A produzzione di a più grande centrale elettrica di u mondu Baihetan supera i 10 miliardi di KWh

A produzzione di a più grande centrale elettrica di u mondu Baiheta hà superatu miliardi di KWh
A produzzione di a più grande centrale elettrica di u mondu Baihetan supera i 10 miliardi di KWh

A capacità di Baihetan, chì hè u più grande prughjettu idroelettricu di u mondu è chì i travaglii di custruzzione sò sempre in corso, hà superatu 10 miliardi di kWh di generazione d'electricità. A centrale elettrica hè di grande impurtanza in quantu à a so cuntribuzione à l'autosufficienza energetica di a Cina è à ghjunghje à i so obiettivi di energia verde.

Situata nantu à u fiumu Jinsha è à a cunfluenza di e pruvince Sichuan è Yunnan, a centrale elettrica hè custituita da 16 sezioni separati sviluppati indipindentamente l'una di l'altru. A centrale elettrica, chì hè capace di pruduce 16 milioni di kilowatt cum'è una capacità totale custruita, hà righjuntu un valore di 2021 miliardi kWh da quandu e prime unità di a centrale elettrica anu cuminciatu à operare in ghjugnu 25,6.

A centrale elettrica cumminciarà à funziunà à piena capacità dopu a stallazione di l'ultimi dui unità, è a so capacità totale à bordu serà di 71 mila 695 milioni di kilowatt. Questu hè uguali à a somma di a capacità di trè centrali idroelettriche custruite in a listessa zona. Cusì, u trasferimentu di l'energia serà furnitu à e regioni orientali, induve i centri di produzzione ecunomica sò cuncentrati, è queste regioni seranu allevate.

Inoltre, l'energia rinnuvevule è pulita per esse ottenuta attraversu a centrale idroelettrica di Baihetan cuntribuisce significativamente à l'ecunumia verde di a Cina è à u scopu di emissioni di carbonu bassu. L'electricità di 10 miliardi kWh prodotta da a centrale elettrica rimpiazzarà 3,06 milioni di tunnellate di energia standard di carbone è impediscenu 8,38 milioni di tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu. Sicondu a dichjarazione di Lin Boqiang, Direttore di u Centru di Studii di l'Ecunumia è l'Energia di l'Università di Xiamen in Cina, a parte di e centrali idroelettriche, chì hà riunitu u 2021 per centu di a pruduzzione elettrica totale di a Cina in 14,6, probabilmente aumenterà à 17 per centu questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*