"Farfalle di ghjornu è di notte d'Ankara" in a Galeria d'Arte Metro Kızılay

Farfalle di ghjornu è di notte d'Ankara à a Galeria d'Arte Metro Kizilay
"Farfalle di ghjornu è di notte d'Ankara" in a Galeria d'Arte Metro Kızılay

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja à mette in luce e bellezze naturali di a Capitale, hà avà apertu una mostra di fotografia per presentà e 175 spezie di farfalle chì vivenu in a cità à a ghjente di a Capitale.

A mostra fotografica tematica "Farfalle di ghjornu è di notte d'Ankara", preparata in cuuperazione cù l'Associazione d'Arte di Fotografia Altın Oran è u Gruppu di Ricerca di Farfalla TÜRKEL, serà aperta à i visitatori in a Galeria d'Arte Metro Kızılay finu à u 15 di maghju.

Cuntinuendu à mette in luce e bellezze naturali è e spezie viventi è ancu i valori storici è culturali di a cità, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà avà presentatu u mondu di a farfalla di a cità à i citadini di a Capitale cù una mostra fotografica tematica "Ankara's". Farfalle di ghjornu è di notte".

A mostra di fotografia, preparata in cuuperazione cù u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale è Naturale ABB, l'Associazione d'Arte di Fotografia Altın Oran è u Gruppu di Ricerca di Farfalla TÜRKEL, hè stata aperta à a Galeria d'Arte Metro Kızılay.

175 SPECIE DI FARFALLA VIVENU IN A CAPITALE

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, chì hà assistitu à l'apertura di a mostra, hà attiratu l'attenzione nantu à u fattu chì ci sò più di 175 spezie di farfalle è fale in a Capitale, è hà dettu: "Ci sò più di 175 farfalle è fale. spezie in Ankara, ma sfurtunatamenti a maiò parte di elli ùn sò micca cunnisciuti da i nostri citadini da Ankara. Vulemu chì una ricchezza cusì impurtante in Ankara sia visibile è cunnisciuta da a ghjente di Ankara è trasmette à e generazioni future. U nostru scopu hè di fà di Ankara una cità abitabile, qualificata, d'identità pruteggendu i so valori naturali, storichi è culturali è u patrimoniu archeologicu. Mostreremu a nostra mostra da Nallıhan à Evren in i nostri altri distretti è assicureremu chì tutti i nostri valori esistenti in Ankara sò cunnisciuti da a ghjente di Ankara ".

Dichjarà chì vulianu sensibilizà cù a mostra nantu à u mondu di a farfalla di Başkent, u presidente di l'Associazione d'Arte di Fotografia Altın Oran Prof. Dr. Adnan Ataç hà dettu: "Ùn ci hè mai statu una mostra di farfalle di notte in Turchia. Per a prima volta, facemu inseme cù a Municipalità Metropolitana in Ankara. Ci rende felici di sensibilizà. E farfalle notturne sò un sughjettu scunnisciutu è sò farfalle assai spiciali. Per quessa, hè necessariu di introduci farfalle ", disse.

A POPULA DI BAŞKENT MOSTRA ATENZIONE INTENSA

Mentre a ghjente di a Capitale hà dimustratu un grande interessu in a mostra, chì resta aperta finu à u 15 di maghju, è ancu i fotògrafi, i visitori chì anu scupertu per a prima volta e farfalle di notte è di ghjornu di a Capitale anu spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle. :

Nihan Bayindir: "Aghju trattatu di fotografia per parechji anni. A natura hè una passione per mè. Invitu tutte e persone à scuntrà e bellezze in a natura. Prima di tuttu, simu cuntenti chì a Municipalità Metropolitana pussede l'arti, è guadagnemu forza da ellu. Semu incuraghjiti à fà cose megliu ".

Aysun Aydin: "Amu assai a natura. Hè assai piacevule chì a municipalità accoglie una tale mostra. Aghju guardatu i ritratti di farfalla è ùn sapia micca chì ci era tanti variità. Aghju avutu ancu l'uppurtunità di esaminà da vicinu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*