Attenzione, i sintomi di rinite allergica ponu cunfundà cù Covid-19

Attenzione: I sintomi di rinite allergica ponu cunfundà cù Covid
Attenzione, i sintomi di rinite allergica ponu cunfundà cù Covid-19

Rimarchendu chì i sintomi causati da u polline è l'acari, chì aumentanu cum'è u clima si riscalda, in e persone sensibili ponu esse cunfunditi cù i sintomi di coronavirus, l'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica, Presidente di u Gruppu di Travagliu di Rinite allergica Prof. Dr. Figen Gülen hà dettu: "L'allergii generalmente causanu lagnanze cum'è u nasu chì cola è a congestione nasale, è ùn causanu micca febbre cum'è in infezioni di coronavirus è di gripe".

Cù l'iniziu di a stagione di u polline, i pazienti cù allergii si preoccupanu chì e lagnanze ponu esse ligati à Covid-19. In particulare cù u clima caldu, quantità crescente di polline è acari in l'ambiente causanu lagnanze nasali, oculari è respiratorii chì sò tipicamente vistu in allergii, è questi risultati ponu esse cunfusi cù sintomi di Covid-19.

A Frequenza di Malatie Allergiche hè Crescente!

Dichjarà chì a rhinitis allergique affetta u 20-40% di a pupulazione mundiale, l'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica, Presidente di u Gruppu di Travagliu di Rinite allergica Prof. Dr. Figen Gülen hà dettu: "L'incidenza di e malatie allergii hè in crescita in u nostru paese, cum'è in u restu di u mondu. I dati mostranu chì 4 in ogni 1 persone in a nostra sucità hè affettata da malatie allergii. "A rinite allergica hè a causa più cumuna di rinite fora di l'infezzione", disse.

Rinite allergica? Covid? Friddu ?

Rimarchendu chì i sintomi chì si verificanu in e persone sensibili per l'effettu di u polline è l'acari chì aumentanu quandu u clima si riscalda, ponu esse cunfunditi cù i sintomi di coronavirus, u Prof. Dr. Figen Gülen; "Febbre, tosse secca, debulezza, mal di testa, gola secca è mancanza di respirazione" sò osservati in 2-14 ghjorni dopu l'esposizione à coronavirus. "Mentre l'allergii generalmente causanu lagnanze cum'è u nasu chì cola è a congestione nasale, ùn causanu micca febbre cum'è in l'infezioni di coronavirus è di gripe", disse.

Sottulineendu chì l'unicu trattamentu definitivu per l'allergii oghje hè a vaccinazione, u Prof. Dr. Figen Gülen hà fattu a seguente dichjarazione: "A tolleranza hè ottenuta da l'applicazione di l'allergenu à quale u paziente hè sensibile è rispunsevuli di a clinica, in dosi crescente. Hè più cumunimenti fattu cù u polu è l'acari. "Stu trattamentu, chì pò esse appiicatu solu da un allergistu, pò esse fattu in duie manere, subcutaneous è sublingual, è dura almenu 3-5 anni".

E droghe usate in i tratti allergii causanu suscettibilità à l'infezzione?

Dichjarà chì e droghe antihistaminiche ùn aumenteranu micca u risicu di infezzione affettendu u sistema immune, Gülen hà dettu: "Ùn ci hè micca evidenza chì e droghe chì cuntenenu steroidi aumentanu u risicu di trasmissione di coronavirus. I Pacienti duveranu cuntinuà i so medicazione orali, nasali o inalati chì cuntenenu steroidi à i stessi dosi. "Ùn deve esse scurdatu chì a cessazione di i medicazione pò aumentà u risicu di allergii è attacchi d'asma", disse.

Prof. Dr. Figen Gülen elenca e differenze trà a rinite allergica è u friddu cumune:

Chì ghjè a diffarenza trà a rinite allergique è u friddu cumuni?

E malatie allergii sò una cundizione non infettiva causata da a risposta di u nostru sistema immune à diversi allergeni. Mentre a rinite allergica ùn hè micca contagiosa, l'infezioni virali, cumpresu u coronavirus, sò trasmesse per tosse, starnuti è cuntattu persunale strettu.

A rinite allergique hè ereditaria, vale à dì chì i genitori sò generalmente lagnanza allergii, l'infizzioni ùn sò micca ereditarie.

A rinitis allergique si sviluppa quandu hè esposta à l'allergeni cum'è l'acaru di a polvera di a casa è i pollini, mentre chì l'infizzioni cum'è u friddu cumuni si sviluppanu per via di l'inalazione di microorganismi cum'è virus o batteri.

I sintomi di rinitis allergii ponu durà più di quindici ghjorni è si ripresentanu ogni annu, mentre chì i sintomi di l'infezzione duranu generalmente menu di 7 ghjorni è ùn si ripresentanu micca à u stessu tempu ogni annu.

Quandu un paziente cù rinite allergica deve sospettare di coronavirus o infezione virale?

Indittendu chì un paziente cù rinite allergica chì hà un cuntattu strettu cù una persona chì hè stata recentemente diagnosticata da Covid-19 pò esse infettatu, Gülen hà dettu: "Un paziente cù rinite allergica pò avè lagnanze cum'è febbre, tosse, mal di testa, goccia postnasale. , è a fatigue chì sò diffirenti di l'allergii di solitu, chì pò esse un signu d'infezzione. "In casu di tali sintomi, i pazienti di rinite allergica duveranu dumandà à l'istituzione di salute più vicina è esse esaminati per infezzione di friddu, gripe è coronavirus", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*