Cucciolo torturatu è cascatu da u tettu dopu u trattamentu hè "in mani sicure"

Cucciolo torturatu è ghjittatu da u tettu in mani sicure dopu u trattamentu
Cucciolo torturatu è cascatu da u tettu dopu u trattamentu hè "in mani sicure"

In Mersin, l'ochju mancatu feritu di u cucciolo, chì a tortura hè stata riflessa nantu à a camera, hè stata guarita, è a so gamba rotta è a cadera rotta sò stati corretti chirurgicamente.

U cucciolo, chì hè statu trovu è aduttatu da a pulizza quandu u so patrone hè statu torturatu è ghjittatu da u tettu in Mersin, quandu era per more, hà cuminciatu à curriri è à ghjucà di novu in mani sicure di a polizia dopu un periodu di trattamentu difficiule di circa 2 mesi.

U cucciolo di 22 mesi, chì hè statu torturatu è ghjittatu da u tettu di a so casa indipendente u 2 di marzu in u distrittu di Akdeniz Şevket Sümer District, hà avutu un ghjornu cattivu sottu a prutezzione di a Direzzione Pruvinciale di Sicurezza Public Security Branch Office, Ambiente, E squadre di l'Uffiziu di a Natura è a Prutezzione di l'Animali (HAYDİ), chì sò venuti à u so aiutu quandu era à l'orlu di a morte.

U cane, chì a polizia hà chjamatu "Lucky" per via di a so sopravvivenza, hà subitu un periodu di trattamentu difficiule di circa 2 mesi in Mezitli Animal Clinic per via di l'effetti di a viulenza riflessa nantu à a camera.

"Lucky", chì l'ochju mancatu feritu hè statu guaritu, è a so gamba rotta è l'anca fracassata sò stati curretti chirurgicamente, ùn hè micca lasciatu solu da e squadre HADI chì anu visitatu spessu.
Dopu u so trattamentu, u cane, chì hè statu aduttatu da i squadre di pulizie, hè statu purtatu à a so nova casa in u giardinu di a Direzzione di u Branch Control di Traffic.

U fattu chì "Lucky", chì ùn dorme più nant'à u tettu di a casa ma in a so capanna trà u verde, corre torna è ghjoca cù i so ghjoculi face surrisu e squadre.

"Hè statu un miraculu ch'ellu hà ancu campatu, cusì l'avemu chjamatu 'Lucky'"

Ayşegül Karaduman, Cummissariu Diputatu di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale, Relazioni Media-Publici è Prutocolu Branch, hà dettu chì u cane si tene à a vita.

Nutendu chì "Lucky" era pensatu chì era mortu prima, Karaduman hà dettu: "Quandu u primu annunziu hè ghjuntu à noi, ci anu dettu chì "Lucky" era mortu. Andemu, e nostre squadre si sò andate in scena è anu vistu ch’ellu respirava, l’anu purtatu subitu in clinica. Avemu fattu u nostru megliu per u so trattamentu. Hà avutu qualchì operazione. U so trattamentu continuerà ". disse.

Karaduman hà enfatizatu chì "Lucky" serà sempre sottu a prutezzione di a sicurità, "Hè statu un miraculu chì ellu hà ancu sopravvissutu, cusì l'avemu chjamatu "Lucky". Cum'è Dipartimentu di Pulizia di Mersin, avemu fattu a cura è u trattamentu di u cane chì avemu aduttatu. Hè in mani sicure cun noi da avà in avanti ". disse.

Karaduman hà dichjaratu chì tutte e squadre chì venenu à a Branca di Inspeczione di u Trafficu ghjucavanu cù u cane è hà dettu: "Cum'è a polizia di Mersin, simu assai felici quandu u vedemu in boni cundizioni. Ci dà motivazione ". usatu a frasa.

Suspect Released in Cundizione di cuntrollu ghjudiziale

Dopu à u rapportu chì una persona hà lampatu u cucciolo chì torturava nantu à u tettu di a so casa indipendente, e squadre di HAYDİ è Akdeniz Municipality cuminciaru à travaglià, è u cane, chì hè statu purtatu à u veterinariu per u trattamentu, hè statu aduttatu da a polizia.

U suspettatu MK, chì hè statu purtatu in custodia da i squadre di pulizie, hè statu liberatu à a cundizione di cuntrollu ghjudiziariu da u ghjudice di turnu dopu a so prucedura.

A tortura di u cane hè stata registrata da una camera di u telefuninu di un citadinu lucale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*