Cleopatra Bicycle Festival Accuminciau in Mersin

Cleopatra Cycling Festival Accuminciau in Mersin
Cleopatra Cycling Festival Accuminciau in Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà pedalatu inseme cù i ciclisti di parechje cità à u "Cleopatra Bicycle Festival", chì hè statu tenutu per a prima volta quist'annu cù u slogan "Pedali à a storia, i nostri visi à u futuru" da a municipalità metropolitana. Dopu à l'iniziu di u presidente Seçer, a storica Porta di Cleopatra hè stata passata. 210 ciclisti di parechje cità anu participatu à u festival, chì principia in un umore festivu. U presidente Seçer hà dettu: "Assicureremu chì sta festa diventa tradiziunale".

U "Cleopatra Bicycle Festival", urganizatu cù a cuuperazione di a Municipalità Metropolitana di Mersin, u Cunsigliu Municipale di Tarsu è a Cumunità Ciclista di u Cunsigliu Municipale di Tarsu, cuntinuerà finu à l'8 di Maghju. I ciclisti pedaleranu versu e bellezze storichi, turistiche è naturali di Tarsu per 3 ghjorni. I ciclisti chì participanu à a festa di e diverse cità seranu accolti in u Campu di a Ghjuventù Tarsu in tuttu l'avvenimentu.

Seçer: "Femu Tarsu una cità in bicicletta"

A festa, chì principia davanti à a Porta di Cleopatra; In più di u presidente Seçer, i deputati di CHP Mersin Alpay Antmen è Cengiz Gökçel, u presidente di u distrettu di CHP Tarsus Ozan Varal, membri di u cunsigliu, muhtars, associazioni di bicicletta è cumunità di parechje cità diverse è parechji ciclisti anu assistitu. Dichjarà chì continuanu à travaglià per fà di Tarsu una cità di bicicletta, u sindaco Seçer hà dettu: "Femu Tarsu una cità di bicicletta. Tarsu hè una cità assai bella. Hè una cità assai storica è antica. U nostru avvenimentu oghje hà ancu un mottu; "I nostri pedali guardanu à a storia, i nostri visi à u futuru". Cumunità assai preziose, avemu invitati da tutta a Turchia. 210 di i nostri fratelli di fora di Mersin sò oghje in Tarsu per pedalà.

"Finu à avà, avemu furnitu à Mersin 91 chilometri di piste ciclabili"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì i regulamenti necessarii duveranu esse fatti per aumentà e piste di bicicletta è hà dettu: "Lasciate chì i regulamenti legali sò in cunfurmità cù questu. I guverni lucali duveranu fà sforzi per espansione e so piste è e so rete ciclabile. Pigliemu da un desideriu, vulemu, vulemu è trasfurmemu in un obbligu legale. A Municipalità Metropolitana di Mersin hà datu l'iniziu di questu in Mersin. Attualmente, facemu definitivamente percorsi per bicicletta nantu à i boulevards chì avemu custruitu in u centru di Mersin. Finu a ora, avemu furnitu à Mersin 91 chilometri di piste di bicicletta ", disse.

"Semu unu di i 3 cumuni chì facenu un Pianu Maestru di Bicicletta in Turchia"

Enfatizendu l'impurtanza di l'avvenimentu induve i citadini, l'amministratori è i burocrati si riuniscenu, u presidente Seçer hà dettu: "Questa questione hè in realtà un esempiu di demucrazia participativa. U populu, l'amministratori, u merre, i burocrati guvernanu a cità inseme. E decisioni ghjuste sò state prese. Ognunu hè cuntentu di e decisioni è pratiche pigliate. Hè ciò chì avemu sunniatu. Grazie à Diu avemu purtatu Mersin à una tale intelligenza. Parechje cose anu cambiatu quandu i capi anu cambiatu, è continuarà à cambià. Semu unu di i 3 cumuni chì facenu un Pianu Maestru di Bicicletta in Turchia. Questa hè una fonte impurtante di orgogliu per Mersin ".

"U nostru scopu di a strada ciclistica hè 350 chilometri"

Ripetendu chì anu finitu 91 chilometri di strada di bicicletta in Mersin, u presidente Seçer hà dettu: "U nostru scopu hè di 350 chilometri. I prucedure necessarii seranu compie in Tarsu in maghju; 112 chilòmitri; Ci hè ancu una strada turistica in questu; 56 chilomitri andaranu, 56 chilòmitri venenu. A ciclabile di 112 chilometri serà messa in serviziu di Tarsu in un annu. Eccu a parolla di u vostru presidente per voi. Ogni volta chì vengu à Tarsu, mi piacerebbe vede più ciclisti. Per questu, avemu una struttura chì hè pronta à fà un sforzu per preparà ogni tipu d'infrastruttura. Ùn ti ne fà. Ti amemu. Avemu cura di u ciclismu per una vita più piacevule. Per una vita più sana, urganizemu attività in Mersin durante a Settimana di a Mobilità.

