Cuuperazione trà Turchia è Azerbaijan in u campu di a fabbrica di mudelli

Cuuperazione trà Turchia è Azerbaijan in u campu di a fabbrica di mudelli
Cuuperazione trà Turchia è Azerbaijan in u campu di a fabbrica di mudelli

In u scopu di i cuntatti azerbaigiani di u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, un memorandum d'intesa hè statu firmatu trà Turchia è Azerbaijan nantu à a cooperazione è a spartera di sperienza in u campu di a fabbrica di mudelli.

U Ministru Varank hà scontru cù u Ministru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan Mikayil Cabbarov in a capitale Baku, induve hè vinutu per assistisce à TEKNOFEST Azerbaijan.

Durante a riunione, Varank hà dichjaratu chì e relazioni trà Turchia è Azerbaijan cuntinueghjanu à u più altu livellu in parechji campi cum'è difesa, ecunumia, energia, industria, tecnulugia, educazione, salute è turisimu.

Spieghendu e pratiche di fabbrica mudeli di Turchia, Varank hà dettu: "Apremu Centri di Cumpetenza è Trasformazione Digitale, cunnisciuti ancu com'è fabbriche mudelli, per aumentà l'efficienza di e nostre imprese è guidà a so trasfurmazioni digitale. In l'ambienti di fabbrica di mudelli, in realtà combina a teoria è a pratica di e nostre imprese. Oghje, in questu quadru, firmaremu un memorandum d'intesa di cooperazione strategica in i campi di fabbriche di mudelli, produzzione magra è trasfurmazioni digitale, è spergu chì vi trasmettemu sta sperienza ". disse.

Dopu à a riunione, Varank è Cabbarov firmavanu u "Model Factory Memorandum of Understanding".

Durante a riunione, u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Eranu ancu presenti Hasan Mandal è Zekeriya Çoştu, Direttore Generale di Tecnulugia Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*