U Kidnapping di Artifacts Anatolian hè statu impeditu da l'Operazione "Patrimoniu".

U cuntrabandu di l'Artefatti Storici Anatoliani Impeditu da l'Operazione Patrimoniu
U Kidnapping di Artifacts Anatolian hè statu impeditu da l'Operazione "Patrimoniu".

In u scopu di l'operazione "Patrimoniu" realizata in 38 pruvince basate in Konya, sò state identificate 143 persone suspettate impegnate in a contrabbanda di artefatti storichi.

Dopu à l'operazione "Anatoliana" contru à quelli chì cuntrabandu artefatti storichi da Turchia à l'Europa, i contrabandisti ùn anu micca permessu cù l'operazione "Patrimoniu".

Sutta a coordinazione di u nostru Ministeru, i squadre di u Dipartimentu di a Direzzione Generale di Sicurezza, Anti-Contrabandu è Crime Organizatu (KOM) anu realizatu a più grande operazione in l'ultimi anni contr'à u gruppu criminale chì hà fattu un prufittu inghjustu mandendu l'artefatti storichi chì anu trovu. attraversu scavi illegali à e case d'asta à l'esteru è vendenduli.

In u scopu di l'inchiesta iniziata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Konya Seydişehir, u gruppu criminale in quistione hè statu seguitu per 1 annu. In u risultatu di stu seguitu, e squadre di KOM anu pressatu u buttone di l'operazione chjamata Patrimoniu per arrestà 38 suspettati in 143 pruvince in a matina oghje.

Hanu travagliatu in quattru gruppi

In u risultatu di u seguimentu meticulosu da e squadre di KOM, hè statu revelatu cumu u gruppu criminale contrabbandava artefatti storichi.

In quasi ogni regione di Turchia, u gruppu criminali; Per truvà artefatti storichi in paesi, zoni prutetti è tumuli, hà incuraghjitu e persone chjamate "scavatori illegali" à fà scavi illegali, è chì l'artefatti storichi scuperti da scavatori illegali visitando a regione à intervalli regulari sò stati raccolti da persone chjamate. "collectors" in nome di u gruppu criminali in quistione. Hè statu determinatu chì hè statu mandatu è vendutu da "couriers" in casa di vendita à l'esteru da a persona chjamata "marketer", chì hè u capu di u gruppu criminali. Hè statu revelatu chì u prucedimentu di u crimine ottenutu da questi artefatti storichi venduti sò spartuti cù e persone chì anu benefiziu di stu sistema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*