Ankara diventa a capitale di u verde

Ankara diventa a capitale di Yesil
Ankara diventa a capitale di u verde

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu senza rallentà per fà di Ankara a capitale di u verde. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mansur Yavaş, hà datu a bona nutizia chì introduceranu una nova zona verde à i citadini di a capitale cù u so postu nantu à i so cunti di e social media. Yavaş hà dettu: "Apremu u Parcu Gökay Street, chì avemu custruitu nantu à una zona di 41 mila 600 metri quadrati in Eryaman, in ghjugnu".

L'attaccu à l'area verde iniziatu da u sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, cù a prumessa "Ankara serà ancu a capitale di u verde" cuntinua à piena velocità.

Purtendu spazii verdi cum'è Çubuk-1 Dam Recreation Area, 30 August Zafer Park, Gazi Park inseme cù i citadini di a Capital City, a Municipalità Metropolitana hà acceleratu a custruzzione di novi spazii di recreazione è parchi in tutta a cità.

ABB, chì implementa prughjetti chì trasformeranu a Capitale, chjamata a cità grisa, in una cità verde ghjornu per ghjornu, hà avà pensatu à compie a custruzzione di Gökay Street Park in Eryaman in pocu tempu.

ERYAMAN HA UNA NOVA ZONA VERDE DI 41 MIL 600 METRI QUADRATI

I travaglii di u Parcu di Gökay Street, chì sò stati iniziati in una zona di 41 mila 600 metri quadrati in u distrittu di Eryaman in u distrittu di Etimesgut, sò ghjunti à a fine.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu nantu à i so cunti suciali chì si preparanu à apre u parcu, chì include campi di basket è volleyball, una zona per passeggiate per i cani, un parcorsu per i zitelli, una pista di avventura in bicicletta, una strada di bicicletta, una strada per caminari. spazii di fitness, una pista di skateboard, è spazii di posti è di recreazione. , "Avemu dettu chì Ankara serà ancu a capitale di u verde. Cuntinuemu u nostru travagliu per questu scopu. "Apriremu u Gökay Street Park, chì avemu custruitu nantu à una zona di 41.600 metri quadrati in Eryaman, in ghjugnu", disse.

Cù u scopu di una cità verde, ABB aprirà assai spazii di recreazione è parchi à a fine di u 2022, induve a ghjente di a Capitale pò respira, fà sport, passà un tempu piacevule cù e so famiglie è esse in cuntattu cù a natura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*