A riunione RAME di l'Associazione Internaziunale di Ferroviari hè stata in Ghjordanu

A riunione RAME di l'Associazione Internaziunale di Ferrovie Urdu hè stata
A 29a Reunione di l'Associazione Ferroviaria Internaziunale RAME hè stata tenuta in Ghjordanu

A 29a Reunione di u Cunsigliu Regionale di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) Mediu Oriente (RAME) hè stata tenuta in Amman, a capitale di Ghjordanu, sottu a presidenza di Metin Akbaş, Presidente è Vice Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways Enterprise ( TCDD). À a riunione, Metin Akbaş hà datu infurmazioni nantu à i sviluppi in u settore ferroviariu di u nostru paese in l'ultimi vint'anni è hà attiratu l'attenzione à u cambiamentu sperimentatu cù u trasportu ferroviariu d'alta velocità, chì hè diventatu generalizatu da u 2009. Fornendu infurmazioni nantu à i prughjetti ferroviari finiti è in corso da TCDD, Akbaş hà infurmatu i membri di u cunsigliu di l'impurtanza di e risorse energetiche rinnuvevuli per u sviluppu ferroviariu sustenibile, attività cum'è a custruzzione di ponti ecologichi ecologichi è a ricuperazione di pasture.

Cuntinuendu u so travagliu in u quadru di a visione determinata da u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, a Direzzione Generale TCDD rapprisenta cù successu u nostru paese in l'arena internaziunale. A 29a Reunione di u Cunsigliu Regiunale di u Mediu Oriente di l'Unione Internaziunale di Ferrovie hè stata tenuta in Amman, a capitale di Ghjordanu, sottu a presidenza di u presidente TCDD è u subdirector generale Metin Akbaş. I rapprisentanti di l'Amministrazioni Ferroviari di Giordania, l'Arabia Saudita, l'Iran, l'Emirati Arabi Uniti, l'Israele è l'Iraq è u Ministru di u Trasportu Jordanian anu assistitu à a riunione. A riunione, in a quale era ancu presente u Direttore Generale UIC Françoise Davenne, hà iniziatu dopu à i discorsi di u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, u Ministru di i Trasporti Giordani Wajeeh Azaizeh, u Direttore Generale UIC Françoise Davenne, u Direttore Generale Advice di Ferrovie Iraniane Hossein Ashoori è u Generale di Jordan Hejaz Railways. Manager Zahi Khalil.. À a riunione, induve l'evoluzione in l'amministrazioni ferroviarie di i paesi regiunali sò stati valutati, u bilanciu RAME hè statu ancu discututu. Stabbilimentu di un "Gruppu di travagliu di merci" per determinà i bisogni è sviluppà a cooperazione trà i paesi di a regione, a participazione di i membri RAME in gruppi di travagliu in u campu di l'impattu di e cundizioni climatichi esistenti in UIC nantu à e ferrovie, l'attività realizatu da l'Uffiziu UIC RAME in u primu semestru di u 2022, sò state discusse l'attività previste per esse realizate in u prossimu periodu in u scopu di l'attività RAME. Hè statu ancu decisu chì a prossima riunione serà ospitata da l'Amministrazione Ferroviaria di l'Emirati Arabi Uniti à a fine di u 2022.

Hà fattu u discorsu di chiusura di a riunione in a so capacità di presidente RAME è hà dettu: "Semu pronti à sparte 166 anni di cunniscenza è sperienza di TCDD cù i nostri membri per u sviluppu di a fratellanza è l'amicizia trà i paesi è u sviluppu di e ferrovie". Dichjarà chì Metin Akbaş hà toccu l'impurtanza di e fonti d'energia rinnuvevuli per u sviluppu durabile di a ferrovia. In u so discorsu, Akbaş hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à l'attività cum'è a custruzzione di ponti ecologichi ecologichi è a ricuperazione di pasture durante a custruzzione di a ferrovia è hà infurmatu i membri di u cunsigliu di l'opere.

Per d 'altra banda, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà inspeccionatu una sezione di u Prughjettu Ferroviari Hejaz, chì hè stata implementata da Sultan Abdülhamit II, in Amman. Akbaş hà ancu visitatu u museu induve l'ogetti ferroviari utilizati in e Ferrovie Hejaz sò esposti è firmatu u libru di souvenir. Akbaş hà visitatu u situ di custruzzione, chì hè in custruzzione da TIKA è pianificatu cum'è un museu è un edifiziu amministrativu. Metin Akbaş era accumpagnatu da u direttore generale di Jordan Hejaz Railway, Zahi A. Khalil.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*