Cullaburazione trà MEB è TED per l'arricchimentu di e biblioteche

Cuuperazione trà MEB è TED per l'arricchimentu di e biblioteche
Cullaburazione trà MEB è TED per l'arricchimentu di e biblioteche

Un protokollu hè statu firmatu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Associazione Turca d'Educazione (TED) per l'arricchimentu di e biblioteche scolastiche. In u scopu di u protocolu firmatu da u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u presidente di TED Selçuk Pehlivanoğlu, 10.000 mila libri seranu mandati à circa 500 scole determinate in u quadru di u 150 Schools in Basic Education Project.

Mahmut Özer, Ministru di l'Educazione Naziunale; In u so discorsu à a ceremonia di firma di u protocolu, a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, hà pigliatu passi impurtanti per aumentà l'uguaglianza d'uppurtunità in l'educazione è riduce e differenze di opportunità trà e scole u 26 d'ottobre di l'annu passatu, è chì un novu studiu hè statu realizatu per avè una biblioteca in tutte e scole chì furnisce l'educazione à 18 milioni di studienti, mi ricurdeghja ciò chì anu cuminciatu.

In questu cuntestu, Özer hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu a campagna "Ùn ci sarà micca scola senza biblioteca" è hà dettu: "Puderà esse realizatu in un sistema educativu enormu cù 2 57 scole è 108 mila aule in 855 mesi?" Cuntinuò e so parolle cusì:

"Avemu custruitu 16 biblioteche in un cortu periodu di dui mesi cù un ritmu intensu, è à a fine di u 361, ùn ci hè micca scola senza biblioteca in questu paese. Ùn avemu micca solu custruitu biblioteche, avemu ancu cuminciatu un grande sforzu per aumentà u numeru di libri in i scoli. Quandu avemu principiatu stu prucessu u 2021 d'ottobre, ci era 26 milioni di libri in tutte e scole, da a scola materna à u liceu ; Da avà, u numeru di libri in tutte e nostre scole hè di 28 milioni. Avemu un sistema educativu cù 60 milioni di libri in educazione basica. Questu hè cusì preziosu ... À l'iniziu di stu prucessu u 40 d'ottobre, 26 libri per studiente eranu avà 1,3 libri. U nostru scopu à a fine di u 3,3 hè di ghjunghje à 2022 milioni di libri in e nostre scole. A pianificazione và assai bè, ghjunghjeremu stu scopu assai facilmente; Quandu ci ghjunghjemu, averemu aumentatu u numeru di libri per studiente da 100 à 1,3.

I studienti ùn sò micca solu successu accademicu; Dichjarà chì volenu ch'ellu cresce cum'è persone chì sò constantemente rinfurzate cù a cultura, l'arti è e cumpetenze suciali è capaci di custruisce a Turchia di u futuru, u Ministru Özer hà dettu, u presidente di TED Pehlivanoğlu, chì hà fattu grandi sforzi per migliurà a qualità di educazione in stu paese dapoi u 1994 è di fà vede una postura naziunale.Ellu hà spressu a so gratitudine in nome di i prufessori è i studienti.

Nutendu chì anu tenutu una riunione cù istituzioni educative private per esse un cumpunente attivu di u prucessu di aumentà l'ugualità di l'uppurtunità di l'educazione in una riunione in Antalya, Özer hà dettu: "Ùn cunsideremu micca l'istituzioni educative private cum'è un sistema separatu di u Ministeru di l'educazione. L'Educazione Naziunale, ma cum'è una parte integrante di noi, è inseme sustenemu a ghjuventù di stu paese. Facemu sforzi per educà li, per fà li persone assertive in l'avvene. disse.

Dichjarà chì TED hà intrutu in u prughjettu "No School Without a Library" assai rapidamente è hà finalizatu u prucessu, Özer hà dettu: "Anu purtatu una cullaburazione cusì significativa chì implica 100 setti di libri è 500 scole à u so puntu finale. Cusì, manderemu 150 mila libri à e nostre scole. Vogliu sprimà a mo gratitudine sincera à elli per esse un stakeholder in u prugettu, chì hè cusì impurtante per u paese ". disse.

"Ùn seremu micca quì oghje senza l'uppurtunità di scola chì ci sò offerte".

Esprimendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà ottenutu un successu significativu in l'ultimi 20 anni è chì i tassi di scolarizazione anu righjuntu u livellu di i paesi OCDE, Özer hà dettu:

"Ciò chì avemu bisognu di fucalizza avà hè di migliurà continuamente a qualità di l'educazione. Per elevà i nostri studienti da livelli di cumpetenza più bassi à livelli di cumpetenza più altu quant'è pussibule, cum'è in i livelli di cumpetenza in u monitoraghju di i risultati di i studienti in u gruppu di 15 anni in PISA, è fà questu in modu equilibratu ... per assicurà ch'elli ponu prufittà ugualmente... In fatti, questu hè u puntu induve u Statu di a Republica di Turchia hè u più forte.

