spartutu chì u paracadute, chì abbandunò a so carica cun un atterraggio assai suave, hà colpitu a superficia di Marte à una vitezza di circa 125 chilometri.

A NASA hà dettu chì l'analisi di l'imaghjini puderia aiutà à furnisce una visione per e future missioni à Marte.

U rover Perseverance, custruitu in u Laboratoriu di Propulsione Jet di a NASA in California è alimentatu da carburante di plutoniu, sbarcò in Marte u 30 di ferraghju di u 2020, circa 7 mesi dopu u lanciu u 18 di lugliu di u 2021.

Per a realizazione di a nova missione di Perseverance nantu à u Pianeta Rossu, chì hà e caratteristiche tecnologiche più avanzate trà i veiculi mandati à Marte, 2,4 miliardi di dollari sò stati spesi in opere di infrastruttura, è 300 milioni di dollari sò stati spesi in u sistema chì permette di sbarcà. è operate u veiculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*