Esposizione Internaziunale di Atelier di Pittura tenuta in Ilgaz Yıldıztepe!

L'Esposizione Internaziunale di l'Atelier di Pittura hè stata tenuta in Ilgaz Yıldıztepe
Esposizione Internaziunale di Atelier di Pittura tenuta in Ilgaz Yıldıztepe!

I pittori, chì sò ghjunti à Çankırı da 11 paesi diversi è si sò scontri in l'attellu di pittura tenutu nantu à a muntagna Ilgaz, hà pruduttu 36 opere chì portanu e tracce di a regione. I dipinti preparati da i pittori in una settimana sò stati presentati à i nostri citadini in una mostra.

"Ilgaz / Yıldıztepe International Painting Workshop" hè stata urganizata sottu a coordinazione di Hülya Sezgin è Selahattin İnal Fine Arts High School, per prumove u Centru di Ski Ilgaz Mountain Yıldıztepe è per sviluppà a visione artistica in Çankırı è per creà un archiviu d'arte cumpostu di l'opere di pittori famosi Finì cù a mostra. 11 artisti di 15 paesi diffirenti, cumprese a Germania, a Pulonia è l'Ungheria, anu cunnisciutu a cultura è e bellezze naturali di Çankırı per una settimana.

In l'attellu di 8 ghjorni, i pittori riflettevanu e bellezze è e culture di Turchia, Çankırı è Monti Ilgaz nantu à e so tele. 36 opere preparate da i pittori sò state presentate à i citadini in a mostra.

"Un avvenimentu assai bonu per u nostru Çankırı"

A mostra tenuta à Ilgaz Mountain Yıldıztepe Ski Center hà assistitu da u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Nadir Alpaslan, u guvernatore di Çankırı Abdullah Ayaz, u Rettore di l'Università Çankırı Karatekin Prof. Dr. Harun Çiftçi, u sindaco di Ilgaz Mehmed Öztürk, u protocolu di a cità è i citadini anu assistitu.

Parlendu à a ceremonia di apertura di a mostra, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Nadir Alpaslan hà dettu: "Hè assai piacevule è piacevule à piglià passi per fà questu un centru turisticu, un centru sportivu è un centru d'arte. Speremu, espansione ancu di più sta urganizazione in l'anni à vene è trasfurmemu stu locu in u centru di l'arti. Grazie mille à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione. Hè un avvenimentu assai bonu per u nostru Çankırı ".

"Avemu introduttu micca solu Ilgaz, ma tuttu u Çankırı"

Parlendu di l'attellu, u sindaco Mehmet Öztürk hà dettu: "Questa urganizazione hè stata fatta grazia à Hülya Sezgin, chì hè stata furmatu da Çankırı. U nostru Principale di u Liceu di Belle Arti Mehtap Meydaneri hà ancu cuntribuitu. Sò u babbu di l'idea, ma anu una grande cuntribuzione è sforzu. Noi, cum'è a municipalità, facemu u nostru megliu per fà di Ilgaz Yıldıztepe un centru di sport è arti.

Quist'annu avemu urganizatu a siconda di a Cumpetizione di Sci Diplomaticu. In u primu, 35 diplomati sò vinuti, è in u sicondu, avemu accoltu 190 diplomati. Avà 10 artisti da 15 paesi sò ghjunti. Sò stati quì cum'è ospiti per una settimana. Avemu introduttu micca solu Ilgaz, ma ancu tuttu u Çankırı. Se Ilgaz si sviluppa, Çankırı si sviluppa. U sforzu chì mettemu in l'arti è u sport cuntinueghja à aumentà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*