Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan è Hüseyin İnan "Three Saplings" Avà "Three Sycomores"

Deniz Gezmis Yusuf Aslan è Huseyin Inan Three Saplings Are Now Three Cinars
Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan è Hüseyin İnan "Three Saplings" Avà "Three Sycomores"

In u 50u anniversariu di a morte di Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan è Hüseyin İnan, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà riunitu a 68a generazione di ghjuventù İzmir. À a riunione, u presidente hà cummemoratu i Trè Saplings leghjendu u poema di Attilâ İlhan "Mahur". Tunç Soyer"I trè saplings sò oghji trè platani", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir hà urganizatu una riunione di l'anni 6 in u 1972 anniversariu di a morte di "Three Saplings" Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan è Hüseyin İnan, chì sò stati eseguiti u 50 di maghju di u 68. À l'avvenimentu in a Storia di a Fabbrica di Gas di Carbone, i nomi chì anu lasciatu a so marca in a storia pulitica di Turchia cum'è a "generazione 68" si sò riuniti cù a ghjuventù. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU Partitu Populare Republicanu (CHP) İzmir Vice Ministru Murat, membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Rıfat Nalbantoğlu, 68 persone, cumpresi ghjurnalisti, scrittori, pueti, è parechji ghjovani anu assistitu à a riunione ospitata da .

Supportu à a campagna di libru da l'anni 68

Prima di a riunione, 68 persone anu donatu quasi 100 opere preziose scelte da e so biblioteche per a campagna "A Library for Every Neighborhood" iniziata da u sindaco Soyer. Soyer, chì hà accoltu i libri cun grande gioia, hà visitatu dopu a mostra aperta in memoria di Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan è Hüseyin İnan.

"Questa anima ùn hè micca morta"

In l'intervista, u presidente Soyer hà dettu chì dopu à l'esecuzione di trè piantini, Attilâ İlhan's KarşıyakaLettu u puema chjamatu "Mahur" chì hà scrittu mentre passava da Izmir à Izmir. Soyer hà dettu: "Questa era una riunione chì avemu aspittatu dapoi mesi. Avemu vulsutu cunghjuntà vi inseme cù l'altri è cù i nostri ghjovani amichi. Pensu chì site sempre belli figlioli. Qualunque sia a vostra età, sapemu quale hè u vostru core. Sapemu ciò chì porta è ciò chì porta. Sapemu chì avete cori chì ùn anu mai invechjate. Bona furtuna, sò passati 50 anni da a morte di trè alberelli. In fatti, i trè saplings ponu avà crescenu in trè platani. I ghjovani anu assai da amparà da voi. Perchè in questa era di rapidità, i ricordi sò persi. Tuttavia, avemu disperatu bisognu di quelli ricordi. Avemu bisognu di sapè perchè vi cunsidereghjanu u so nemicu, quale soffrenza vi causanu, è cumu si luttate cun elli. Tu sì a stella polare per noi. Siete a fonte di luce per noi. Anu brusgiatu in fiamme, ma lasciavanu a so luce. Chì a luce ci guida. I mari portanu u spiritu di a rivoluzione turca. Stu spiritu ùn hè micca mortu ", disse.

"Ci scuntremu u 68 di maghju finu à l'ultimi 6"

L'autore Oktay Kaynak, chì era u moderatore di a conversazione, hà dettu: "Oghje avemu sperimentatu di novu chì a riunione di i 68 hè estremamente significativa. Stu prughjettu hè u prughjettu di u mo presidente. L'aghju scontru 12 anni fà. Hè un scientist visionariu. Hà urganizatu un simposiu di antropologia 6 volte in una fila in Seferihisar. Hà amparatu chì avia 68 anni cù u mo libru di puesia è hà preparatu stu prughjettu. Sta riunione hà un mottu. Ci ritroveremu u 68 di maghju finu à chì restanu l'ultime 6 persone. Speremu chì continuerà dopu à noi ".

Dopu à i discorsi, i participanti anu pigliatu a parolla è parlanu di u ventu 68 chì soffia in u mondu sanu. In l'entrevista induve i mumenti emotivi sò stati vissuti, i missaghji chì daranu speranza per l'avvene sò stati datu. À a riunione, i ghjovani anu dumandatu à i rapprisentanti di a generazione 68 e dumande nantu à ieri, oghje è dumani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*