A stella di a regione brilla cù l'isula di Hoynat

A stella di a regione brilla cù l'isula di Hoynat
A stella di a regione brilla cù l'isula di Hoynat

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà fattu l'Isula Hoynat, induve a basura hè stata scaricata da i camioni in u passatu, a stella brillanti di a regione cù u prughjettu custituitu di dui tappe.

L'isula di Hoynat in a cità tranquilla di Ordu, chì hè una di e rare zone induve i cormorani crestati nidificanu in Turchia è induve campanu i gabbiani d'argentu doppiu, hè diventatu un centru turisticu visitatu da centinaie di persone ogni ghjornu dopu u travagliu fattu.

I VISITATORI s'eranu affollati

A municipalità metropolitana, chì hà aumentatu l'attrattiva di l'isula, travagliendu da a parte di l'isula Hoynat finu à u tunnel di Çaka, hà finitu i travaglii di a 300ª tappa chì copre l'area di 2 metri dopu a surtita di u tunnel è l'hà purtatu à u turismu Ordu.

Cù i travaglii di paisaghjistu realizati, l'Isula Hoynat hè diventata un centru di attrazione chì accoglie centinaie di persone ogni ghjornu cum'è a nova strada per quelli chì visitanu u Mari Neru.

A VISITA hè PIÙ DIVERTENTE ORA

In parte di i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana, a crociera hè stata fatta più piacevule cù i cambiamenti fatti in tutta l'isula. Per fà a zona di a spiaggia accessibile è aumentà u so usu, una discesa à u livellu di u mari hè stata ottenuta cù scalini di legnu, è guardrails sò stati fabbricati per a sicurità in l'area di vista inattiva. In i travaglii induve una zona di parcheghju hè stata creata per i visitori, u granitu è ​​u basaltu sò stati posti nantu à u pianu di l'area di vista, induve i gruppi di posti sò stati posti, mentre chì vedenu binoculi, una zona di foto è un buffet sò stati posti nantu à i spazii di terrazza per osservazione d'uccelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*