Data d'apertura di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir Ritardata di novu

A data di apertura di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Izmir hè stata rinviata
Data d'apertura di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir Ritardata di novu

A data di apertura di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir (YHT), chì riducerà u tempu di viaghju trà Ankara è İzmir à 3.5 ore, hè stata di novu posposta. In l'intervinti 10 anni, u 45 per centu di l'infrastruttura di u prugettu hè statu finitu. U ministru di i trasporti è l'infrastruttura hà cambiatu ottu volte durante a fase di prughjettu. A custruzzione hà firmatu cumplettamente in parechji punti di u prugettu, chì ùn hè micca prugressu.

A fundazione di u Prughjettu YHT Ankara-İzmir, u cuntrattu di u quale hè statu firmatu u 10 di ghjugnu 2012, hè stata stabilita u 21 di settembre di u 2013. A custruzzione di a linea longa di 2015 chilometri, chì hè stata prima annunziata per esse cumpletata in u 2018, ma dopu hè stata posposta à u 640 è dopu posposta ogni annu, ùn hè micca stata finita per 10 anni. U costu stimatu di u prugettu, chì u costu stimatu era di 2013 miliardi TL in u prugramma d'investimentu 3.5, hà aumentatu quasi nove volte à 28 miliardi TL in u periodu intermedio. Una risorsa addiziale di 2 miliardi TL hè stata attribuita da u budget di questu annu. A parte attribuita da u bilanciu per a prima volta quist'annu per a linea chì costa 4 miliardi 794 milioni di lire, chì uniscerà i distretti di Ortaklar d'Aydın è Selçuk di Izmir, chì custituisce l'impurtante tappa di a linea di treni à alta velocità, era solu mille lire. .

In i rapporti di a Corte di Conti, e carenze di i prughjetti sò state dichjarate una per una è i so danni sò stati revelati. U vicepresidentu di l'AKP, Hamza Dağ, hà annunziatu l'altru ghjornu in Menemen chì u prughjettu di u trenu à alta velocità serà finitu in 2025. Dichjarà chì a cumpagnia di l'imprenditore hè rispunsevule, Dağ hà dettu: "In ferraghju, u Ministeru di Finanze di u Tesoru è u UK Exim Bank anu firmatu un accordu di prestitu di 2.16 miliardi d'euros è u travagliu cuntinueghja in trè tappe. "U prughjettu di u trenu d'alta velocità Izmir-Ankara serà implementatu in lugliu 2025", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*