Tecnulugia radar daretu à u novu logo di Peugeot

Tecnulugia radar daretu à u novu logo di Peugeot
Tecnulugia radar daretu à u novu logo di Peugeot

A nova 308, chì hà stabilitu i standard in a so classe dapoi u ghjornu di a so introduzione, hà ancu una impurtanza particulare cum'è u mudellu in u quale u novu logu di PEUGEOT hè statu esibitu per a prima volta. U logu nantu à a calandra frontale di a nova PEUGEOT 308 palesa a cullaburazione trà e tecnulugii più avanzate è i designer di marca. U novu logu ùn solu rinforza u disignu di l'ultimu mudellu PEUGEOT; oculta ancu u radar, chì trasmette l'infurmazioni à l'aiuti di guida. U logu PEUGEOT presenta una fina strata di indiu, un raru metallu superconduttivu chì ùn interferisce micca cù l'onda radar, è offre una alta resistenza à a corrosione, fora di l'aspettu cromato.

Cum'è u primu veiculu di a linea di prudutti PEUGEOT à aduprà u novu logu di testa di leone lanciatu l'annu passatu, u novu PEUGEOT 308 hà digià riesciutu à riservà un postu per ellu stessu in l'enciclopedia di a longa storia di a marca francese piena di successi. U logu di a nova generazione hè in armunia cù u disignu unicu di u novu 308, cù u so design di grill è u mudellu accentuatu da diversi elementi cromati è orientatu versu u centru. A combinazione di griglia è logu rinforza u caratteru di a 308 mentre sustene a strategia di salto di a marca, definendu a nova faccia di marca. Mentre a targa hè stata spustata in a parte bassa di u paraurti frontale per fà chì u disignu di a griglia si distingue in tutta a so gloria, u radar di i sistemi di supportu di guida era oculatu daretu à u logu per ùn disturbà l'estetica di a grille.

Tecnulugia radar daretu à u novu logo di Peugeot

Disegnu di u logo di u novu 308

U novu logu PEUGEOT nantu à a nova 308; Hè prupostu in duie versioni, idèntica in l'aspettu, ma tecnicamente sfarente, una in a versione Active è l'altra in e versioni Allure è GT dotate di radar innovativu di assistenza à u cunduttore.

Per chì i sistemi di assistenza à a guida funzionanu perfettamente, l'onda emesse da u radar ùn deve esse disturbatu. Per quessa, u disignu di u logu nantu à a fronte di u radar hè statu riprogettatu da ingegneri PEUGEOT, tenendu in contu dui criteri. Per u radar, chì furnisce u flussu di l'infurmazioni à i sistemi di supportu di guida, per travaglià in modu impeccabile, l'ingegneri PEUGEOT mantenenu u spessore di a superficia di u novu logu constantu, mentre attenti chì i cumpunenti chì custituiscenu u logu ùn cuntenenu micca particelle metalliche.

U prucessu di pruduzzione hè una prima per a marca PEUGEOT

U novu logu di PEUGEOT hè pruduciutu in parechje tappe; Prima, un pannellu frontale lisu di spessore constante hè pruduciutu da iniezione di policarbonate. Un backplane indiu hè dunque pruduttu. Siccomu sta lega rara hè l'unicu materiale chì risponde à i bisogni tecnichi è visuali, hè particularmente utilizatu in u logu di e versioni cù radar. Havi una tecnica di pruduzzione sensitiva, un aspettu chrome naturali è caratteristiche chì ùn impediscenu micca l'onda di radar. Per revelà u leone di u novu logu PEUGEOT per incisione laser, a superficia d'indiu hè incisa à laser per revelà un leone nantu à a superficia di policarbonate. A pittura negra hè appiicata à u spinu di u logu è forma u fondu di u logu. Per pruteggelu da i fattori esterni (impatti, sole, cambiamenti di temperatura, ...), dopu avè appiicatu un vernice protettivu à a superficia frontale di u logu, hè appiccicatu à una pezza di cunnessione tecnica è appiccicatu à a griglia è fissu. Stu prucessu di pruduzzione hè ancu una prima per a marca PEUGEOT.

Tecnulugie superiori oculate daretu à u novu logu

U novu logu ùn solu rinforza u disignu di l'ultimu mudellu PEUGEOT, ma ancu oculta u radar chì trasmette l'infurmazioni à l'aiuti di guida. U radar hè prutettu da u novu logu PEUGEOT, mentre chì furnisce l'accessu à i sistemi di assistenza di guida di a nova generazione. Adaptive Cruise Control cù funzione Stop & Go, prupostu cù a trasmissione automatica EAT8, aghjusta a distanza trà i veiculi grazia à stu radar. L'Adaptive Cruise Control System cù a funzione 30 km/h offruta cù a trasmissione manuale aghjusta ancu a distanza trà i veiculi. Sicondu a versione, u frenu automaticu d'urgenza, chì rileva i pedoni è i ciclisti ghjornu è notte, è avvistà u cunduttore in casu di collisione, hè ancu dispunibule grazia à u radar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*