U Festival di a Strada di a Capitale Culturale hà iniziatu

U Festival di Strada Culturale di Baskent hè cuminciatu
U Festival di a Strada di a Capitale Culturale hà iniziatu

Capital Culture Road Festival, urganizatu per a prima volta, hà iniziatu cù un prugramma speciale di apertura in u Museu di Pittura è Scultura di Ankara cù a participazione di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy.

In u so discorsu à u prugramma, u Ministru di Cultura è Turismu Ersoy hà valutatu chì in un mondu induve a voce di l'artista hè intesu più, a voce di a pace, a fratellanza è a ghjustizia serà intesu più.

Rimarchendu chì l'umanità passa per tempi duri per via di l'epidemie di Kovid-19, Ersoy hà dettu: "Ambelleremu u mondu cù pittura, musica, cinema, rumanzi, amore è puesia. Per quessa, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, avemu principiatu una mubilisazione di a cultura è di l'arte à pienu livellu in u nostru paese. Avemu aumentatu u nostru sustegnu per chì e voci di i nostri artisti si sentenu in tuttu u nostru paese è risonanu cù u mondu ". disse.

Ersoy, chì hà dettu ch'elli anu ancu principiatu u Festival di a Strada di a Cultura Capitale, chì hà da fà una cuntribuzione assai impurtante à a vita culturale è artistica di a capitale è chì l'impattu di a cultura è di l'arti si sentenu in diverse parti di a cità, hà dettu chì u festival aghjunghjera vitalità à a ricchezza culturale storica è attuale di Ankara è purterà u so patrimoniu culturale à a vitrina mundiale.

Spartendu l'infurmazioni nantu à l'avvenimenti da esse realizatu in u scopu di u festival, Ersoy hà dichjaratu chì in più di l'artisti è l'orchestre di fama mundiale, più di l'avvenimenti 2 XNUMX si scontranu cù i citadini di a capitale.

Artisti preziosi anu participatu à u cuncorsu di pittura è scultura

Ricordendu ch'elli si sò riuniti per a cerimonia di premiazione di u Cuncorsu di Pittura è Scultura di Statu, chì hà cuntinuu senza interruzzione da u 1939, in u scopu di u festival, Ersoy hà dettu, hà dettu chì artisti assai preziosi anu participatu dinò questu annu.

Ersoy hà ancu felicitatu l'artisti chì anu ottinutu successu in i campi di scultura, stampa, ceramica è pittura in u 75th State Painting and Sculpture Competition.

"U clima di l'arte sarà risentitu in tuttu u paese"

Dichjarà chì u festival di strada culturale chì anu iniziatu in Istanbul cuntinueghja cù Ankara, Ersoy hà dettu: "Urganizeremu un Festival di Strada Culturale in Diyarbakır in uttrovi per chì stu clima artisticu si sente in tuttu u nostru paese. Più tardi, continueremu l'attività in İzmir, Konya è Çanakkale ". disse.

Dichjarà chì anu u scopu di cuntribuisce à u valore di a marca di e cità per mezu di festivals chì cuntribuiscenu significativamente à u sviluppu di e cità, Ersoy hà dichjaratu chì ùn hè più pussibule di separà a cultura è u turisimu l'una di l'altru, è chì cun questa cunniscenza, creanu. infrastrutture di cultura è arte à standard internaziunali.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, cuntinueghjanu à cuntribuisce à a cultura è a vita di l'arte in ogni campu è chì anu da aumentà u so sustegnu per chì e cità guadagnà novi vantaghji in a so cumpetizione cù e cità mundiale, Ersoy hà desideratu l'apertura di l'eventi esse benefiziu.

Dopu à u so discorsu, u Ministru Ersoy hà prisentatu rigali à l'artisti chì anu ricivutu premii in u 75th State Painting and Sculpture Competition.

Dopu à u cuncertu di apertura tenutu da a Direzzione Generale di l'Opera è u Ballet di u Statu, Ersoy hà visitatu l'Esposizione statale di Pittura è Scultura.

"Cerchemu di creà nuove facce di marca di e nostre cità"

Fendu valutazioni à i membri di a stampa in a zona di mostra, Ersoy hà nutatu chì, per diventà un paese è una cità turistica, si differenziarà da i paesi cuncurrenti in questu campu cù a cultura è l'arti.

Nutendu chì u Ministeru hà investitu assai in questu sensu in l'ultimi anni, Ersoy hà dettu: "Cerchemu di creà una nova faccia di marca di e nostre cità. Vulemu dimustrà chì sti cità sò ancu marchi in cultura è arte. Questu facenu e nostre cità un puntu d'attrazione per i stranieri. Quandu a cultura, l'arte è u turismu si cunghjunghjenu, ottenemu risultati tremendi ". usatu e frasi.

Ersoy hà nutatu chì anu vistu u ritornu di l'investimenti fatti in Istanbul questu annu, è chì in l'ultimu mese, soprattuttu cù l'iniziu di a stagione turistica, assai più turisti anu cuminciatu à vene in a cità cà in 2019, quandu i record sò stati battuti.

U Ministru Ersoy hà tandu visitatu u Museu di Etnografia, chì u travagliu di risturazione hè statu finitu, è l'hà apertu à i visitori.

Festival di Strada di a Capitale Cultura

U Festival di a Strada di a Cultura Capitale, chì hè statu animatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu per attirà l'attenzione à i valori storici è culturali di Ankara à scala internaziunale, accoglierà 5 avvenimenti cù a participazione di 971 mila 179 artisti, 560 accademichi è stòrici.

U festival, chì si scontra cù l'amatori di l'arte finu à u 12 di ghjugnu cù un prugramma cù artisti star di Turchia è di u mondu, purterà l'entusiasmu di l'arti à Ankara è e cità circundante. U festival hà da vene à a vita in più di 70 tappe chì riflettenu a faccia storica è muderna di Ankara.

Nomi cum'è Buika, unu di i primi 50 vocalisti di u mondu, è Salif Keita, cunnisciutu cum'è a "voce d'oru di l'Africa", a voce populari di i Balcani Dino Merlin è a soprano vincitrice di u premiu ECHO Klassik Anna Prohaska pigliarà u palcuscenicu à CSO. Ada Ankara.

U Coru Polifonicu Statale, chì si esibirà sottu à a direzzione di Burak Onur Erdem, scontra ancu cù l'amatori di musica cù un riccu repertoriu di opere di Brahms, Grieg, Barber è Vaks.

L'Orchestra Sinfonica Presidenziale (CSO) accumpagnarà i giganti mundiali nantu à a so scena cum'è parte di u festival.

Accumpagnendu Maxim Vengerov, chì hè unu di i migliori viulisti di u mondu, in u so primu cuncertu, u CSO sparterà u palcuscenicu cù u violista di fama internaziunale Özcan Ulucan è u pianista Birsen Ulucan sottu a direzzione di u direttore Cemi'i Can Deliorman.

Inoltre, u CSO, chì hà da piglià u palcuscenicu sottu a direzzione di u Chief Renkm Gökmen, accumpagnarà Bomsori Kim, chì hè unu di i virtuosi di viulinu più brillanti è eccitanti di a cumunità mundiale di musica classica, in unu di i cuncerti più eccitanti di u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*