BMW lanciarà 8 novi mudelli per u mercatu cinese

BMW lanciarà un novu mudellu per u mercatu cinese
BMW lanciarà 8 novi mudelli per u mercatu cinese

Nicolas Peter, Chief Financial Officer (CFO) è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BMW AG, hà dettu chì a Cina hà da cuntinuà à esse u più grande mercatu di veìculi d'energia (NEV) in u mondu in l'anni à vene. In una entrevista cù Xinhua, Petru hà dettu: "U mercatu tutale di NEV in Cina hè previstu di ghjunghje à circa 2025 milioni di unità per u 13, di quale più di u 25 per centu hè stimatu esse veiculi elettrici di batterie (BEV). Questu rinforza i nostri piani per aumentà e nostre vendite totali di 2025 per centu per u 25 ".

In u 2021, e vendite di NEV in Cina anu aumentatu circa 170 per centu annu annu. Stu momentu hà cuntinuatu in u primu trimestre di u 140, quandu u mercatu NEV cinese hè cresciutu di 2022 per centu annu à l'annu malgradu tutte e sfide. In u prucessu, BMW hà allargatu a so cartera di prudutti elettrici è hà introduttu cinque novi mudelli BEV à i so clienti chinesi. Petru hà dettu chì volenu aumentà stu numeru à 2023 da u 13.

A cumpagnia hà iniziatu a produzzione di u BMW i3, pruduciutu apposta per u mercatu cinese, in a so nova fabbrica chjamata Lydia in Shenyang a semana passata, è hà ancu fattu l'estrema mundiale di a berlina di lussu BMW i7 all-electric.

"U nostru focusu hè di aumentà l'elettromobilità"

In u primu trimestre di questu annu, u Gruppu BMW hà aumentatu e so vendite in u mondu di i veiculi BMW è MINI elettrichi da circa 150 per centu annu à circa 35 unità. "In Cina, malgradu e sfide di a pandemia di Covid-300, avemu triplicatu e vendite di i nostri mudelli all-electric in u primu trimestre di u 19, grazia à a popularità di i nostri mudelli novi assai attesi cum'è u BMW iX, BMW ". disse Petru.

Dicendu chì aspetta chì a Cina resta u più grande mercatu di l'automobile di u mondu per e so cumpagnie à longu andà, Petru hà ricurdatu chì u guvernu cinese hà prumessu di piglià novi misure politiche per aumentà a vendita di l'automobile in u paese. In u 2021, u mercatu di e vitture di passageru di a Cina hà registratu una crescita annuale di 4,4 per centu. In totale, 846 mila veiculi BMW è MINI sò stati consegnati à i clienti cinesi; Questu hè statu un novu record di vendite per u secondu annu consecutivu in u più grande mercatu unicu di BMW, in crescita di 2020 per centu da u 8,9.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*