U Museu di e Civilizzazioni Anatoliche Ayvalık apre e so porte u 4 di ghjugnu

U Museu di e Civilizzazioni Anatoliche Ayvalik apre e so porte in ghjugnu
U Museu di e Civilizzazioni Anatoliche Ayvalık apre e so porte u 4 di ghjugnu

U travagliu nantu à u Museu di e Civilizzazioni Anatoliche Ayvalık hè ghjuntu à a fine. U sindaco di Ayvalık Mesut Ergin hà dichjaratu ch'elli sò entusiasmati di purtà un novu museu in a cità.

Ricordendu chì u Museu Ayvalık di e Civilizzazioni Anatoliche si scontra cù l'amatori di l'arte in l'edificiu in u Swallow Life Center u sabbatu 4 di ghjugnu, u sindaco Mesut Ergin hà dettu ancu chì in u centenariu di u scambiu di pupulazione, i preparativi per u "Museu di u Scambiu" sò cuntinuendu, è sò fieri di purtà dui musei in cità unu dopu à l'altru.

Enfatizendu chì più di 619 artefatti storichi scelti da a cullizzioni di Ayşe Mina Esen, curati da Necdet Bezmen, seranu presentati à i visitatori in Ayvalık, u presidente Ergin hà dettu: "Avemu purtatu un novu spaziu culturale à a vita. In più di u turismu, di a natura, di l'antipasti, di l'oliu d'aliva è di a cultura gastronomica, cunfideremu à a nostra cità un patrimoniu culturale per e generazioni future. Ayvalık serà ancu cunnisciuta cum'è a cità di i musei. Artifacti da diverse parti di l'Anatolia chì datanu da l'Età Calcolitica à u presente seranu esposti in u museu. A cullizzioni includerà terracotta, argentu, bronzu, ferru, ossu, vetru usu di ogni ghjornu è ornamenti, è sculture di marmura. "Mi aspetta chì u museu sia u centru di l'attenzione", disse.

Per d 'altra banda, u Prof., chì hà realizatu u prughjettu di risturazione Ayvalık Ayazma in a selezzione di l'artefatti in u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane Ayvalık. Dr. Ömer Özyiğit hà ancu participatu.

U Museu di e Civilizzazioni Anatoliche Ayvalik apre e so porte in ghjugnu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*