Akbaş: "A cumunicazione hè una dimensione vitale in l'operazione sicura di u trafficu ferroviariu"

A cumunicazione hè una dimensione vitale in l'operazione sicura di u trafficu ferroviariu Akbas
A cumunicazione hè una dimensione vitale in l'operazione sicura di u trafficu ferroviariu Akbas

Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà assistitu à u seminariu "Safety Critical Communication Training" organizatu da u Dipartimentu di l'Educazione in Afyonkarahisar. Parlendu à u prugramma urganizatu per creà una cultura di furmazione corporativa per u persunale chì travaglia in pusizioni critiche, Metin Akbaş hà dettu; Ellu disse chì anu priurità una cunniscenza sustinibule di a sicurità orientata à e persone.

Per u persunale chì travaglia in funzioni critiche per a sicurità; "Seminariu di Formazione di Comunicazione Critica di Sicurezza" urganizatu da u Dipartimentu di l'Educazione per creà una cultura di sicurità corporativa è aduttà u travagliu sicuru cum'è una cultura in a vita, hà iniziatu in Afyonkarahisar. U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, chì hà assistitu à l'apertura di u seminariu di trè ghjorni, hà fattu dichjarazioni impurtanti. Sottulineendu chì l'investimentu più preziosu fattu in e persone hè l'educazione, Metin Akbaş hà dettu chì anu fattu un approcciu di sicurezza sustenibile orientatu à l'omu una priorità. Dichjarà chì i ferroviari chì operanu in modu sicuru è di qualità cù a so storia di 166 anni anu un duveri impurtanti, Akbaş hà enfatizatu l'impurtanza di u persunale criticu per a sicurità chì travaglia in u campu per cumpiendu i so duveri è e so responsabilità in modu sicuru.

"L'educazione hè a chjave per u sviluppu, u rinnuvamentu è camminendu versu i nostri scopi inseme". Akbaş hà continuatu u so discorsu cusì: "Cù sta credenza, avemu ristabilitu u nostru Dipartimentu di l'Educazione è l'hà permessu di cuntinuà e so attività cum'è Accademia Ferroviaria Turca. Malgradu u periodu pandemicu, avemu realizatu assai furmazioni in serviziu per u sviluppu prufessiunale è individuale di i nostri impiegati. Avemu postu u cuncettu di "sicurezza" in u core di e nostre attività di furmazione in serviziu chì avemu implementatu dapoi dui anni. Continueremu i Trainings di Cultura di Sicurezza chì furnimu in i nostri centri regiunale in tali strutture per aumentà a motivazione è ghjunghje i scopi mirati. "Attacemu una grande impurtanza à l'attività di furmazione in quantu à a continuità di a nostra cultura corporativa".

L'INVESTIMENTU PIÙ IMPORTANTE hè INVESTIMENTU IN POPLU

Dichjarà chì u sviluppu di sistemi di sicurezza è infrastruttura tecnica hè assai impurtante, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà nutatu chì anu fattu passi impurtanti in questu sensu, è chì ciò chì hè più impurtante hè l'investimentu in e persone. Akbaş hà dettu: "Perchè ùn importa micca a tecnulugia chì cumprate, u so utilizatore hè ultimamente umanu". disse.

Dichjarà chì hè u duvere di tutti l'operatori ferroviari aduttà a cultura di sicurezza è agisce in cunseguenza, Metin Akbaş hà dettu: "A cumunicazione hè una dimensione vitale in l'operazione sicura di u trafficu ferroviariu. Avemu da rispettà e regule è e prucedure di cumunicazione è cunduce conversazioni telefoniche o radio in una manera sana è comprensibile. Spergu chì ognunu di noi assume a rispunsabilità in questa materia è dimustrà a sensibilità necessaria in quantu à u travagliu sicuru è a cumunicazione curretta. Sò sicuru chì uttene infurmazioni utili durante u tempu chì passate inseme quì, ma hè assai impurtante per aduprà sta informazione durante a fase di studiu. "Assicuratevi di applicà ciò chì avete amparatu quì in u vostru travagliu, è assicuratevi chì i vostri altri culleghi facenu u stessu". disse.

"U travagliu sicuru, u travagliu in squadra, a cumunicazione curretta è u sviluppu di a cultura corporativa seranu sempre a nostra priorità". Akbaş hà cunclusu u so discorsu cusì: "In dui anni, tutti i nostri impiegati chì sò critichi per a sicurità participeranu à a serie "Formazione di Comunicazione Critica di Sicurezza" chì avemu principiatu quì oghje cù 1 impiegati da a nostra 2ª, 3ª, 7ª è 28ª regione. e nostre regioni YHT. Ci riuniremu più cun voi per mezu di i nostri corsi di aghjurnamentu è altri seminarii. Ùn ci scurdemu chì u travagliu sicuru hè assai impurtante per a sicurità è a salute di a nostra urganizazione è di i nostri impiegati. L'epidemie globale di Coronavirus chì sperimu ci hà amparatu assai. Avemu capitu una volta di più u valore di ciò chì avemu è chì u nostru asset più preziosu hè a salute. In questa occasione, vogliu a misericordia di Diu à l'impiegati chì avemu persu in stu prucessu. "Vogliu ringrazià u nostru Dipartimentu di l'Educazione è i nostri istruttori per avè riunitu, è vi auguru à tutti una vita cummerciale sana è sicura".

Per u persunale chì travaglia in funzioni critiche per a sicurità; U "Seminariu di Formazione di Comunicazione Critica di Sicurezza" urganizatu da u Dipartimentu di Formazione per creà una cultura di sicurità corporativa è aduttà u travagliu sicuru cum'è cultura durà 3 ghjorni. À u seminariu in Afyon Police Morale Training Center, istruttori di l'Accademia Ferroviaria Turca Esma Çalış, Ferat Savcı è Hilal Eğin furnisceranu furmazione à i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*