Fighjemu tutti à u nostru passatu. Ùn seremu micca quì oghje s'ellu ùn ci fussi l'uppurtunità di scola chì ci sò pruposte. A maiò parte di noi hà studiatu in i scoli di u paese, diventò un maestru idealista chì hà toccu a vita di parechji di noi. Per quessa, avemu bisognu di mobilizà tutte e nostre risorse quant'è pussibule, di travaglià in manu cù a nostra cumunità educativa, è di utilizà l'acquis di u nostru paese per furnisce à tutti i zitelli opportunità d'educazione assai megliu, è simu capaci di fà questu ".

Puntendu à l'impurtanza di e biblioteche, Özer hà dettu: "Forse un libru mandatu à una scola di u paese cambierà a vita di un studiente. Cum'è l'effettu farfalla... Vulemu chì e biblioteche in i scoli sò u core di a scola, chì i nostri figlioli si mettenu in cuntattu cù i libri è passanu u tempu quì. Ùn deve micca scuntrà grandi biblioteche solu quandu vanu à l'istruzione superiore; Ch'elli migliurà u so sviluppu pensendu è leghjendu à i livelli di a scola primaria è secundaria ". disse.

Nutendu chì una cunferenza internaziunale nantu à l'obesità digitale si terrà in u weekend, ospitata da TED, Özer hà dichjaratu chì a digitalizazione hà cuminciatu à evoluzione versu l'addiction diretta è hà dettu: "Queste biblioteche sò ancu assai impurtanti per a ricuperazione di e distrazioni causate da Internet o altre piattaforme digitale in relazione à u pensamentu è u focus di i studienti cuntribuiscenu ". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì ùn ci hè micca un prublema in l'educazione chì ùn pò esse risolta quandu a manu, Özer hà dettu: "Ma l'educazione ùn hè micca un spaziu chì hà u dirittu di parlà à a discrezione di ogni segmentu. Siccomu affetta u futuru di tutti i citadini, hè un spaziu cumunu di cunsensu induve tutti i segmenti ponu riunite. Per quessa, a cooperazione in u campu di l'educazione hè unu di i fili più impurtanti per u futuru di u nostru paese ". hà fattu l'enfasi.

"Contribuisce à e biblioteche hè un onore per a famiglia TED"

U presidente di TED, Selçuk Pehlivanoğlu, hà dettu: "A società civile hè un donatore, micca un prende. A sucetà civile hè un mudellu. A sucetà civile hè quella chì vede a nazione sana, chì ùn hè micca separata in biancu o neru, cum'è a so propria è aspira à dà ciò chì hà à a struttura chì deve serve ". Hè cuminciatu cù dichjarazioni.

Quandu u Prughjettu Nisuna Scola Serà Lassata Senza una Biblioteca hà iniziatu, u Ministru Özer hà dumandatu: "Pudemu ancu avè u sali in a zuppa?" Pehlivanoğlu hà dettu: "U ringraziu per avè apertu una porta per noi per serve e scole di i zitelli di sta nazione". disse.

Pehlivanoğlu hà dettu: "Avete a ghjustizia suciale in un paese micca da cumu educate i ricchi, ma da cumu offre uguali opportunità à i svantaggiati. Sia a pupulazione ghjovana hè una opportunità o una minaccia hè ancu ligata à a so educazione. Ciò chì duvete fà quì hè di custruisce sistemi educativi chì vi ricurdaranu di esse umanu in un ordine mundiale induve a vita hè digitalizzata. In u XXI seculu, campemu in un prucessu chì si alluntanassi pocu à pocu da esse umanu è esse schiavu di e machini è di a digitalizazione. Hè per quessa chì avemu da dà impurtanza à e nostre scole svantaggiate sopra à tuttu. Cum'è TED, vogliu dichjarà chì simu pronti per ogni compitu datu à noi da u nostru statu. Pensemu chì ogni zitellu chì leghje è espansione i so orizzonti apprendu da u libru chì tene hè una opportunità per u futuru di stu paese. Hè un onore per a famiglia TED, in particulare per cuntribuisce à e biblioteche di e nostre scole svantaggiate. ", disse.

In u scopu di u protokollu trà u Ministeriu di l'Educazione Naziunale è TED per l'arricchimentu di e biblioteche scolastiche, i libri seranu mandati à circa 10.000 500 scole identificate in u quadru di u Prughjettu 50 50 Scole in Educazione di Base. Setti di 100 libri custituiti da XNUMX libri è XNUMX opere distinte di literatura di i zitelli preparati da a Direzzione Generale di l'Educazione di Base; Serà mandatu à e direzzione provinciale di l'educazione naziunale in ghjugnu per esse consegnatu à e scole in Erzincan, Erzurum, Kars, Sivas, Yozgat, Bitlis, Iğdır, Kırıkkale, Ağrı, Muş, Van, Bingöl, Elazığ, Kahramanmaraş, Malatya è Ardahan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*