"Cleopatra Bicycle Festival hè u primu in Tarsu"

Dichjarà chì urganizeranu u Caretta Cycling Festival è u Tour Of Mersin (Festival Internaziunale di Ciclismo), chì ùn anu pussutu tene per via di a pandemia, u presidente Seçer hà dettu: "Avemu travagliatu annantu à questu, ma u Festival di Ciclismo Cleopatra, chì avemu principiatu quì. , hè una prima in Tarsu. Speremu, assicureremu chì sta festa cuntinueghja è diventa tradiziunale ogni annu inseme. Avà pedaleremu inseme in i carrughji storichi di Tarsu. Seraghju ancu cun voi. Sapete digià chì sò un ciclista. Almenu 3 ghjorni à simana, aghju in bicicletta in prima matina in Mersin, marchjendu nantu à a spiaggia, facciu sport. Sò assai cuntentu, u cunsigliu à tutti, duveranu cumprà subitu una bicicletta è cumincianu à pedalà ".

"Tutti avemu un scopu cumunu; migliurà a bicicletta "

Parlendu in nome di a Cumunità Ciclista Tarsu, u Dr. Ali Cerrahoğlu hà fattu valutazioni annantu à u festival è hà dettu: "Hè una grande participazione. Tutti avemu un scopu cumunu, un scopu cumuni ; Vulemu sviluppà un mudellu di trasportu sanu, pulitu, ecunomicu è bellu. Andemu in bicicletta cù piacè oghje è videremu tutti i cantoni storichi è turistici di a nostra cità di 10 mila anni per trè ghjorni. Li visiteremu tutti unu à unu. Passeremu 3 ghjorni assai piacevuli cun voi. Andemu à a spiaggia, à e muntagne, ma à u listessu tempu, avemu tutti un scopu cumunu ; per migliurà u trasportu in bicicletta, per stabilisce u trasportu in bicicletta. Per pudè trasferisce stu trasportu pulitu in modu sicuru à i nostri figlioli è nipoti ".

Cerrahoğlu, chì hà ringraziatu u presidente Seçer per u so sustegnu à u sviluppu di u trasportu in bicicletta, hà dettu: "Sgiò presidente; Vi ringraziemu assai per l'impurtanza chì dà à u ciclistu, u trasportu sicuru è sanu, è per u sustegnu chì dà à tutti i nostri prughjetti. U Cleopatra Bicycle Festival hà cuminciatu veramente bè, assai entusiasmu. U più grande grazie, grazie. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Mersin è tutti i sustenitori ".

"Bel clima, ambiente caldu"

U presidente di l'Associazione di Viaggiatori di Ciclismo di Mersin è u Vicepresidentu di a Federazione di tutte l'Associazioni di Ciclismo Ahmet Salih Özenir hà dichjaratu chì anu participatu à una organizazione assai bona è hà dettu: "Bel clima, un clima piacevule, un ambiente cálido. Tarsu ùn hè micca straneru à u ciclistu. Avemu tistimunianza di questu. Una cità digià familiarizata cù u ciclistu. A municipalità metropolitana di Mersin principia ancu a custruzzione di piste per bicicletta in Tarsu. Questa serà una vittoria assai bona per Tarsu ", disse.

"Hè una sensazione assai bona di pedalà in Tarsu in a storia"

U presidente di l'Adana Cycling Club Sports Club, İzzet Altınsoy, hà dichjaratu chì Tarsus hè un locu assai riccu in termini di storia è valori culturali è hà dettu: "Hè un avvenimentu assai bonu in quantu à incuragisce i citadini à ciclu. Avè una tale urganizazione cunvene megliu à a cità è a so cultura. Hè una bella sensazione d'esse in Tarsu, d'esse in a storia di Tarsu, di pedalà in Tarsu in a storia. Viaghjà in bicicletta, videndu a storia. Hè una sensazione assai bona ", disse.

U presidente di l'Associazione Bicicletta Mersin Süleyman Uygun hà dettu: "Semu à u Festival di Bicicletta Tarsus è ci hè una cumunità veramente eccitante quì. Aspittemu di visità i lochi storichi di Tarsu cun grande eccitazione. Semu avà à a porta di Cleopatra. Vogliu ringrazià u sgiò Vahap President, chì hà cuntribuitu à questa urganizazione, perchè hè un amicu ciclismu è simu assai felici di vedelu cun noi tuttu u tempu, u ringraziemu ".

"Mentre andate in bicicletta, toccate i valori storichi, culturali è a natura umana"

Rahime Çelen, un membru di l'Associazione Bicicletta Eskişehir, hà dichjaratu ch'ella hà participatu volontariamente à l'attività di sensibilizazione per u sviluppu di u trasportu in bicicletta è chì era a so seconda visita à Tarsus, "Avemu ghjuntu à questu tour, chì era urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Mersin è in cooperazione cù tutti i gruppi di bicicletta. Sò sicuru chì tuttu sarà bè. Venemu da Eskişehir. Moltu piacevule. Aviu statu in Adana è in i so circondi parechje volte prima, ma ùn aghju micca capitu chì Tarsu avia valori storichi cusì ricchi. Hè a diffarenza cù a bicicletta. Mentre andate in bicicletta, toccate i valori storici, culturali, a struttura umana, vi sentite è capisce megliu. Moltu bellu, ci hè piaciutu assai. Raccomandu à tutti di vene perchè quandu andate in tour o in vittura, ùn pudete micca avvicinassi à tante texture storichi, ùn si senti micca ", disse.

Participendu da Balıkesir Akçay, Sema Gülcü hà dettu: "Avemu ghjuntu à un bellu avvenimentu. Sò assai ben organizzati. Hè un bellu paese. Rappresenteremu a maglia di u nostru paese in u nostru paese è pensemu à sparte ste bellezze. À u listessu tempu, vogliu ringrazià tutta a squadra è tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*